Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers | RetailDetail

Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers

Ici Paris XL lanceert campagne voor glimlachende medewerkers

Parfumerieketen Ici Paris XL lanceert vanaf vandaag de campagne 'WE SMILE'. Met die actie wil het de dagelijkse inspanningen van zijn werknemers om klanten in een goede sfeer te ontvangen in de verf zetten.

Glimlachcultuur

"AS Watson en Ici Paris XL vinden het belangrijk om iedere klant die hun winkel binnentreedt een gevoel van welzijn en geluk te geven en dit doen ze via een eenvoudige methode: de klant iedere dag ontvangen met een glimlach", zegt de parfumketen in een persbericht.

 

Om dat in de verf te zetten heeft de keten nu de campagne WE SMILE gelanceerd. Daarmee wil het klanten duidelijk maken dat hun medewerkers dagelijks inspanningen doen om een glimlach-cultuur te creëren in de winkels.

 

"Met het toenemende gebruik van technologie in dagdagelijkse communicatie, ervaren we minder en minder menselijke interactie. Met ons uitgebreid winkelnetwerk en klantenbestand, hebben wij een groot platform om onze klanten die menselijke 'touch' te geven", zegt Dominic Lai, Group Managing Director van AS Watson, het moederbedrijf van Ici Paris XL.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Unilever waarschuwt online media: adverteren kan zo niet verder

12/02/2018

Unilever dreigt te stoppen met adverteren op online mediakanalen die ondoorzichtig zijn en verdeeldheid zaaien. Dat zegt hun marketingbaas Keith Weed op het IAB-adverteerderscongres. 

Luxemerken stuwen winst L’Oréal

09/02/2018

Ondanks een magere omzetgroei in 2017 kan het Franse cosmeticabedrijf L’Oréal toch uitpakken met een fors gestegen nettowinst. Dat heeft het te danken aan sterke prestaties van het luxesegment, waar de marges hoger zijn.

Trekpleister-directeur wordt topman Kruidvat België en Frankrijk

09/02/2018

A.S. Watson, de holding achter Kruidvat, ICI PARIS XL en Trekpleister, heeft Roland van den Berg benoemd tot algemeen directeur van die laatste keten. Hij vervangt er Bert Verhoef, die aan het hoofd van Kruidvat België en Frankrijk komt te staan.

Medicare-Market wil dit jaar 20 nieuwe apotheken openen

06/02/2018

Medicare-Market, uitbater van de parafarmacie Medi-Market en de apotheken PharmaClic, wil in 2018 120 nieuwe medewerkers aanwerven en 20 nieuwe verkooppunten openen. Tegen 2020 wil de keten groeien naar zeventig vestigingen.

Di lanceert eigen webwinkel

31/01/2018

Vanaf morgen kunnen klanten ook online terecht bij Di, want dan lanceert de Belgische beautyketen een eigen webshop. Het is de volgende stap in de vernieuwingsstrategie van Di.

Ecover gaat volledige gamma vernieuwen

31/01/2018

Ecover, een Belgische producent van ecologische was- en reinigingsmiddelen, gaat de verpakkingen van zijn volledige assortiment vernieuwen. Het afwasmiddel is als eerste aan de beurt, de operatie moet binnen twee jaar afgerond zijn.

Back to top