Ivan De Jonghe nieuwe president Henkel Benelux

Ivan De Jonghe nieuwe president Henkel Benelux

Henkel, het moederbedrijf van merken als Fa, Persil en Pritt, heeft Ivan de Jonghe benoemd tot de nieuwe president voor de Benelux en algemeen manager voor de retaildivisie 'Beauty Care'. Hij volgt in die functie Eric Dumez op, die aan de slag gaat als vice-president human resources beauty care op het hoofdkantoor van Henkel in Düsseldorf.

"Succes uitbouwen"

De Jonghe is al sinds 1992 actief bij Henkel, waar hij ervaring heeft opgebouwd in marketing, sales en supply chain zowel de Benelux, Frankrijk als Duitsland. Sinds 2009 was hij lid van het directiecomité van Henkel Benelux, waar hij verantwoordelijk was voor de professionele divisie van Beauty Care in de Benelux.

 

"Dankzij de consequente implementatie van onze strategie, een sterk merkenportfolio en de geweldige inzet van onze teams heeft Henkel zich in de afgelopen jaren succesvol ontwikkeld in de Benelux. Samen met heel het team wil ik dit succes nog verder uitbouwen en versterken", stelt De Jonghe in het licht van zijn aanstelling.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top