Bel&Bo opent nieuwe winkel in Bredene.

Bel&Bo opent nieuwe winkel in Bredene.

De Belgische kledingketen Bel&Bo opent op woensdag 2 maart een nieuwe winkel in het al bijna even nieuwe Bredene Shopping Center. De 14 al bestaande winkels in het complex krijgen daarmee het gezelschap van de 66e winkel uit de Bel&Bo-keten.


Bel&Bo (vroeger Promofashion) profileert zich vooral door een grote aandacht voor kleur. Zo krijgt het personeel een extra opleiding kleuradvies, en wordt elke twee weken het kleurbeeld in de winkels vernieuwd.


Daarenboven wil Bel&Bo sinds zijn naamsverandering inspelen op de trend van fast-fashion. Het modemerk produceert zijn kleding binnen de Eurozone, wat toelaat nieuwe collecties binnen de zes weken in de winkels aan te bieden. 
 

De Belgische kledingketen Bel&Bo opent op woensdag 2 maart een nieuwe winkel in het al bijna even nieuwe Bredene Shopping Center. De 14 al bestaande winkels in het complex krijgen daarmee het gezelschap van de 66e winkel uit de Bel&Bo-keten.


Bel&Bo (vroeger Promofashion) profileert zich vooral door een grote aandacht voor kleur. Zo krijgt het personeel een extra opleiding kleuradvies, en wordt elke twee weken het kleurbeeld in de winkels vernieuwd.


Daarenboven wil Bel&Bo sinds zijn naamsverandering inspelen op de trend van fast-fashion. Het modemerk produceert zijn kleding binnen de Eurozone, wat toelaat nieuwe collecties binnen de zes weken in de winkels aan te bieden. 
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Back to top