Colinda Hoegee nieuwe algemeen directeur De Tuinen en Essenza

Colinda Hoegee nieuwe algemeen directeur De Tuinen en Essenza

Colinda Hoegee is aangesteld als de nieuwe algemeen directeur van De Tuinen en Essenza. Ze volgt in die functie Dick de Lange op, die na bijna tien jaar aan het hoofd zijn functie neerlegt.

Interne promotie

Dick de Lange was 8,5 jaar algemeen directeur bij de ketens De Tuinen en Essenza en onder zijn bewind steeg het aantal winkels van De Tuinen in Nederland van 67 naar 133 winkels. Hij heeft beslist om een andere uitdaging aan te gaan en wordt opgevolgd door huidig commercieel directeur Colinda Hoegee. "De Tuinen en Essenza betreuren het vertrek van een gewaardeerd persoon en collega", staat in hun persbericht.

 

Hoegee is al acht jaar aan de slag in de groep als commercieel directeur en krijgt met het vertrek van De Lange nu de mogelijkheid om zelf het bedrijf te gaan leiden. In haar periode als commercieel directeur was ze onder meer verantwoordelijk voor het opzetten van de trainingsacademie en het uitwerken van het Plan-it-Green beleid. Zij zal nu zorgen voor de verdere invulling van diverse projecten binnen De Tuinen en Essenza en proberen verder te bouwen op de groei van de ketens onder Dick de Lange.

 

De Tuinen is een keten gezondheidswinkels in Nederland, die met Essenza ook een dochteronderneming heeft in België. Sinds 2003 is het onderdeel van het Britse Holland & Barrett, een dochteronderneming van het Amerikaanse NBTY.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top