Derde flagship store voor '7 For All Mankind’ in Gent | RetailDetail

Derde flagship store voor '7 For All Mankind’ in Gent

Derde flagship store voor '7 For All Mankind’ in Gent

7 For All Mankind, het luxejeansmerk uit Californië, heeft in Gent een nieuwe flagship store geopend. Na Antwerpen en Nieuwpoort meteen de derde winkel van het merk in ons land. De nieuwe zaak aan de Brabantdam biedt op 60 m² ruimte het volledige gamma jeans voor hem én haar alsook bijpassende accessoires.

Nummer drie

“België is een bijzonder interessante markt voor 7 For All Mankind”, aldus general manager Massimo Ferrucci, verantwoordelijk voor de business unit Europa & Midden-Oosten. “We openden hier de voorbije twee jaar drie flagship stores. De eerste, in Antwerpen, in samenwerking met onze langetermijnpartner FashionClub 70, de twee andere – die in Nieuwpoort en de nieuwe in Gent - met Bikai bvba, een solide partner die het voorbije jaar bewezen heeft dat onze business in België sterk kan groeien. De Belgen hebben ons merk meteen in de armen gesloten.” Het merk is intussen te koop in 250 verkooppunten in de Benelux.

“Volgende fase van groei”

Deze opening kadert in de groeiplannen van het Amerikaanse merk, waarvoor het eind april ook een nieuwe directeur aantrok: Barry Miguel. Die is al 25 jaar actief in de modewereld, onder meer bij Tracy Reese, Marc by Marc Jacobs Men en Zac Posen. “Ik ben erg blij dat Miguel ons team komt versterken, zeker nu we onze volgende fase van groei ingaan”, aldus Susan Kellogg, directeur van de divisie Contemporary van VF Corporation, het concern boven bekende namen als Lee, Wrangler, Eastpak, Kipling en Timberland.


7 For All Mankind werd in 2000 opgericht in Los Angeles. Het premium jeansmerk wordt verkocht in meer dan 80 landen wereldwijd. Het merk behoort samen met John Varvatos en Splendid tot de divisie Contemporary van VF Corporation.
 

7 For All Mankind, het luxejeansmerk uit Californië, heeft in Gent een nieuwe flagship store geopend. Na Antwerpen en Nieuwpoort meteen de derde winkel van het merk in ons land. De nieuwe zaak aan de Brabantdam biedt op 60 m² ruimte het volledige gamma jeans voor hem én haar alsook bijpassende accessoires.

Nummer drie

“België is een bijzonder interessante markt voor 7 For All Mankind”, aldus general manager Massimo Ferrucci, verantwoordelijk voor de business unit Europa & Midden-Oosten. “We openden hier de voorbije twee jaar drie flagship stores. De eerste, in Antwerpen, in samenwerking met onze langetermijnpartner FashionClub 70, de twee andere – die in Nieuwpoort en de nieuwe in Gent - met Bikai bvba, een solide partner die het voorbije jaar bewezen heeft dat onze business in België sterk kan groeien. De Belgen hebben ons merk meteen in de armen gesloten.” Het merk is intussen te koop in 250 verkooppunten in de Benelux.

“Volgende fase van groei”

Deze opening kadert in de groeiplannen van het Amerikaanse merk, waarvoor het eind april ook een nieuwe directeur aantrok: Barry Miguel. Die is al 25 jaar actief in de modewereld, onder meer bij Tracy Reese, Marc by Marc Jacobs Men en Zac Posen. “Ik ben erg blij dat Miguel ons team komt versterken, zeker nu we onze volgende fase van groei ingaan”, aldus Susan Kellogg, directeur van de divisie Contemporary van VF Corporation, het concern boven bekende namen als Lee, Wrangler, Eastpak, Kipling en Timberland.


7 For All Mankind werd in 2000 opgericht in Los Angeles. Het premium jeansmerk wordt verkocht in meer dan 80 landen wereldwijd. Het merk behoort samen met John Varvatos en Splendid tot de divisie Contemporary van VF Corporation.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hoe Brantano een volwaardige moderetailer wordt

22/02/2018

FNG gaat Brantano uitbouwen tot een sterk uithangbord voor merkenmode en -schoenen, en ambieert zo de eerste keuze te zijn voor een breed publiek. De retailer wil de markt dekken met drie complementaire winkelformules en een nieuw online platform.

Jack & Jones opent vijf winkels volgens nieuw concept

22/02/2018

Modeketen Jack & Jones opent dit voorjaar vijf winkels volgens een nieuw winkelconcept, vandaag is de primeur al voor het Westland Shopping Center in Anderlecht. Ook in maart en april staan er openingen gepland.

Maken Chinese gevangenen kleren voor H&M en C&A?

20/02/2018

De Britse ex-journalist Peter Humphrey beticht C&A en H&M van dwangarbeid. Met eigen ogen zou hij gezien hebben hoe gevangenen in Shanghai moesten werken voor Westerse ketens. De retailers onderzoeken de zaak.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Back to top