Fikse omzetstijging voor Rosada Fashion Outlet

Fikse omzetstijging voor Rosada Fashion Outlet

Fikse omzetstijging voor Rosada Fashion Outlet

Rosada Fashion Outlet in Roosendaal heeft in de eerste zes maanden van 2016 een fikse omzetstijging weten te behalen. Sinds de uitbreiding in mei is die omzet zelfs nog sterker gegroeid dan voorheen.

 

64 procent groei sinds uitbreiding

Over de eerste zes maanden van 2016 heen steeg de omzet bij Rosada met 27 procent ten opzichte van een jaar eerder. Sinds de opening van de uitbreiding in mei is er zelfs sprake van een omzetstijging van maar liefst 64 procent.

 

Die uitbreiding bestaat uit 45 nieuwe winkelpanden, verdeeld over 8.000 vierkante meter winkeloppervlakte. “Dankzij deze expansie bieden we een nog breder winkelaanbod en richten we ons op een groter marktgebied – tussen de 60 tot 90 minuten rijden van Roosendaal. Daarnaast hebben we fors geïnvesteerd in de inrichting van het gehele publieke gebied, evenals in parkeervoorzieningen”, zegt Francois Peeters, center manager van Rosada.

 

Met de uitbreiding hebben de merken GUESS, Adidas, Calvin Klein, Vingino, Gentiluomo, Chasin, Haribo, Siebel, After Eden en Riverwoods Junior een winkel geopend in het outletcentrum. Binnenkort komen daar ook nog State of Art, Skechers, Home & Cook en WMF bij.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Centrummanager Hasselt pleit voor "omzethuur" tegen leegstand

15/02/2018

“Geef starters een flink verminderde huurprijs en laat ze daar bovenop een deel van hun omzet afstaan.” Met dat opmerkelijke voorstel wil de nieuwe centummanager van Hasselt de leegstand in zijn stad aanpakken.

Vastgoedbedrijf Unibail-Rodamco kijkt tevreden terug op boekjaar

02/02/2018

Het Frans-Nederlandse vastgoedbedrijf Unibail-Rodamco, dat vooral belegt in winkelcentra, kijkt tevreden terug op het voorbije boekjaar. Het wist immers in alle regio’s te groeien.

Voor het eerst meer dan 1 op 10 winkelpanden leeg

01/02/2018

Het aantal leegstaande winkelpanden in België is in 2017 voor het tiende jaar op rij gestegen. Met 21.027 winkels die leeg staan, stijgt de winkelleegstand in ons land voor het eerst boven de 10%, zo becijferde Locatus.

Hoe winkelstad Tongeren uit het dal klimt

30/01/2018

De oudste stad van België bewijst dat je leegstand wel degelijk succesvol kunt aanpakken. Met een helder winkelbeleid dat inzet op ‘couleur locale’ kan Tongeren wellicht ook andere kleine winkelsteden inspireren.

Carrefour drijft top 100 grootste winkelketens aan

26/01/2018

De grootste winkelketen van België is Carrefour. Tot die misschien verrassende conclusie komt Locatus in zijn jaarlijkse top 100 van winkelformules. Alleen al de Market-supermarkten beslaan het meest oppervlakte, al heeft Aldi een even groot aantal winkels.

Belgische winkelcentra sluiten jaar positief af

23/01/2018

De Belgische winkelcentra die deel uitmaken van de Belgian Luxembourg Council of Retail and Shopping Centers hebben 2017 kunnen afsluiten met iets meer bezoekers dan een jaar eerder. De 16 aangesloten winkelcentra kregen samen 89,6 miljoen bezoekers over de vloer. 

Back to top