Alessio Castelli nieuwe CEO voor Fiat Chrysler Belgium

Alessio Castelli nieuwe CEO voor Fiat Chrysler Belgium

Alessio Castelli gaat vanaf 1 september aan de slag als CEO van de Belgische afdeling van Fiat Chrysler Automobiles. Hij volgt in die functie Stéphane Labous op, die aan de slag gaat bij FCA France.

13 jaar ervaring bij FCA

Castelli heeft al 15 jaar ervaring in de autosector, waarvan 13 jaar bij Fiat Chrysler Automobiles. Tot op heden was hij aan de slag als CEO van FCA Scandinavië, waar hij verantwoordelijk was voor Zweden, Denemarken en Finland. "Ik ben verheugd de verantwoordelijkheid als CEO van FCA voor de Belgische en Luxemburgse markten op te nemen, op een belangrijk sleutelmoment voor onze onderneming", zegt hij in een reactie op zijn aanstelling.

 

"Ik wens mijn erkentelijkheid uit te drukken over het gerealiseerde werk van Stéphane Labous met het directieteam die hij geïnstalleerd heeft bij FCA Belgium, ik wens hem veel succes toe met zijn nieuwe verantwoordelijkheden binnen de belangrijke Franse markt."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dyson gaat elektrische auto’s maken

27/09/2017

Wie Dyson zegt, die denkt voornamelijk aan stofzuigers. Daar komt binnen enkele jaren mogelijk verandering in, want het bedrijf wil zich vanaf 2020 storten op de markt van de elektrische auto’s.

Mercedes verkoopt aantal Belgische garages

20/07/2017

De Duitse autobouwer Mercedes-Benz gaat een tiental garages in België en Luxemburg verkopen. Momenteel baat het zelf 14 verkooppunten uit in België, daarvan zullen er vijf verkocht worden. In Luxemburg wordt gezocht naar een overnemer voor vijf garages.

“Benzine en diesel vanaf 2035 verdwenen”

14/07/2017

In een nieuw rapport voorspellen onderzoekers van ING dat er vanaf 2035 geen wagens meer geproduceerd zullen worden die rijden op diesel of benzine. Volgens het rapport zal elektrisch rijden binnenkort al goedkoper zijn dan met een traditionele motor.

Volvo bant vanaf 2019 klassieke motoren

05/07/2017

Het Zweedse automerk Volvo gaat vanaf 2019 enkel nog maar modellen op de markt brengen die een hybride of volledig elektrische motor hebben. De traditionele modellen zullen volledig verdwijnen.

Pop-up is marketingtool voor Suzuki

22/05/2017

Belevingsmarketing in de praktijk: samen met andere Japanse merken runt Suzuki in Antwerpen een pop-uplounge ter promotie van de nieuwe Swift. Zo brengen ze een stukje Tokio naar België.

Bestellen bij Starbucks kan nu ook via Ford-wagen

24/03/2017

Autobouwer Ford heeft bekend gemaakt dat chauffeurs die beschikken over een wagen met de SYNC3-stemtechnologie binnenkort ook rechtstreeks bestellingen kunnen plaatsen bij koffieketen Starbucks.

Back to top