Les Soeurs opent permanente winkel in Antwerpen​

Les Soeurs opent permanente winkel in Antwerpen​
Foto Boy Pijls

Les Soeurs, dat juwelen en kleding verkoopt, opent op 22 september in Antwerpen een derde winkel. Vorig jaar had de onderneming van Clio, Kay en Julie Hendrickx al een pop-upwinkel in hetzelfde pand.

Van pop-up naar permanent

De nieuwe permanente winkel past in de strategie van de ondernemende zussen: de komende vijf jaar willen ze in de Benelux een netwerk van een tiental winkels uitbouwen onder het logo van Les Soeurs. Er zijn inmiddels al permanente vestigingen in Hasselt en Knokke.

 

Het aanbod van Les Soeurs bestaat uit juwelen, accessoires, kleding- en interieurstukken tegen betaalbare prijzen van 5 à 35 euro, die de zussen meebrengen van hun reizen over heel de wereld. Aanvankelijk verkochten ze die uitsluitend via het internet, maar de ervaring leerde hen dat fysieke winkels een mooie aanvulling zouden zijn in hun commerciële strategie. “Het gemak van ongedwongen shoppen vanuit je luie zetel, om dan toch te eindigen in de paskamer met de service na verkoop", heet het.

 

"We zien wel waar we geraken. We weten waar we naartoe willen maar het is toch steeds een beetje tasten in het duister en durven risico's nemen. We wandelen gewoon stevig vooruit totdat we met onze kop tegen de muur knallen", laten ze nog optekenen.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

De Criée heeft opnieuw de deuren geopend

14/09/2017

Markthal De Criée aan de Van Wesenbekestraat in Antwerpen heeft opnieuw de deuren geopend na een grondige renovatie. In De Criée, waar eerder een Spar te vinden was, opent ook een nieuwe vestiging van AD Delhaize.

Back to top