Derde flagship store voor '7 For All Mankind’ in Gent

Derde flagship store voor '7 For All Mankind’ in Gent

7 For All Mankind, het luxejeansmerk uit Californië, heeft in Gent een nieuwe flagship store geopend. Na Antwerpen en Nieuwpoort meteen de derde winkel van het merk in ons land. De nieuwe zaak aan de Brabantdam biedt op 60 m² ruimte het volledige gamma jeans voor hem én haar alsook bijpassende accessoires.

Nummer drie

“België is een bijzonder interessante markt voor 7 For All Mankind”, aldus general manager Massimo Ferrucci, verantwoordelijk voor de business unit Europa & Midden-Oosten. “We openden hier de voorbije twee jaar drie flagship stores. De eerste, in Antwerpen, in samenwerking met onze langetermijnpartner FashionClub 70, de twee andere – die in Nieuwpoort en de nieuwe in Gent - met Bikai bvba, een solide partner die het voorbije jaar bewezen heeft dat onze business in België sterk kan groeien. De Belgen hebben ons merk meteen in de armen gesloten.” Het merk is intussen te koop in 250 verkooppunten in de Benelux.

“Volgende fase van groei”

Deze opening kadert in de groeiplannen van het Amerikaanse merk, waarvoor het eind april ook een nieuwe directeur aantrok: Barry Miguel. Die is al 25 jaar actief in de modewereld, onder meer bij Tracy Reese, Marc by Marc Jacobs Men en Zac Posen. “Ik ben erg blij dat Miguel ons team komt versterken, zeker nu we onze volgende fase van groei ingaan”, aldus Susan Kellogg, directeur van de divisie Contemporary van VF Corporation, het concern boven bekende namen als Lee, Wrangler, Eastpak, Kipling en Timberland.


7 For All Mankind werd in 2000 opgericht in Los Angeles. Het premium jeansmerk wordt verkocht in meer dan 80 landen wereldwijd. Het merk behoort samen met John Varvatos en Splendid tot de divisie Contemporary van VF Corporation.
 

7 For All Mankind, het luxejeansmerk uit Californië, heeft in Gent een nieuwe flagship store geopend. Na Antwerpen en Nieuwpoort meteen de derde winkel van het merk in ons land. De nieuwe zaak aan de Brabantdam biedt op 60 m² ruimte het volledige gamma jeans voor hem én haar alsook bijpassende accessoires.

Nummer drie

“België is een bijzonder interessante markt voor 7 For All Mankind”, aldus general manager Massimo Ferrucci, verantwoordelijk voor de business unit Europa & Midden-Oosten. “We openden hier de voorbije twee jaar drie flagship stores. De eerste, in Antwerpen, in samenwerking met onze langetermijnpartner FashionClub 70, de twee andere – die in Nieuwpoort en de nieuwe in Gent - met Bikai bvba, een solide partner die het voorbije jaar bewezen heeft dat onze business in België sterk kan groeien. De Belgen hebben ons merk meteen in de armen gesloten.” Het merk is intussen te koop in 250 verkooppunten in de Benelux.

“Volgende fase van groei”

Deze opening kadert in de groeiplannen van het Amerikaanse merk, waarvoor het eind april ook een nieuwe directeur aantrok: Barry Miguel. Die is al 25 jaar actief in de modewereld, onder meer bij Tracy Reese, Marc by Marc Jacobs Men en Zac Posen. “Ik ben erg blij dat Miguel ons team komt versterken, zeker nu we onze volgende fase van groei ingaan”, aldus Susan Kellogg, directeur van de divisie Contemporary van VF Corporation, het concern boven bekende namen als Lee, Wrangler, Eastpak, Kipling en Timberland.


7 For All Mankind werd in 2000 opgericht in Los Angeles. Het premium jeansmerk wordt verkocht in meer dan 80 landen wereldwijd. Het merk behoort samen met John Varvatos en Splendid tot de divisie Contemporary van VF Corporation.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Glinstertje hoop voor de moderetail in 2018

08/12/2017

De moeilijkste tijd is voorbij voor de modesector, besluit McKinsey in de studie The State of Fashion 2018. Al wordt niks nog zoals het was: de meeste groei is voortaan in het Zuiden en het Oosten te vinden, fast-fashion wordt sneller en de groten worden nog groter.

 

Weekday in de lente ook naar Brussel

06/12/2017

Na twee vestigingen in Antwerpen maakt Weekday, een van de merken van de Zweedse H&M Group, volgend jaar ook de sprong naar Brussel. In de lente moet een winkel openen aan de Kapitein Crespelstraat, vlakbij de Guldenvlieslaan

Essentiel Antwerp breidt verder uit in Nederland

06/12/2017

Het Belgische modemerk Essentiel Antwerp zet zijn veroveringstocht in Nederland verder en wil er volgend jaar drie nieuwe vestigingen openen. Eerder opende het al winkels in Amsterdam, Haarlem en ’s Hertogenbosch.

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken

05/12/2017

In februari van dit jaar kreeg supermodel Gigi Hadid de eer om een Barbiepop naar haar gelijkenis te ontvangen. Die werd gemaakt om de samenwerking tussen Hadid en modemerk Tommy Hilfiger te vieren. Nu komt de Barbie ook in de winkelrekken.

Onderzoek naar belastingontduiking bij Gucci

04/12/2017

Op de kantoren van Gucci in Milaan en Firenze heeft de Italiaanse politie huiszoekingen gehouden omwille van mogelijke belastingontduiking. Gucci geeft toe dat er een onderzoek gaande is en zegt zijn volledige medewerking te verlenen.

Vzw Terre wil snel naar vijf Factory Shops

01/12/2017

De vzw Terre heeft deze week in Anderlecht een tweede Brusselse Factory Shop geopend, waar ze tweedehands kleding verkoopt die hzet verzamelt via containers over het hele land. De vzw wil nu snel uitbreiden in de hoofdstad.

Back to top