RetailHunt: O’Rèn pop-upt op Antwerpse Meir | RetailDetail

RetailHunt: O’Rèn pop-upt op Antwerpse Meir

Op 11 maart opende O’Rèn een allereerste pop-upwinkel op de Antwerpse Meir, waar zich een plotse opportuniteit aandiende. De tijdelijke winkel is mogelijk een voorbode van meer voor het merk dat groot werd dankzij een aanstekelijke onlinecommunicatie. 

Try-out voor vaste winkel? 

O’Rèn is het geesteskind van Michael Wauman en Nathan Murillo, twee oud-studenten van de Modeacademie van Sint-Niklaas. Als koplopers van de zogenaamde “chique patriotique” staan ze voor een draagbare en betaalbare mix van glamour en speelsheid. Daarbij maken ze graag gebruik van Franstalige woordspelingen. 

 

Het Belgische merk zal op de Antwerpse Meir aanwezig zijn van 11 maart tot en met 8 april, met zowel de fashion week-collectie (met slogans die verwijzen naar de recente modeweken in Parijs) als de gloednieuwe knitwear-collectie. Verder toont het label er voor het eerst de verderzetting van het “Belgique Belchique”-thema.

 

“Misschien wordt dit wel een soort van try-out voor een vaste winkel in Antwerpen,” aldus Murillo. “We kijken er alleszins naar uit om fans van ons merk samen te brengen onder één dak. Wie weet brengt ons dat ook weer op ideeën, want zo gaat dat gewoonlijk bij O’Rèn.”