Isabelle De Cock wordt merkmanager MAC in Midden-Oosten | RetailDetail

Isabelle De Cock wordt merkmanager MAC in Midden-Oosten

Isabelle De Cock wordt merkmanager MAC in Midden-Oosten

Isabelle De Cock is de nieuwe merkmanager voor MAC en Jo Malone in het Midden-Oosten: ze volgt in die positie Jesper Abildgaard op, die general manager voor de Noordse markt wordt.

Al zeven jaar bij Estée Lauder

De Cock maakt al zeven jaar deel uit van Estée Lauder Companies, waartoe ook Mac en Jo Malone behoren. Toen ging ze aan de slag als merkmanager voor Crème de la Mer, Bobbi Brown, Jo Malone en Tom Ford in de Benelux. In 2012 werd ze in de Benelux merkmanager voor MAC.

 

Sindsdien heeft het make-upmerk in de Benelux grote sprongen gemaakt: in Nederland is het momenteel marktleider en kende het sinds 2012 een groei van 50 procent. Ook in België groeide MAC met 40 procent en is het marktleider. In België zijn er momenteel 14 winkels van het merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Unilever waarschuwt online media: adverteren kan zo niet verder

12/02/2018

Unilever dreigt te stoppen met adverteren op online mediakanalen die ondoorzichtig zijn en verdeeldheid zaaien. Dat zegt hun marketingbaas Keith Weed op het IAB-adverteerderscongres. 

Luxemerken stuwen winst L’Oréal

09/02/2018

Ondanks een magere omzetgroei in 2017 kan het Franse cosmeticabedrijf L’Oréal toch uitpakken met een fors gestegen nettowinst. Dat heeft het te danken aan sterke prestaties van het luxesegment, waar de marges hoger zijn.

Trekpleister-directeur wordt topman Kruidvat België en Frankrijk

09/02/2018

A.S. Watson, de holding achter Kruidvat, ICI PARIS XL en Trekpleister, heeft Roland van den Berg benoemd tot algemeen directeur van die laatste keten. Hij vervangt er Bert Verhoef, die aan het hoofd van Kruidvat België en Frankrijk komt te staan.

Medicare-Market wil dit jaar 20 nieuwe apotheken openen

06/02/2018

Medicare-Market, uitbater van de parafarmacie Medi-Market en de apotheken PharmaClic, wil in 2018 120 nieuwe medewerkers aanwerven en 20 nieuwe verkooppunten openen. Tegen 2020 wil de keten groeien naar zeventig vestigingen.

Di lanceert eigen webwinkel

31/01/2018

Vanaf morgen kunnen klanten ook online terecht bij Di, want dan lanceert de Belgische beautyketen een eigen webshop. Het is de volgende stap in de vernieuwingsstrategie van Di.

Ecover gaat volledige gamma vernieuwen

31/01/2018

Ecover, een Belgische producent van ecologische was- en reinigingsmiddelen, gaat de verpakkingen van zijn volledige assortiment vernieuwen. Het afwasmiddel is als eerste aan de beurt, de operatie moet binnen twee jaar afgerond zijn.

Back to top