RetailDetail BE
België - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail BE
België - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Pauline Neerman
In dit artikel
  • Bedrijven Hugo Boss
  • Onderwerpen DigitaliseringE-commerceIn beeldMarketing
  • Geografie Azië
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

[In Beeld] Boss opent echte én virtuele villa in Bali

icon
Mode29 april, 2024

Boss, de luxelijn van Hugo Boss, presenteert zijn zomercollectie in een wel heel exotische en exclusieve setting. De collectie gaat gepaard met een ‘Bali experience’, zowel fysiek als virtueel.

Villa voor VIPs

Consumenten zijn op zoek naar ‘experience’, en dat heeft Hugo Boss goed begrepen. Op maat een nieuwe generatie luxeconsumenten, die meer gedreven is door reizen en ervaringen dan door spullen, tilt Boss retail naar een volgend niveau met Boss House Bali.

Voor de lancering van de lente-/zomercollectie 2024, neemt Boss een villa over op het eiland Bali, gebouwd door architect Alexis Dornier. In eerste instantie opent de villa de deuren voor een selecte groep ‘Hugo Boss Experience’-leden, VIP-klanten, media en influencers uit de regio Azië-Pacific. Gasten zullen er de “24/7 Boss lifestyle” beleven, van gastronomisch dineren en kooklessen tot wellnessworkshops en actieve avonturen. Van juni tot augustus is de villa met zes slaapkamers ook te huur voor het brede publiek, aan een gemiddelde prijs van 2.300 dollar per nacht.

Virtuele shopervaring

Voor wie een toegankelijkere ervaring zoekt, lanceert Boss tegelijk wereldwijd de Boss House Bali Virtual Experience. In die digitale omgeving kunnen webbezoekers een virtuele villa verkennen, en er uiteraard meteen ook een selectie producten shoppen. De items variëren van een linnen pak tot een mouwloze jurk van zijdeblend, sneakers, badmode en handtassen. Bezoekers kunnen ook vakantiecollecties binnen het Boss-universum ontdekken en zelfs een fysiek verblijf in Boss House Bali boeken.

Er is ook een gamification-element. Terwijl bezoekers door de virtuele villa navigeren, worden ze aangemoedigd om te zoeken naar verborgen letters die overal verspreid staan om de zin “Boss Bali” te vinden. Door alle letters te verzamelen, kunnen spelers een kortingscode vrijspelen die ze kunnen inwisselen bij hun volgende online aankoop. Deze unieke virtuele giveaway voegt een extra laag van unieke betrokkenheid en loyaliteit toe aan de Boss House Bali Virtual Experience.

“Bij Boss willen we een band opbouwen met ons publiek door onze combinatie van stijl, technologie en innovatie. We willen dicht bij onze consumenten staan en ervoor zorgen dat we de vinger aan de pols houden van relevante, moderne retail”, zegt Nadia Kokni, SVP van Global Marketing and Brand Communications, die ook winkelervaringen opzoekt “die de normen doorbreken”.

Meer Mode
Bekijk meer
  • icon
    Mode16 juni, 2025
    Renault-topman moet Kering uit het slop halen

    CEO Luca de Meo heeft zijn functie bij Renault neergelegd om de leiding te nemen over het slabakkende luxeconcern Kering, waar topman François-Henri Pinault een stapje opzij zet.

  • icon
    Mode16 juni, 2025
    Beaumanoir en Celio nemen een stukje van Jennyfer over

    Het failliete Franse modemerk Jennyfer verdwijnt niet helemaal: sectorgenoot Beaumanoir neemt de merkrechten en 26 winkels over. Zeven winkels gaan naar Celio.

  • icon
    Mode13 juni, 2025
    [In Beeld] H&M test premium-kindermode in Galeries Lafayette

    H&M heeft een eerste shop-in-shop in het prestigieuze warenhuis Galeries Lafayette Haussmann in Parijs geopend. De Zweedse modeketen presenteert er haar premium-kinderlijn ‘H&M Adorables’ aan een nieuw publiek.

Evenementen
  • 19
    jun
    CATEGORY MANAGEMENT CONGRESS 2025
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
Meest gelezen
  • icon
    Doe-Het-Zelf/Tuin19 mei, 2025
    Bloemenhal na een jaar opnieuw failliet
  • icon
    Food2 juni, 2025
    Colruyt en Delhaize weigeren nieuwe (en dure) Lay’s-verpakking
  • icon
    Food23 mei, 2025
    “Ahold Delhaize poogde Carrefour in te lijven”
  • icon
    Mode28 mei, 2025
    [In Beeld] H&M stopt Gentse flagshipstore in nieuw jasje
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • socialLinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepterenCookie SettingsReject All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Functional & Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDuurBeschrijving
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics & Advertisement".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Functional & Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance & Others".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Analytics & Advertisement
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance & Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
OPSLAAN & ACCEPTEREN