Bel&Bo opent nieuwe winkel in Bredene.

Bel&Bo opent nieuwe winkel in Bredene.

De Belgische kledingketen Bel&Bo opent op woensdag 2 maart een nieuwe winkel in het al bijna even nieuwe Bredene Shopping Center. De 14 al bestaande winkels in het complex krijgen daarmee het gezelschap van de 66e winkel uit de Bel&Bo-keten.


Bel&Bo (vroeger Promofashion) profileert zich vooral door een grote aandacht voor kleur. Zo krijgt het personeel een extra opleiding kleuradvies, en wordt elke twee weken het kleurbeeld in de winkels vernieuwd.


Daarenboven wil Bel&Bo sinds zijn naamsverandering inspelen op de trend van fast-fashion. Het modemerk produceert zijn kleding binnen de Eurozone, wat toelaat nieuwe collecties binnen de zes weken in de winkels aan te bieden. 
 

De Belgische kledingketen Bel&Bo opent op woensdag 2 maart een nieuwe winkel in het al bijna even nieuwe Bredene Shopping Center. De 14 al bestaande winkels in het complex krijgen daarmee het gezelschap van de 66e winkel uit de Bel&Bo-keten.


Bel&Bo (vroeger Promofashion) profileert zich vooral door een grote aandacht voor kleur. Zo krijgt het personeel een extra opleiding kleuradvies, en wordt elke twee weken het kleurbeeld in de winkels vernieuwd.


Daarenboven wil Bel&Bo sinds zijn naamsverandering inspelen op de trend van fast-fashion. Het modemerk produceert zijn kleding binnen de Eurozone, wat toelaat nieuwe collecties binnen de zes weken in de winkels aan te bieden. 
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top