Isabelle De Cock wordt merkmanager MAC in Midden-Oosten

Isabelle De Cock wordt merkmanager MAC in Midden-Oosten

Isabelle De Cock is de nieuwe merkmanager voor MAC en Jo Malone in het Midden-Oosten: ze volgt in die positie Jesper Abildgaard op, die general manager voor de Noordse markt wordt.

Al zeven jaar bij Estée Lauder

De Cock maakt al zeven jaar deel uit van Estée Lauder Companies, waartoe ook Mac en Jo Malone behoren. Toen ging ze aan de slag als merkmanager voor Crème de la Mer, Bobbi Brown, Jo Malone en Tom Ford in de Benelux. In 2012 werd ze in de Benelux merkmanager voor MAC.

 

Sindsdien heeft het make-upmerk in de Benelux grote sprongen gemaakt: in Nederland is het momenteel marktleider en kende het sinds 2012 een groei van 50 procent. Ook in België groeide MAC met 40 procent en is het marktleider. In België zijn er momenteel 14 winkels van het merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top