Carrefour viert vrouwendag | RetailDetail

Carrefour viert vrouwendag

Carrefour viert vrouwendag

Zondag is het internationale vrouwendag en dat willen ze bij Carrefour vieren: op vrijdag 6 maart is het Ladies' Night in alle hypermarkten en op zaterdag 7 maart zijn er bij alle hypermarkten en Market-filialen een hoop kortingen te vinden.

Kortingen en geschenken

Tijdens de Ladies' Night, die van 17u tot 21u loopt in de 45 hypermarkten, zullen de vrouwelijke bezoekers kunnen genieten professionele handmassages, een huidanalyse laten uitvoeren en krijgen ze verschillende staaltjes en geschenken mee naar huis. Klanten zullen zich ook gratis kunnen laten opmaken. Bij een deel van de hypermarkten zullen er ook activiteiten georganiseerd worden door merken zoals L'Oréal, Henkel of Beiersdorf.

 

Op zaterdag strooit Carrefour dan weer met kortingen en geschenken in alle hypermarkten en Market-winkels. Zo zijn er verschillende promoties op bijvoorbeeld make-up en krijgen klanten extra geschenken bij aankoop van bepaalde producten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

04/06/2018

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

A.S. Watson (Kruidvat) lanceert online apotheek PharmaXpert.be

28/05/2018

Dank zij de lancering van een eigen online apotheek, PharmaXpert.be, kan de eigenaar van Kruidvat nu ook in België voorschriftvrije geneesmiddelen verkopen tegen voordelige prijzen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.