Hubo opent 120ste bouwmarkt in Wilrijk | RetailDetail

Hubo opent 120ste bouwmarkt in Wilrijk

Hubo opent 120ste bouwmarkt in Wilrijk

Hubo WilrijkDoe-het-zelfketen Hubo opent donderdag in Wilrijk zijn 120ste winkel, met 4.000m² winkeloppervlakte en 800m² buitenterrein meteen één van Hubo’s grotere vestigingen. De nummer twee van de Belgische doe-het-zelf ziet de winkelopening dan ook als een nieuwe mijlpaal.

 


4.000m² langs de A12

Hoewel de bouwmarkt, schuin tegenover de Ikea, is ingericht volgens het gekende Hubo-concept, wijst de organisatie trots op het grote formaat van het pand. Terwijl een Hubowinkel gemiddeld een oppervlakte van 1.000 tot circa 3.000m² beslaat, steekt de nieuwe bouwmarkt daar met zijn 4.000m² toch bovenuit. Er is ook gedacht aan de specifieke omstandigheden van de 'winkelboulevard' A12: zo is er sterk geïnvesteerd in parkeermogelijkheden.

Feestelijk openingsweekend

Tijdens de feestelijke opening, van donderdag 27 tot en met zondag 30 oktober, kan de klant genieten van speciale openingspromoties. Om van de opening verder een publiekstrekker te maken, krijgen de eerste 1200 klanten een gratis geschenkbox en vallen met een aanwezigheidswedstrijd prijzen te winnen. Zo is de eerste prijs een doe-het-zelf pakket ter waarde van € 12.000 en de tweede prijs een complete badkamer.


Hubo is een 100% Belgische organisatie met 120 winkels verspreid over heel het land en een gemiddeld aanbod van zo’n 25.000 doe-het-zelfartikelen en aanverwante producten voor in en rond het huis. Sinds 2006 is Hubo eveneens lid van Bricoalliance, een internationale aankoopgroepering.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hoe categoriemanagement bij Gamma de shopper ontzorgt

31/05/2018

"Doe-het-zelf is een agressieve, sterk door promoties gedreven markt." Dat zeggen wij niet, maar wel Kristin Van Limbergen, manager categoriemanagement bij Gamma België. Biedt een doorgedreven categoriemanagement dan concurrentieel voordeel?

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Deverfwebshop.be gaat Frans en zoekt partner

14/05/2018

Het Oost-Vlaamse deverfwebshop.be lanceert een Franstalige website: de verfspecialist wil met boutiquepeinture.fr zowel de Waalse als de Franse markt bedienen en zoekt ook een partner voor verdere expansie.

Hubo werkt samen met klussersplatform ListMinut

08/05/2018

Klanten van doe-het-zelfketen Hubo kunnen sinds maandag een beroep doen op de ruim 4.000 klussers van het deelplatform ListMinut. Beide organisaties kondigen een partnerschap aan voor een periode van minstens vijf jaar.

Floralux opent tweede megatuincenter in Limburg

27/04/2018

Tuincentrum Floralux, in Dadizele goed voor 25.000 m², opent op 1 mei een tweede winkel in het Limburgse Ham. De West-Vlamingen bouwen er een verkooppunt van 15.000 m² op de plaats van het tuincentrum ’t Serreke.