Naar een volwassen horecaconcept
Wasbar gaat toch weer de expansietoer op: het blurringconcept dat horeca en wassalon combineert heeft een nieuwe vestiging in Antwerpen. De keten lanceert er ook een nieuw concept, dat van Wasbar “een volwassen horecaconcept” moet maken. Dat zegt althans Stef Meulemans, CEO van eigenaar Top Brands. De menukaart is uitgebreid met ‘bagelburgers’, een kruising tussen de bagelbroodjes met een gat in en hamburgers. In Gent vielen de broodjes al te proeven, maar pas nu zijn ze er ook in Antwerpen dankzij de nieuwe vestiging. Volgens de nieuwe menukaart worden ook verschillende opties voor vegetariërs en veganisten in huis bereid.
De nieuwe Antwerpse Wasbar is meteen de grootste in België: de voormalige platenzaak telt twee verdiepingen. Bij de inrichting van het pand zijn zoveel overigens mogelijk originele elementen behouden. Het moet volgens Top Brands een toplocatie worden, aangezien de centrale ligging op wandelafstand van alle centrale Antwerpse hotspots een plek is die zowel door toeristen als de lokale bevolking wordt gefrequenteerd.