Jeroen Lauwers nieuwe general manager Bricoalliance | RetailDetail

Jeroen Lauwers nieuwe general manager Bricoalliance

Jeroen Lauwers nieuwe general manager Bricoalliance

Bricoalliance verwelkomt Jeroen Lauwers als nieuwe topman. Jeroen Lauwers heeft al meer dan 10 jaar ervaring in de Europese DIY wereld, opgebouwd als zaakvoerder van Eglo Leuchten(2001 tot 2006) en als General Manager van Scala Plastics (2006 tot 2011). Hier heeft hij  een sterke kennis en ervaring opgebouwd aan zowel de leveranciers- als productiezijde, maar met oog voor de noden van de Retail.


Deze kennis en visie wil Jeroen nu ook toepassen binnen Bricoalliance waar hij sinds 4 april de functie van General Manager heeft opgenomen. Zijn kennis en ambitie worden, samen met het professionele team, ingezet om Bricoalliance verder uit te bouwen tot een volwaardige en goed gestructureerde Europese speler binnen de DIY retail.


“We need commitment” is de slogan die de komende tijd zal worden toegepast voor alle communicatie rond Bricoalliance. Commitment van alle partners is volgens Lauwers noodzakelijk om Bricoalliance de mogelijkheden te bieden die het verdient binnen de Europese DIY markt.  Onder dat motto roept de nieuwe general manager partners dan ook contact met hem op te nemen (Jeroen.Lauwers@bricoalliance.eu) en samen met hem plannen voor verdere groei uit te werken.
 

Bricoalliance verwelkomt Jeroen Lauwers als nieuwe topman. Jeroen Lauwers heeft al meer dan 10 jaar ervaring in de Europese DIY wereld, opgebouwd als zaakvoerder van Eglo Leuchten(2001 tot 2006) en als General Manager van Scala Plastics (2006 tot 2011). Hier heeft hij  een sterke kennis en ervaring opgebouwd aan zowel de leveranciers- als productiezijde, maar met oog voor de noden van de Retail.


Deze kennis en visie wil Jeroen nu ook toepassen binnen Bricoalliance waar hij sinds 4 april de functie van General Manager heeft opgenomen. Zijn kennis en ambitie worden, samen met het professionele team, ingezet om Bricoalliance verder uit te bouwen tot een volwaardige en goed gestructureerde Europese speler binnen de DIY retail.


“We need commitment” is de slogan die de komende tijd zal worden toegepast voor alle communicatie rond Bricoalliance. Commitment van alle partners is volgens Lauwers noodzakelijk om Bricoalliance de mogelijkheden te bieden die het verdient binnen de Europese DIY markt.  Onder dat motto roept de nieuwe general manager partners dan ook contact met hem op te nemen (Jeroen.Lauwers@bricoalliance.eu) en samen met hem plannen voor verdere groei uit te werken.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hoe categoriemanagement bij Gamma de shopper ontzorgt

31/05/2018

"Doe-het-zelf is een agressieve, sterk door promoties gedreven markt." Dat zeggen wij niet, maar wel Kristin Van Limbergen, manager categoriemanagement bij Gamma België. Biedt een doorgedreven categoriemanagement dan concurrentieel voordeel?

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Deverfwebshop.be gaat Frans en zoekt partner

14/05/2018

Het Oost-Vlaamse deverfwebshop.be lanceert een Franstalige website: de verfspecialist wil met boutiquepeinture.fr zowel de Waalse als de Franse markt bedienen en zoekt ook een partner voor verdere expansie.

Hubo werkt samen met klussersplatform ListMinut

08/05/2018

Klanten van doe-het-zelfketen Hubo kunnen sinds maandag een beroep doen op de ruim 4.000 klussers van het deelplatform ListMinut. Beide organisaties kondigen een partnerschap aan voor een periode van minstens vijf jaar.

Floralux opent tweede megatuincenter in Limburg

27/04/2018

Tuincentrum Floralux, in Dadizele goed voor 25.000 m², opent op 1 mei een tweede winkel in het Limburgse Ham. De West-Vlamingen bouwen er een verkooppunt van 15.000 m² op de plaats van het tuincentrum ’t Serreke.