Carrefour viert vrouwendag

Carrefour viert vrouwendag

Zondag is het internationale vrouwendag en dat willen ze bij Carrefour vieren: op vrijdag 6 maart is het Ladies' Night in alle hypermarkten en op zaterdag 7 maart zijn er bij alle hypermarkten en Market-filialen een hoop kortingen te vinden.

Kortingen en geschenken

Tijdens de Ladies' Night, die van 17u tot 21u loopt in de 45 hypermarkten, zullen de vrouwelijke bezoekers kunnen genieten professionele handmassages, een huidanalyse laten uitvoeren en krijgen ze verschillende staaltjes en geschenken mee naar huis. Klanten zullen zich ook gratis kunnen laten opmaken. Bij een deel van de hypermarkten zullen er ook activiteiten georganiseerd worden door merken zoals L'Oréal, Henkel of Beiersdorf.

 

Op zaterdag strooit Carrefour dan weer met kortingen en geschenken in alle hypermarkten en Market-winkels. Zo zijn er verschillende promoties op bijvoorbeeld make-up en krijgen klanten extra geschenken bij aankoop van bepaalde producten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top