Noukie’s opent vijf nieuwe boetieks in winkelcentra

Noukie’s opent vijf nieuwe boetieks in winkelcentra

Het Belgische knuffel- en kindermodemerk Noukie's opent in april en mei vijf nieuwe verkooppunten in Belgische winkelcentra. Die moeten een aanvulling vormen op de tien eigen vestigingen die het merk al in België runt.

Op naar vijftien eigen boetieks

De vijf nieuwe winkels - in City 2 (Brussel), Wijnegem Shopping Center, Shopping 1 (Genk), Belle-Ile (Luik) en de Esplanade (Louvain-La-Neuve) - brengen het aantal Belgische boetieks in eigen beheer op vijftien.

 

"We hebben voor winkelcentra gekozen omdat deze een aanvulling vormen op het 'small nursery'- netwerk in de rand van de steden", zegt CEO Katia De Paepe. "Hiermee spelen we in op de behoeften van een precieze doelgroep, met name de jonge ouders die van winkelcentra houden. Tegelijk boren we ook het publiek aan van mensen die op zoek zijn naar geschenken."

 

De boetieks van Brussel, Wijnegem, Genk en Luik zullen zo'n 70 m² groot zijn en behalve een collectie knuffels ook dag- en nachtkleding verkopen. De vestiging in Louvain-La-Neuve wordt een conceptwinkel van 150 m² en zal een breder productgamma aanbieden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top