Grootste winkel Lush komt op Oxford Street | RetailDetail

Grootste winkel Lush komt op Oxford Street

Grootste winkel Lush komt op Oxford Street

Cosmeticamerk Lush heeft een pand van meer dan 880 m² gehuurd op Oxford Street in Londen, die de grootste winkel van Lush zal worden in de twintigjarige geschiedenis van het bedrijf.

Voormalige Vero Moda

Het pand op Oxford Street werd voordien uitgebaat door modemerken Jack & Jones en Vero Moda, maar nu wil Lush er "een leuke ervaring creëren". Zo kunnen er in sommige winkels feestjes gehouden worden waar klanten hun eigen producten kunnen maken of kunnen leren hoe ze een gezichtsbehandeling geven. Er kunnen zelfs schattenjachten of quizzen gehouden worden.

 

Lush verkoopt in zijn winkels een breed assortiment van bad- en cosmeticaproducten. Dankzij een breed aanbod en een mix van goedkope en duurdere artikelen slaagt het er in om een groot deel van de markt aan te spreken.

 

De keten heeft momenteel meer dan 900 winkels in 50 verschillende landen. De eerste winkel opende in 1995 zijn deuren in Poole, waar ook het hoofdkantoor en de productie van Lush nog gevestigd zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Unilever waarschuwt online media: adverteren kan zo niet verder

12/02/2018

Unilever dreigt te stoppen met adverteren op online mediakanalen die ondoorzichtig zijn en verdeeldheid zaaien. Dat zegt hun marketingbaas Keith Weed op het IAB-adverteerderscongres. 

Luxemerken stuwen winst L’Oréal

09/02/2018

Ondanks een magere omzetgroei in 2017 kan het Franse cosmeticabedrijf L’Oréal toch uitpakken met een fors gestegen nettowinst. Dat heeft het te danken aan sterke prestaties van het luxesegment, waar de marges hoger zijn.

Trekpleister-directeur wordt topman Kruidvat België en Frankrijk

09/02/2018

A.S. Watson, de holding achter Kruidvat, ICI PARIS XL en Trekpleister, heeft Roland van den Berg benoemd tot algemeen directeur van die laatste keten. Hij vervangt er Bert Verhoef, die aan het hoofd van Kruidvat België en Frankrijk komt te staan.

Medicare-Market wil dit jaar 20 nieuwe apotheken openen

06/02/2018

Medicare-Market, uitbater van de parafarmacie Medi-Market en de apotheken PharmaClic, wil in 2018 120 nieuwe medewerkers aanwerven en 20 nieuwe verkooppunten openen. Tegen 2020 wil de keten groeien naar zeventig vestigingen.

Di lanceert eigen webwinkel

31/01/2018

Vanaf morgen kunnen klanten ook online terecht bij Di, want dan lanceert de Belgische beautyketen een eigen webshop. Het is de volgende stap in de vernieuwingsstrategie van Di.

Ecover gaat volledige gamma vernieuwen

31/01/2018

Ecover, een Belgische producent van ecologische was- en reinigingsmiddelen, gaat de verpakkingen van zijn volledige assortiment vernieuwen. Het afwasmiddel is als eerste aan de beurt, de operatie moet binnen twee jaar afgerond zijn.

Back to top