Ici Paris XL lanceert The Lab | RetailDetail

Ici Paris XL lanceert The Lab

Ici Paris XL lanceert The Lab

Parfumerieketen Ici Paris XL heeft met The Lab een platform gelanceerd waar het innovatieve producten wil verkopen, die nergens anders te vinden zijn op de Belgische markt.

Nieuw en vernieuwend

Op The Lab, dat ook een eigen afdeling krijgt binnen de webshop van Ici Paris XL, zullen jonge en vernieuwende merken gepromoot worden. Elke drie maanden zal het aanbod aangepast worden met nieuwe merken. Vanaf 1 januari zullen onder andere make-upmerk Ciaté, de huidverzorgingsproducten van Cult 51 en de cosmetica van het Japanse DHC verkocht worden.

 

The Lab zal ook een boel informatie over de merken online plaatsen, zodat klanten weten waar ze voor staan en welke producten ze verkopen. Er zullen ook consumentenpanels opgezet worden die de nieuwste producten zullen uitproberen. Klanten kunnen ook zelf nieuwe merken voorstellen die ze willen zien verschijnen tussen de andere merken in The Lab.

 

Merken die succesvol zijn tijdens hun periode in The Lab zullen later overgeheveld worden naar Ici Paris XL en vast onderdeel van het assortiment worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Unilever waarschuwt online media: adverteren kan zo niet verder

12/02/2018

Unilever dreigt te stoppen met adverteren op online mediakanalen die ondoorzichtig zijn en verdeeldheid zaaien. Dat zegt hun marketingbaas Keith Weed op het IAB-adverteerderscongres. 

Luxemerken stuwen winst L’Oréal

09/02/2018

Ondanks een magere omzetgroei in 2017 kan het Franse cosmeticabedrijf L’Oréal toch uitpakken met een fors gestegen nettowinst. Dat heeft het te danken aan sterke prestaties van het luxesegment, waar de marges hoger zijn.

Trekpleister-directeur wordt topman Kruidvat België en Frankrijk

09/02/2018

A.S. Watson, de holding achter Kruidvat, ICI PARIS XL en Trekpleister, heeft Roland van den Berg benoemd tot algemeen directeur van die laatste keten. Hij vervangt er Bert Verhoef, die aan het hoofd van Kruidvat België en Frankrijk komt te staan.

Medicare-Market wil dit jaar 20 nieuwe apotheken openen

06/02/2018

Medicare-Market, uitbater van de parafarmacie Medi-Market en de apotheken PharmaClic, wil in 2018 120 nieuwe medewerkers aanwerven en 20 nieuwe verkooppunten openen. Tegen 2020 wil de keten groeien naar zeventig vestigingen.

Di lanceert eigen webwinkel

31/01/2018

Vanaf morgen kunnen klanten ook online terecht bij Di, want dan lanceert de Belgische beautyketen een eigen webshop. Het is de volgende stap in de vernieuwingsstrategie van Di.

Ecover gaat volledige gamma vernieuwen

31/01/2018

Ecover, een Belgische producent van ecologische was- en reinigingsmiddelen, gaat de verpakkingen van zijn volledige assortiment vernieuwen. Het afwasmiddel is als eerste aan de beurt, de operatie moet binnen twee jaar afgerond zijn.

Back to top