Di lanceert nieuwe keten Lookiss | RetailDetail

Di lanceert nieuwe keten Lookiss

Di lanceert nieuwe keten Lookiss

Di stelt binnenkort officieel een nieuw winkelconcept voor: Lookiss. De eerste winkel van het concept werd in april geopend in Leuven, in de nabije toekomst worden op enkele andere locaties nog filialen geopend.

100% beauty-concept

Het nieuwe concept wil vooral inzetten op gepersonaliseerde service. Zo zullen er in de winkels gediplomeerde schoonheidsspecialisten en visagisten aanwezig zijn. Di zegt met Lookiss de "complete beautyshopping-ervaring" te willen creëren.

 

Di heeft in België al een keten winkels waar het voornamelijk schoonheidsproducten verkoopt. Met de opening van Lookiss by Di start het met een concept dat vooral de focus legt op make-up. De slogan van de nieuwe formule luidt dan ook "100% beauty concept store".

 

Het zal er producten verkopen van grote merken, zoals L'Oréal, Bourjois, Maybelline, Essie, Orly, UNE, Park Avenue en meer. Wie zijn make-up laat doen in de winkel, voor een bedrag van 20 euro, krijgt nadien ook 20 procent korting op zijn aankopen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.