Hollister nog dit jaar naar Wijnegem en Waasland Shopping Centers

Hollister nog dit jaar naar Wijnegem en Waasland Shopping Centers

ING Real Estate Investment Management Belgium heeft zopas twee leasingcontracten gesloten met Hollister Co., het lifestylemerk van het Zuid-Californische Abercrombie & Fitch. Daarmee kan Hollister in de herfst van dit jaar twee nieuwe winkelruimtes openen: een eerste in het Wijnegem Shopping Center en een tweede in het Waasland Shopping Center. Vanaf eind dit jaar kunnen shoppers dus ook in België de wereldwijd geroemde “Hollister Store Experience” letterlijk en figuurlijk aan den lijve ondervinden.

“Zeer selectief”

In het Wijnegem Shopping Center wordt de Hollister Store 637 m² groot. Hij komt op de begane grond, in de ruimte waar Maisons du Monde zat. In het Waasland Shopping Center neemt Hollister zijn intrek in het 770 m² grote pand waar Primo Shop zat.


“We zijn zeer gelukkig met deze exclusieve overeenkomst en trots dat de eerste Hollister stores in België in twee van onze shoppingcentra komen. Hollister is immers bijzonder selectief als het gaat om het uitkiezen van nieuwe winkelruimtes”, aldus Piet Van Poppel, Asset Manager bij de ING-vastgoedpoot. “De keuze van Hollister bewijst duidelijk dat de twee shoppingcentra in Vlaanderen en België een toonaangevende positie innemen. Het toont ook aan dat de nationale en internationale belangstelling voor onze shoppingcentra nog altijd toeneemt. Bovendien denken we dat de komst van Hollister voor verscheidene andere internationale retailers de trigger kan zijn om met ons in zee te gaan.”

“Toplocaties”

ING Real Estate Investment Management Belgium is voor rekening van ING Retail Fund France Belgium ongeveer 70% eigenaar van het Waasland Shopping Center en heeft met AXA Belgium een 50/50-joint venture in het Wijnegem Shopping Center. Hollister heeft zich bij de keuze van zijn eerste verkooppunten in België het advies gevolgd van Jones Lang LaSalle.


David Leino, Senior Vice-President van Global Real Estate van Hollister’s moederbedrijf Abercrombie & Fitch kijkt vol verwachting uit naar de openingen: “Met onze locatiekeuze in Europa mikken we alleen op toplocaties, en we zijn zeer gelukkig dat we weldra in Wijnegem Shopping Center en in het Waasland Shopping Center twee winkels kunnen openen.”

 

ING Real Estate Investment Management Belgium heeft zopas twee leasingcontracten gesloten met Hollister Co., het lifestylemerk van het Zuid-Californische Abercrombie & Fitch. Daarmee kan Hollister in de herfst van dit jaar twee nieuwe winkelruimtes openen: een eerste in het Wijnegem Shopping Center en een tweede in het Waasland Shopping Center. Vanaf eind dit jaar kunnen shoppers dus ook in België de wereldwijd geroemde “Hollister Store Experience” letterlijk en figuurlijk aan den lijve ondervinden.

“Zeer selectief”

In het Wijnegem Shopping Center wordt de Hollister Store 637 m² groot. Hij komt op de begane grond, in de ruimte waar Maisons du Monde zat. In het Waasland Shopping Center neemt Hollister zijn intrek in het 770 m² grote pand waar Primo Shop zat.


“We zijn zeer gelukkig met deze exclusieve overeenkomst en trots dat de eerste Hollister stores in België in twee van onze shoppingcentra komen. Hollister is immers bijzonder selectief als het gaat om het uitkiezen van nieuwe winkelruimtes”, aldus Piet Van Poppel, Asset Manager bij de ING-vastgoedpoot. “De keuze van Hollister bewijst duidelijk dat de twee shoppingcentra in Vlaanderen en België een toonaangevende positie innemen. Het toont ook aan dat de nationale en internationale belangstelling voor onze shoppingcentra nog altijd toeneemt. Bovendien denken we dat de komst van Hollister voor verscheidene andere internationale retailers de trigger kan zijn om met ons in zee te gaan.”

“Toplocaties”

ING Real Estate Investment Management Belgium is voor rekening van ING Retail Fund France Belgium ongeveer 70% eigenaar van het Waasland Shopping Center en heeft met AXA Belgium een 50/50-joint venture in het Wijnegem Shopping Center. Hollister heeft zich bij de keuze van zijn eerste verkooppunten in België het advies gevolgd van Jones Lang LaSalle.


David Leino, Senior Vice-President van Global Real Estate van Hollister’s moederbedrijf Abercrombie & Fitch kijkt vol verwachting uit naar de openingen: “Met onze locatiekeuze in Europa mikken we alleen op toplocaties, en we zijn zeer gelukkig dat we weldra in Wijnegem Shopping Center en in het Waasland Shopping Center twee winkels kunnen openen.”

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top