Derde flagship store voor '7 For All Mankind’ in Gent

Derde flagship store voor '7 For All Mankind’ in Gent

7 For All Mankind, het luxejeansmerk uit Californië, heeft in Gent een nieuwe flagship store geopend. Na Antwerpen en Nieuwpoort meteen de derde winkel van het merk in ons land. De nieuwe zaak aan de Brabantdam biedt op 60 m² ruimte het volledige gamma jeans voor hem én haar alsook bijpassende accessoires.

Nummer drie

“België is een bijzonder interessante markt voor 7 For All Mankind”, aldus general manager Massimo Ferrucci, verantwoordelijk voor de business unit Europa & Midden-Oosten. “We openden hier de voorbije twee jaar drie flagship stores. De eerste, in Antwerpen, in samenwerking met onze langetermijnpartner FashionClub 70, de twee andere – die in Nieuwpoort en de nieuwe in Gent - met Bikai bvba, een solide partner die het voorbije jaar bewezen heeft dat onze business in België sterk kan groeien. De Belgen hebben ons merk meteen in de armen gesloten.” Het merk is intussen te koop in 250 verkooppunten in de Benelux.

“Volgende fase van groei”

Deze opening kadert in de groeiplannen van het Amerikaanse merk, waarvoor het eind april ook een nieuwe directeur aantrok: Barry Miguel. Die is al 25 jaar actief in de modewereld, onder meer bij Tracy Reese, Marc by Marc Jacobs Men en Zac Posen. “Ik ben erg blij dat Miguel ons team komt versterken, zeker nu we onze volgende fase van groei ingaan”, aldus Susan Kellogg, directeur van de divisie Contemporary van VF Corporation, het concern boven bekende namen als Lee, Wrangler, Eastpak, Kipling en Timberland.


7 For All Mankind werd in 2000 opgericht in Los Angeles. Het premium jeansmerk wordt verkocht in meer dan 80 landen wereldwijd. Het merk behoort samen met John Varvatos en Splendid tot de divisie Contemporary van VF Corporation.
 

7 For All Mankind, het luxejeansmerk uit Californië, heeft in Gent een nieuwe flagship store geopend. Na Antwerpen en Nieuwpoort meteen de derde winkel van het merk in ons land. De nieuwe zaak aan de Brabantdam biedt op 60 m² ruimte het volledige gamma jeans voor hem én haar alsook bijpassende accessoires.

Nummer drie

“België is een bijzonder interessante markt voor 7 For All Mankind”, aldus general manager Massimo Ferrucci, verantwoordelijk voor de business unit Europa & Midden-Oosten. “We openden hier de voorbije twee jaar drie flagship stores. De eerste, in Antwerpen, in samenwerking met onze langetermijnpartner FashionClub 70, de twee andere – die in Nieuwpoort en de nieuwe in Gent - met Bikai bvba, een solide partner die het voorbije jaar bewezen heeft dat onze business in België sterk kan groeien. De Belgen hebben ons merk meteen in de armen gesloten.” Het merk is intussen te koop in 250 verkooppunten in de Benelux.

“Volgende fase van groei”

Deze opening kadert in de groeiplannen van het Amerikaanse merk, waarvoor het eind april ook een nieuwe directeur aantrok: Barry Miguel. Die is al 25 jaar actief in de modewereld, onder meer bij Tracy Reese, Marc by Marc Jacobs Men en Zac Posen. “Ik ben erg blij dat Miguel ons team komt versterken, zeker nu we onze volgende fase van groei ingaan”, aldus Susan Kellogg, directeur van de divisie Contemporary van VF Corporation, het concern boven bekende namen als Lee, Wrangler, Eastpak, Kipling en Timberland.


7 For All Mankind werd in 2000 opgericht in Los Angeles. Het premium jeansmerk wordt verkocht in meer dan 80 landen wereldwijd. Het merk behoort samen met John Varvatos en Splendid tot de divisie Contemporary van VF Corporation.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Amazon werkt aan eigen sportkleding

17/10/2017

Amazon zou momenteel werken aan eigen collecties sportkleding en daarvoor al contact hebben met producenten die ook al werken voor ketens als Gap en Uniqlo. Momenteel produceren ze wel nog maar kleine aantallen.

Doorstart McGregor komt er niet

16/10/2017

De doorstart van modeketens McGregor en Gaastra gaat dan toch niet door. Het failliete bedrijf werd enkele weken geleden overgenomen door Rens van der Schoor, maar die ziet een doorstart niet meer zitten.

H&M investeert in recyclage van oude kleding

12/10/2017

Het Zweedse H&M heeft een minderheidsaandeel genomen in Re:newcell, dat zich bezig houdt met de ontwikkeling van een duurzame mode-industrie. De technologie van Re:newcell mikt op de recyclage van oude kleding.

Winst Uniqlo meer dan verdubbeld

12/10/2017

Het Japanse Uniqlo heeft in het voorbije boekjaar zijn winst meer dan verdubbeld. De omzet ging er nochtans maar met iets meer dan 4% op vooruit. De modeketen verwacht dat de internationale verkoop binnenkort groter is dan die in Japan.

Ook Gucci stopt nu met bont

12/10/2017

Modemerk Gucci gaat geen bont meer verwerken in zijn kleding en accessoires. Dat heeft CEO Marco Bizzarri aangekondigd tijdens een toespraak in het London College of Fashion, bij de uitreiking van de Kering Award voor duurzame mode.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Back to top