Jeroen Lauwers nieuwe general manager Bricoalliance

Jeroen Lauwers nieuwe general manager Bricoalliance

Bricoalliance verwelkomt Jeroen Lauwers als nieuwe topman. Jeroen Lauwers heeft al meer dan 10 jaar ervaring in de Europese DIY wereld, opgebouwd als zaakvoerder van Eglo Leuchten(2001 tot 2006) en als General Manager van Scala Plastics (2006 tot 2011). Hier heeft hij  een sterke kennis en ervaring opgebouwd aan zowel de leveranciers- als productiezijde, maar met oog voor de noden van de Retail.


Deze kennis en visie wil Jeroen nu ook toepassen binnen Bricoalliance waar hij sinds 4 april de functie van General Manager heeft opgenomen. Zijn kennis en ambitie worden, samen met het professionele team, ingezet om Bricoalliance verder uit te bouwen tot een volwaardige en goed gestructureerde Europese speler binnen de DIY retail.


“We need commitment” is de slogan die de komende tijd zal worden toegepast voor alle communicatie rond Bricoalliance. Commitment van alle partners is volgens Lauwers noodzakelijk om Bricoalliance de mogelijkheden te bieden die het verdient binnen de Europese DIY markt.  Onder dat motto roept de nieuwe general manager partners dan ook contact met hem op te nemen (Jeroen.Lauwers@bricoalliance.eu) en samen met hem plannen voor verdere groei uit te werken.
 

Bricoalliance verwelkomt Jeroen Lauwers als nieuwe topman. Jeroen Lauwers heeft al meer dan 10 jaar ervaring in de Europese DIY wereld, opgebouwd als zaakvoerder van Eglo Leuchten(2001 tot 2006) en als General Manager van Scala Plastics (2006 tot 2011). Hier heeft hij  een sterke kennis en ervaring opgebouwd aan zowel de leveranciers- als productiezijde, maar met oog voor de noden van de Retail.


Deze kennis en visie wil Jeroen nu ook toepassen binnen Bricoalliance waar hij sinds 4 april de functie van General Manager heeft opgenomen. Zijn kennis en ambitie worden, samen met het professionele team, ingezet om Bricoalliance verder uit te bouwen tot een volwaardige en goed gestructureerde Europese speler binnen de DIY retail.


“We need commitment” is de slogan die de komende tijd zal worden toegepast voor alle communicatie rond Bricoalliance. Commitment van alle partners is volgens Lauwers noodzakelijk om Bricoalliance de mogelijkheden te bieden die het verdient binnen de Europese DIY markt.  Onder dat motto roept de nieuwe general manager partners dan ook contact met hem op te nemen (Jeroen.Lauwers@bricoalliance.eu) en samen met hem plannen voor verdere groei uit te werken.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hubo viert 25e verjaardag en droomt van sterk Belgisch online merk

09/11/2017

Hubo mag deze maand 25 kaarsjes uitblazen: voor CEO Erwin Van Osta het uitgelezen moment om een feestje te bouwen, maar ook om vooruit te blikken: wordt Hubo “de HuBol.com van de sector”?

Opnieuw geen akkoord over onkruidverdelger glyfosaat

09/11/2017

Op 15 december verloopt de vergunning van glyfosaat, het hoofdingrediënt van de mogelijk kankerverwekkende onkruidverdelger Roundup. De Europese Commissie wilde de vergunning met vijf jaar verlengen ‑ tegen de wil in van het Europees Parlement ‑ en had erop gerekend vandaag groen licht te krijgen van de lidstaten, maar dat plan mislukte.

Hoe e-commerce de concurrentie in doe-het-zelf aanwakkert

02/11/2017

De grote doe-het-zelfketens concurreren online met een steeds ruimer assortiment. De impact van pure players blijft voorlopig eerder beperkt, maar het speelveld wijzigt toch. Welke impact verwachten de retailers?

Aandeelhouder Intergamma stapt naar de rechter

30/10/2017

Bricorama, minderheidsaandeelhouder van Intergamma, stapt naar de rechter. De Fransen zijn het immers niet eens met het verkoopproces van de aandelen van het Ierse CRH, dat bijna 50% van de aandelen van Intergamma in handen heeft.

Eerste Sigma Shop van het land geopend

29/09/2017

Interieurbedrijf Kleur op Maat uit Olen heeft een eerste Sigma Shop geopend in Zoerle-Parwijs. Daarmee zet de verffabrikant in België voor het eerst sterk in op de verkoop aan particulieren en niet enkel aan professionelen.

DHZ-reus Kingfisher heeft het knap lastig

21/09/2017

Kingfisher, Europa’s grootste doe-het-zelfgroep, heeft het voorbije halfjaar meer winst geboekt dan de analisten hadden verwacht. Tot daar het goede nieuws, want het zwakke pond vertekent de omzet en de slechte prestaties van de Franse dochters gooien roet in het eten.

Back to top