Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers

Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers

Parfumerieketen Ici Paris XL lanceert vanaf vandaag de campagne 'WE SMILE'. Met die actie wil het de dagelijkse inspanningen van zijn werknemers om klanten in een goede sfeer te ontvangen in de verf zetten.

Glimlachcultuur

"AS Watson en Ici Paris XL vinden het belangrijk om iedere klant die hun winkel binnentreedt een gevoel van welzijn en geluk te geven en dit doen ze via een eenvoudige methode: de klant iedere dag ontvangen met een glimlach", zegt de parfumketen in een persbericht.

 

Om dat in de verf te zetten heeft de keten nu de campagne WE SMILE gelanceerd. Daarmee wil het klanten duidelijk maken dat hun medewerkers dagelijks inspanningen doen om een glimlach-cultuur te creëren in de winkels.

 

"Met het toenemende gebruik van technologie in dagdagelijkse communicatie, ervaren we minder en minder menselijke interactie. Met ons uitgebreid winkelnetwerk en klantenbestand, hebben wij een groot platform om onze klanten die menselijke 'touch' te geven", zegt Dominic Lai, Group Managing Director van AS Watson, het moederbedrijf van Ici Paris XL.

Tags: