Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers | RetailDetail

Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers

Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers

Parfumerieketen Ici Paris XL lanceert vanaf vandaag de campagne 'WE SMILE'. Met die actie wil het de dagelijkse inspanningen van zijn werknemers om klanten in een goede sfeer te ontvangen in de verf zetten.

Glimlachcultuur

"AS Watson en Ici Paris XL vinden het belangrijk om iedere klant die hun winkel binnentreedt een gevoel van welzijn en geluk te geven en dit doen ze via een eenvoudige methode: de klant iedere dag ontvangen met een glimlach", zegt de parfumketen in een persbericht.

 

Om dat in de verf te zetten heeft de keten nu de campagne WE SMILE gelanceerd. Daarmee wil het klanten duidelijk maken dat hun medewerkers dagelijks inspanningen doen om een glimlach-cultuur te creëren in de winkels.

 

"Met het toenemende gebruik van technologie in dagdagelijkse communicatie, ervaren we minder en minder menselijke interactie. Met ons uitgebreid winkelnetwerk en klantenbestand, hebben wij een groot platform om onze klanten die menselijke 'touch' te geven", zegt Dominic Lai, Group Managing Director van AS Watson, het moederbedrijf van Ici Paris XL.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.

Europa wil wereldwijd verbod op dierenproeven bij make-up

27/02/2018

Een aantal leden van het Europees Parlement stellen dat er werk moet worden gemaakt van een wereldwijd verbod op dierenproeven die worden uitgevoerd door cosmeticabedrijven. In Europa geldt zo’n verbod al.