Di lanceert nieuwe keten Lookiss

Di lanceert nieuwe keten Lookiss

Di stelt binnenkort officieel een nieuw winkelconcept voor: Lookiss. De eerste winkel van het concept werd in april geopend in Leuven, in de nabije toekomst worden op enkele andere locaties nog filialen geopend.

100% beauty-concept

Het nieuwe concept wil vooral inzetten op gepersonaliseerde service. Zo zullen er in de winkels gediplomeerde schoonheidsspecialisten en visagisten aanwezig zijn. Di zegt met Lookiss de "complete beautyshopping-ervaring" te willen creëren.

 

Di heeft in België al een keten winkels waar het voornamelijk schoonheidsproducten verkoopt. Met de opening van Lookiss by Di start het met een concept dat vooral de focus legt op make-up. De slogan van de nieuwe formule luidt dan ook "100% beauty concept store".

 

Het zal er producten verkopen van grote merken, zoals L'Oréal, Bourjois, Maybelline, Essie, Orly, UNE, Park Avenue en meer. Wie zijn make-up laat doen in de winkel, voor een bedrag van 20 euro, krijgt nadien ook 20 procent korting op zijn aankopen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top