Ici Paris XL lanceert The Lab | RetailDetail

Ici Paris XL lanceert The Lab

Ici Paris XL lanceert The Lab

Parfumerieketen Ici Paris XL heeft met The Lab een platform gelanceerd waar het innovatieve producten wil verkopen, die nergens anders te vinden zijn op de Belgische markt.

Nieuw en vernieuwend

Op The Lab, dat ook een eigen afdeling krijgt binnen de webshop van Ici Paris XL, zullen jonge en vernieuwende merken gepromoot worden. Elke drie maanden zal het aanbod aangepast worden met nieuwe merken. Vanaf 1 januari zullen onder andere make-upmerk Ciaté, de huidverzorgingsproducten van Cult 51 en de cosmetica van het Japanse DHC verkocht worden.

 

The Lab zal ook een boel informatie over de merken online plaatsen, zodat klanten weten waar ze voor staan en welke producten ze verkopen. Er zullen ook consumentenpanels opgezet worden die de nieuwste producten zullen uitproberen. Klanten kunnen ook zelf nieuwe merken voorstellen die ze willen zien verschijnen tussen de andere merken in The Lab.

 

Merken die succesvol zijn tijdens hun periode in The Lab zullen later overgeheveld worden naar Ici Paris XL en vast onderdeel van het assortiment worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.