Derde flagship store voor '7 For All Mankind’ in Gent | RetailDetail

Derde flagship store voor '7 For All Mankind’ in Gent

Derde flagship store voor '7 For All Mankind’ in Gent

7 For All Mankind, het luxejeansmerk uit Californië, heeft in Gent een nieuwe flagship store geopend. Na Antwerpen en Nieuwpoort meteen de derde winkel van het merk in ons land. De nieuwe zaak aan de Brabantdam biedt op 60 m² ruimte het volledige gamma jeans voor hem én haar alsook bijpassende accessoires.

Nummer drie

“België is een bijzonder interessante markt voor 7 For All Mankind”, aldus general manager Massimo Ferrucci, verantwoordelijk voor de business unit Europa & Midden-Oosten. “We openden hier de voorbije twee jaar drie flagship stores. De eerste, in Antwerpen, in samenwerking met onze langetermijnpartner FashionClub 70, de twee andere – die in Nieuwpoort en de nieuwe in Gent - met Bikai bvba, een solide partner die het voorbije jaar bewezen heeft dat onze business in België sterk kan groeien. De Belgen hebben ons merk meteen in de armen gesloten.” Het merk is intussen te koop in 250 verkooppunten in de Benelux.

“Volgende fase van groei”

Deze opening kadert in de groeiplannen van het Amerikaanse merk, waarvoor het eind april ook een nieuwe directeur aantrok: Barry Miguel. Die is al 25 jaar actief in de modewereld, onder meer bij Tracy Reese, Marc by Marc Jacobs Men en Zac Posen. “Ik ben erg blij dat Miguel ons team komt versterken, zeker nu we onze volgende fase van groei ingaan”, aldus Susan Kellogg, directeur van de divisie Contemporary van VF Corporation, het concern boven bekende namen als Lee, Wrangler, Eastpak, Kipling en Timberland.


7 For All Mankind werd in 2000 opgericht in Los Angeles. Het premium jeansmerk wordt verkocht in meer dan 80 landen wereldwijd. Het merk behoort samen met John Varvatos en Splendid tot de divisie Contemporary van VF Corporation.
 

7 For All Mankind, het luxejeansmerk uit Californië, heeft in Gent een nieuwe flagship store geopend. Na Antwerpen en Nieuwpoort meteen de derde winkel van het merk in ons land. De nieuwe zaak aan de Brabantdam biedt op 60 m² ruimte het volledige gamma jeans voor hem én haar alsook bijpassende accessoires.

Nummer drie

“België is een bijzonder interessante markt voor 7 For All Mankind”, aldus general manager Massimo Ferrucci, verantwoordelijk voor de business unit Europa & Midden-Oosten. “We openden hier de voorbije twee jaar drie flagship stores. De eerste, in Antwerpen, in samenwerking met onze langetermijnpartner FashionClub 70, de twee andere – die in Nieuwpoort en de nieuwe in Gent - met Bikai bvba, een solide partner die het voorbije jaar bewezen heeft dat onze business in België sterk kan groeien. De Belgen hebben ons merk meteen in de armen gesloten.” Het merk is intussen te koop in 250 verkooppunten in de Benelux.

“Volgende fase van groei”

Deze opening kadert in de groeiplannen van het Amerikaanse merk, waarvoor het eind april ook een nieuwe directeur aantrok: Barry Miguel. Die is al 25 jaar actief in de modewereld, onder meer bij Tracy Reese, Marc by Marc Jacobs Men en Zac Posen. “Ik ben erg blij dat Miguel ons team komt versterken, zeker nu we onze volgende fase van groei ingaan”, aldus Susan Kellogg, directeur van de divisie Contemporary van VF Corporation, het concern boven bekende namen als Lee, Wrangler, Eastpak, Kipling en Timberland.


7 For All Mankind werd in 2000 opgericht in Los Angeles. Het premium jeansmerk wordt verkocht in meer dan 80 landen wereldwijd. Het merk behoort samen met John Varvatos en Splendid tot de divisie Contemporary van VF Corporation.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

Van de Velde zakt weg na teleurstellende omzetcijfers

10/07/2018

Het Oost-Vlaamse lingeriebedrijf Van de Velde kampt met een daling van de omzet. Pas eind april volgde een lichte verbetering van de bedrijfsresultaten, maar toch zakte de halfjaaromzet met 3,9% tot 110,8 miljoen euro.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.