Jeroen Lauwers nieuwe general manager Bricoalliance

Jeroen Lauwers nieuwe general manager Bricoalliance

Bricoalliance verwelkomt Jeroen Lauwers als nieuwe topman. Jeroen Lauwers heeft al meer dan 10 jaar ervaring in de Europese DIY wereld, opgebouwd als zaakvoerder van Eglo Leuchten(2001 tot 2006) en als General Manager van Scala Plastics (2006 tot 2011). Hier heeft hij  een sterke kennis en ervaring opgebouwd aan zowel de leveranciers- als productiezijde, maar met oog voor de noden van de Retail.


Deze kennis en visie wil Jeroen nu ook toepassen binnen Bricoalliance waar hij sinds 4 april de functie van General Manager heeft opgenomen. Zijn kennis en ambitie worden, samen met het professionele team, ingezet om Bricoalliance verder uit te bouwen tot een volwaardige en goed gestructureerde Europese speler binnen de DIY retail.


“We need commitment” is de slogan die de komende tijd zal worden toegepast voor alle communicatie rond Bricoalliance. Commitment van alle partners is volgens Lauwers noodzakelijk om Bricoalliance de mogelijkheden te bieden die het verdient binnen de Europese DIY markt.  Onder dat motto roept de nieuwe general manager partners dan ook contact met hem op te nemen (Jeroen.Lauwers@bricoalliance.eu) en samen met hem plannen voor verdere groei uit te werken.
 

Bricoalliance verwelkomt Jeroen Lauwers als nieuwe topman. Jeroen Lauwers heeft al meer dan 10 jaar ervaring in de Europese DIY wereld, opgebouwd als zaakvoerder van Eglo Leuchten(2001 tot 2006) en als General Manager van Scala Plastics (2006 tot 2011). Hier heeft hij  een sterke kennis en ervaring opgebouwd aan zowel de leveranciers- als productiezijde, maar met oog voor de noden van de Retail.


Deze kennis en visie wil Jeroen nu ook toepassen binnen Bricoalliance waar hij sinds 4 april de functie van General Manager heeft opgenomen. Zijn kennis en ambitie worden, samen met het professionele team, ingezet om Bricoalliance verder uit te bouwen tot een volwaardige en goed gestructureerde Europese speler binnen de DIY retail.


“We need commitment” is de slogan die de komende tijd zal worden toegepast voor alle communicatie rond Bricoalliance. Commitment van alle partners is volgens Lauwers noodzakelijk om Bricoalliance de mogelijkheden te bieden die het verdient binnen de Europese DIY markt.  Onder dat motto roept de nieuwe general manager partners dan ook contact met hem op te nemen (Jeroen.Lauwers@bricoalliance.eu) en samen met hem plannen voor verdere groei uit te werken.
 

Tags: