Grootste winkel Lush komt op Oxford Street

Grootste winkel Lush komt op Oxford Street

Cosmeticamerk Lush heeft een pand van meer dan 880 m² gehuurd op Oxford Street in Londen, die de grootste winkel van Lush zal worden in de twintigjarige geschiedenis van het bedrijf.

Voormalige Vero Moda

Het pand op Oxford Street werd voordien uitgebaat door modemerken Jack & Jones en Vero Moda, maar nu wil Lush er "een leuke ervaring creëren". Zo kunnen er in sommige winkels feestjes gehouden worden waar klanten hun eigen producten kunnen maken of kunnen leren hoe ze een gezichtsbehandeling geven. Er kunnen zelfs schattenjachten of quizzen gehouden worden.

 

Lush verkoopt in zijn winkels een breed assortiment van bad- en cosmeticaproducten. Dankzij een breed aanbod en een mix van goedkope en duurdere artikelen slaagt het er in om een groot deel van de markt aan te spreken.

 

De keten heeft momenteel meer dan 900 winkels in 50 verschillende landen. De eerste winkel opende in 1995 zijn deuren in Poole, waar ook het hoofdkantoor en de productie van Lush nog gevestigd zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top