Di lanceert nieuwe keten Lookiss | RetailDetail

Di lanceert nieuwe keten Lookiss

Di lanceert nieuwe keten Lookiss

Di stelt binnenkort officieel een nieuw winkelconcept voor: Lookiss. De eerste winkel van het concept werd in april geopend in Leuven, in de nabije toekomst worden op enkele andere locaties nog filialen geopend.

100% beauty-concept

Het nieuwe concept wil vooral inzetten op gepersonaliseerde service. Zo zullen er in de winkels gediplomeerde schoonheidsspecialisten en visagisten aanwezig zijn. Di zegt met Lookiss de "complete beautyshopping-ervaring" te willen creëren.

 

Di heeft in België al een keten winkels waar het voornamelijk schoonheidsproducten verkoopt. Met de opening van Lookiss by Di start het met een concept dat vooral de focus legt op make-up. De slogan van de nieuwe formule luidt dan ook "100% beauty concept store".

 

Het zal er producten verkopen van grote merken, zoals L'Oréal, Bourjois, Maybelline, Essie, Orly, UNE, Park Avenue en meer. Wie zijn make-up laat doen in de winkel, voor een bedrag van 20 euro, krijgt nadien ook 20 procent korting op zijn aankopen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Unilever waarschuwt online media: adverteren kan zo niet verder

12/02/2018

Unilever dreigt te stoppen met adverteren op online mediakanalen die ondoorzichtig zijn en verdeeldheid zaaien. Dat zegt hun marketingbaas Keith Weed op het IAB-adverteerderscongres. 

Luxemerken stuwen winst L’Oréal

09/02/2018

Ondanks een magere omzetgroei in 2017 kan het Franse cosmeticabedrijf L’Oréal toch uitpakken met een fors gestegen nettowinst. Dat heeft het te danken aan sterke prestaties van het luxesegment, waar de marges hoger zijn.

Trekpleister-directeur wordt topman Kruidvat België en Frankrijk

09/02/2018

A.S. Watson, de holding achter Kruidvat, ICI PARIS XL en Trekpleister, heeft Roland van den Berg benoemd tot algemeen directeur van die laatste keten. Hij vervangt er Bert Verhoef, die aan het hoofd van Kruidvat België en Frankrijk komt te staan.

Medicare-Market wil dit jaar 20 nieuwe apotheken openen

06/02/2018

Medicare-Market, uitbater van de parafarmacie Medi-Market en de apotheken PharmaClic, wil in 2018 120 nieuwe medewerkers aanwerven en 20 nieuwe verkooppunten openen. Tegen 2020 wil de keten groeien naar zeventig vestigingen.

Di lanceert eigen webwinkel

31/01/2018

Vanaf morgen kunnen klanten ook online terecht bij Di, want dan lanceert de Belgische beautyketen een eigen webshop. Het is de volgende stap in de vernieuwingsstrategie van Di.

Ecover gaat volledige gamma vernieuwen

31/01/2018

Ecover, een Belgische producent van ecologische was- en reinigingsmiddelen, gaat de verpakkingen van zijn volledige assortiment vernieuwen. Het afwasmiddel is als eerste aan de beurt, de operatie moet binnen twee jaar afgerond zijn.

Back to top