Fikse omzetstijging voor Rosada Fashion Outlet

Fikse omzetstijging voor Rosada Fashion Outlet

Rosada Fashion Outlet in Roosendaal heeft in de eerste zes maanden van 2016 een fikse omzetstijging weten te behalen. Sinds de uitbreiding in mei is die omzet zelfs nog sterker gegroeid dan voorheen.

 

64 procent groei sinds uitbreiding

Over de eerste zes maanden van 2016 heen steeg de omzet bij Rosada met 27 procent ten opzichte van een jaar eerder. Sinds de opening van de uitbreiding in mei is er zelfs sprake van een omzetstijging van maar liefst 64 procent.

 

Die uitbreiding bestaat uit 45 nieuwe winkelpanden, verdeeld over 8.000 vierkante meter winkeloppervlakte. “Dankzij deze expansie bieden we een nog breder winkelaanbod en richten we ons op een groter marktgebied – tussen de 60 tot 90 minuten rijden van Roosendaal. Daarnaast hebben we fors geïnvesteerd in de inrichting van het gehele publieke gebied, evenals in parkeervoorzieningen”, zegt Francois Peeters, center manager van Rosada.

 

Met de uitbreiding hebben de merken GUESS, Adidas, Calvin Klein, Vingino, Gentiluomo, Chasin, Haribo, Siebel, After Eden en Riverwoods Junior een winkel geopend in het outletcentrum. Binnenkort komen daar ook nog State of Art, Skechers, Home & Cook en WMF bij.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Unibail-Rodamco neemt sectorgenoot Westfield over

12/12/2017

Unibail-Rodamco neemt concurrent Westfield over voor 14 miljard euro. Het Frans-Nederlandse vastgoedbedrijf krijgt zo 35 nieuwe winkelcentra in handen, waarvan 33 in de Verenigde Staten, en wordt zo het grootste vastgoedbedrijf ter wereld.

Brusselse winkelstraten blijven (ondanks alles) drukbezocht

11/12/2017

Brussel heeft zich goed weten te herpakken na de terreuraanslagen. De grote winkelstraten worden nog altijd druk bezocht: vooral de Nieuwstraat deed het dit jaar goed en haalde zelfs andere ‘hotspots’ in de hoofdstad in. 

Topoverleg leidt tot laatste strohalm voor Uplace

08/12/2017

Na maanden van geheim overleg is er een nieuw plan op tafel gekomen om de bouw van Uplace toch te laten doorgaan. Het nieuwe voorstel is een verwaterde versie van de oorspronkelijke plannen.

Hoe winkelvastgoed inspeelt op wijzigend koopgedrag

07/12/2017

E-commerce verdringt de fysieke winkel niet, maar stimuleert retailers en winkelcentra wel om innoverende concepten uit te rollen. Het is een kwestie van te beantwoorden aan de verwachtingen van millennials en Generatie Z, meent vastgoedadviseur JLL.

Mitiska REIM opent nog twee retailparken in Roemenië

29/11/2017

Mitiska REIM dikt zijn Roemeens portfolio met twee retailparken aan. Daarmee verstevigt het Belgische bedrijf zijn marktleiderspositie in Roemenië, waar het momenteel 21 sites in eigendom heeft.

Gent krijgt met Kouterdreef ‘winkelstraat voor betere merken’

23/11/2017

Momenteel is het nog een werf, maar vanaf maart krijgt Gent er met de ‘Kouterdreef’ een nieuwe winkelstraat bij, waar de ‘betere merken’ thuis zijn. Deze week maakte ontwikkelaar Matexi op de retailvastgoedbeurs Mapic in Cannes enkele ronkende namen bekend.

Back to top