Ici Paris XL lanceert The Lab

Ici Paris XL lanceert The Lab

Parfumerieketen Ici Paris XL heeft met The Lab een platform gelanceerd waar het innovatieve producten wil verkopen, die nergens anders te vinden zijn op de Belgische markt.

Nieuw en vernieuwend

Op The Lab, dat ook een eigen afdeling krijgt binnen de webshop van Ici Paris XL, zullen jonge en vernieuwende merken gepromoot worden. Elke drie maanden zal het aanbod aangepast worden met nieuwe merken. Vanaf 1 januari zullen onder andere make-upmerk Ciaté, de huidverzorgingsproducten van Cult 51 en de cosmetica van het Japanse DHC verkocht worden.

 

The Lab zal ook een boel informatie over de merken online plaatsen, zodat klanten weten waar ze voor staan en welke producten ze verkopen. Er zullen ook consumentenpanels opgezet worden die de nieuwste producten zullen uitproberen. Klanten kunnen ook zelf nieuwe merken voorstellen die ze willen zien verschijnen tussen de andere merken in The Lab.

 

Merken die succesvol zijn tijdens hun periode in The Lab zullen later overgeheveld worden naar Ici Paris XL en vast onderdeel van het assortiment worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Cosmeticaketen Atelier Rebul groeit snel in België

07/08/2017

De Deense cosmeticaketen Atelier Rebul wil de komende maanden snel groeien in België. In juli opende ze al de eerste twee vestigingen in Hasselt en Gent en daar komen snel nog winkels bij in Antwerpen, Brugge en Leuven.

Sephora lanceert nieuw, kleiner winkelconcept

24/07/2017

Cosmeticaproducent Sephora heeft in de Verenigde Staten een nieuw en kleiner winkelconcept gelanceerd. Het bedrijf mikte tot nu toe vooral op grote winkels, maar experimenteert nu dus ook op kleinere schaal.

The Body Shop in Braziliaanse handen

29/06/2017

Het stond in de sterren geschreven en het is nu ook bevestigd: L’Oréal heeft zijn Britse winkeldochter The Body Shop verkocht aan het Braziliaanse Natura Cosméticos. Het contract is deze week ondertekend, zo klinkt het in Parijs.

Moeder Kruidvat zet zwaar in op fysieke winkels

28/06/2017

AS Watson (het bedrijf boven Kruidvat en Ici Paris XL) zegt te zullen blijven investeren in technologie en logistiek om mee te kunnen in een markt die steeds meer gericht is op online verkoop. Er komt ook een fikse investering in fysieke winkels.

AS Watson wil Holland & Barrett overnemen

22/06/2017

AS Watson, het moederbedrijf van Kruidvat, heeft gesprekken aangeknoopt rond een mogelijke overname van Holland & Barrett. AS Watson zou maar liefst een miljard pond (1,15 miljard euro) willen neertellen.

Estée Lauder verdubbelt gamma Victoria Beckham

22/06/2017

Het klikt duidelijk tussen Estée Lauder en Victoria Beckham. De eerste twee ‘limited collections’ die de ex-Spice Girl bedacht voor de Amerikaanse cosmeticareus waren in een mum van tijd uitverkocht, en dus komt er een vervolg.

Back to top