Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers | RetailDetail

Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers

Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers

Parfumerieketen Ici Paris XL lanceert vanaf vandaag de campagne 'WE SMILE'. Met die actie wil het de dagelijkse inspanningen van zijn werknemers om klanten in een goede sfeer te ontvangen in de verf zetten.

Glimlachcultuur

"AS Watson en Ici Paris XL vinden het belangrijk om iedere klant die hun winkel binnentreedt een gevoel van welzijn en geluk te geven en dit doen ze via een eenvoudige methode: de klant iedere dag ontvangen met een glimlach", zegt de parfumketen in een persbericht.

 

Om dat in de verf te zetten heeft de keten nu de campagne WE SMILE gelanceerd. Daarmee wil het klanten duidelijk maken dat hun medewerkers dagelijks inspanningen doen om een glimlach-cultuur te creëren in de winkels.

 

"Met het toenemende gebruik van technologie in dagdagelijkse communicatie, ervaren we minder en minder menselijke interactie. Met ons uitgebreid winkelnetwerk en klantenbestand, hebben wij een groot platform om onze klanten die menselijke 'touch' te geven", zegt Dominic Lai, Group Managing Director van AS Watson, het moederbedrijf van Ici Paris XL.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Supermarkt mag concurreren met apotheek

17/07/2018

Minister van Volksgezondheid Maggie De Block werkt aan een Koninklijk Besluit om de verkoop van medische hulpmiddelen mogelijk te maken in supermarkten. Retailers reageren positief, apothekers zijn kritisch. 

Aanhoudende expansie Kruidvat werpt vruchten af

03/07/2018

Drogisterijketen Kruidvat verkocht het voorbije jaar 4,7% meer in België. De keten tekent al een paar jaar op rij Belgische groei op, niet het minst omdat ze steeds nieuwe winkels blijft openen.

Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

04/06/2018

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

A.S. Watson (Kruidvat) lanceert online apotheek PharmaXpert.be

28/05/2018

Dank zij de lancering van een eigen online apotheek, PharmaXpert.be, kan de eigenaar van Kruidvat nu ook in België voorschriftvrije geneesmiddelen verkopen tegen voordelige prijzen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.