RetailDetail BE
België - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • España - ES
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • EVENTS 2025
    • EVENTS 2026
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail BE
België - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • España - ES
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • EVENTS 2025
    • EVENTS 2026
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid

Hoe hou je klanten niet voor even, maar wél voor het leven?

nov 10, 13:30 - 17:00
Stadsfeestzaal verdieping 2B
Meir 78
Antwerpen

Met Jan Vanthienen

Doelgroep:

Ambitieuze zelfstandigen, ondernemers, verkopers, salesmanagers, commerciële medewerkers, adviseurs en consultants die graag (veel) meer omzet willen behalen met minder inspanningen.

Het maakt niet uit of je veel of weinig verkoopervaring hebt, dankzij de vernieuwende en onconventionele methodes uit deze Masterclass, lukt verdubbelen écht voor iedereen!

Snel inschrijven is een must, de plaatsen zijn beperkt!
De vorige sessies van Jan waren elke keer volzet.

Wist je dat de meeste bedrijven jaarlijks 30 à 40% omzet verliezen aan… bestaande klanten?
Dé belangrijkste reden? Slechte service blijkt in 87% van de gevallen dé reden nummer één te zijn.
Nochtans zijn 80% van de bedrijven overtuigd dat ze aan hun klanten een topservice geven.
Bij ondervragingen van klanten van deze bedrijven, blijkt dat er maar 8% van hun klanten dit ook zo ervaren.

Tijdens dit dynamische programma zal omzetverdubbelaar Jan Vanthienen je inspireren en tal van concrete tips meegeven die onmiddellijk kan toepassen om je klanten aan jou te binden voor het leven.
Hierdoor zal je omzetten én rendementen behalen waar je nooit eerder van durfde dromen.

Op welke vragen krijg je tijdens deze super boeiende en entertainende middag antwoorden:

  • Hoe magnetiseer ik m’n Klanten dankzij een top opvolging?
  • Hoe (re)animeer ik (slapende) Klanten?
  • Hoe gebruik ik het meest sociale communicatiemiddel, m’n telefoon, op een manier dat m’n Klanten aan mij verslaafd aan geraken en nooit nog bij me vertrekken?
  • Hoe ontdek je dat klanten bij je gaan vertrekken én hoe voorkom je dat vóórdat het te laat is?
  • Hoe verzamel je de meest onweerstaanbare klantgetuigenissen?
  • Hoe maak ik van een boze Klant een ambassadeur?
  • Wat is het allerkrachtigste middel ter wereld om nieuwe Klanten aan te trekken en hoe zet ik het in?

Tip 1: Maak je deel uit van een commercieel team of leid je er één? Breng zoveel mogelijk medewerkers van je team mee naar de sessie. Niets is belangrijker dan 1 op 1 live klantencontact. In deze sessie leer je als team hoe je deze momenten van de waarheid optimaal kan benutten op een manier dat zowel jullie zelf als jullie klanten er geweldig veel plezier aan zullen beleven. Door het samen met je team te volgen, vergroot je de impact én wordt het nóg leuker. Dankzij deze sessie maken jullie zich dezelfde commerciële mindset meester en kunnen jullie elkaar nadien positief uitdagen en stimuleren naar de beste sales resultaten.


Tip 2: Schrijf je nu ook in voor de Masterclass ‘Hoe 3 keer meer verkopen met minder inspanningen én zonder extra uitgaven?’van woensdag 5 oktober. In deze topsessie leert omzetverdubbelaar Jan Vanthienen hoe in verkoopgesprekken veel sneller, makkelijker en vaker direct een ‘Ja’ krijgt. Je krijgt heel eenvoudige en praktisch snel omzetbare tips om in verkoopgesprekken véél minder zelf te praten, minder te improviseren of uit te wijken en veel meer de leiding te houden. Je leert geen methode voor het voeren van traditionele verkoopgesprekken, maar wel voor het voeren van persoonlijke verkoopgesprekken. Aan het eind daarvan is de sale voor je klant vanzelfsprekend.

Wie is Jan?
Jan Vanthienen traint en begeleidt al bijna 11 jaar ondernemers en sales professionals naar meer en betere klanten.
In het verleden bekleedde hij commerciële topfuncties bij McCain, De Goudengids, Disneyland en Carrefour.
Al snel ontwikkelde hij zijn eigen verkoopmethode, waarmee hij meermaals verkoper van het jaar werd.
Als veelgevraagd spreker, zet hij zijn commerciële kennis en ervaring met succes in bij het geven van masterclasses en trainingen.
Jan leerde alle tips die hij met jou deelt in de praktijk.

Door heel veel te vallen en telkens weer op te staan.
Daarom zijn alle inzichten beproefd én extreem snel en eenvoudig om te zetten in jouw praktijk.
Hierdoor zal jij een veelvoud van jouw investering terugverdienen binnen de kortste tijd!

Taal: Nederlands

Prijs: €399*
*excl. BTW
*excl. servicekosten

Maat u uw klanten ook klanten voor het leven.
Schrijf u hier in!*

*Elke masterclass gaat door bij een minimum van 10 inschrijvingen. Inschrijven mogelijk tot een week voor start Masterclass.

Registreer hier
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepterenCookie SettingsReject All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Functional & Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDuurBeschrijving
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics & Advertisement".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Functional & Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance & Others".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Analytics & Advertisement
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance & Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
OPSLAAN & ACCEPTEREN