Ici Paris XL lanceert The Lab

Ici Paris XL lanceert The Lab

Parfumerieketen Ici Paris XL heeft met The Lab een platform gelanceerd waar het innovatieve producten wil verkopen, die nergens anders te vinden zijn op de Belgische markt.

Nieuw en vernieuwend

Op The Lab, dat ook een eigen afdeling krijgt binnen de webshop van Ici Paris XL, zullen jonge en vernieuwende merken gepromoot worden. Elke drie maanden zal het aanbod aangepast worden met nieuwe merken. Vanaf 1 januari zullen onder andere make-upmerk Ciaté, de huidverzorgingsproducten van Cult 51 en de cosmetica van het Japanse DHC verkocht worden.

 

The Lab zal ook een boel informatie over de merken online plaatsen, zodat klanten weten waar ze voor staan en welke producten ze verkopen. Er zullen ook consumentenpanels opgezet worden die de nieuwste producten zullen uitproberen. Klanten kunnen ook zelf nieuwe merken voorstellen die ze willen zien verschijnen tussen de andere merken in The Lab.

 

Merken die succesvol zijn tijdens hun periode in The Lab zullen later overgeheveld worden naar Ici Paris XL en vast onderdeel van het assortiment worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top