Casebundel “Succesvolle e-mailmarketing”

Casebundel “Succesvolle e-mailmarketing”

(publireportage) De nieuwe bundel van Blinker biedt drie inspirerende cases over de inzet van e-mailmarketing in verschillende branches. Hun grote overeenkomst? Bij elk van hen draagt e-mailmarketing meetbaar bij aan het realiseren van de doelstellingen.

Van fotograaf tot Intratuin

Wil je inspiratie opdoen om je eigen marketingdoelstellingen te realiseren? Download dan de gratis casebundel, met voorbeelden uit drie uiteenlopende sectoren. In de eerste case hoor je zo het succesverhaal van Foto Konijnenberg. Eric-Jan Hofman en Jan Karel Ekkel zijn voor deze case geïnterviewd en vertellen waarom e-mailmarketing werkt voor de winkel en webshop. Zij bespaarden 75% van hun tijd met de inzet van e-mailmarketing.


In de tweede case is de online marketing manager van Intratuin, Christel Zwinkels, aan het woord en vertelt zij over de betrokkenheid van franchisenemers, efficiency, samenwerking en de resultaten van e-mailmarketingcampagnes. Het medium zorgde er immers voor meer betrokkenheid bij de franchisenemers en minder werkdruk op het servicekantoor, allemaal onder het credo ‘Think national, act local’.


Tot slot vertelt in de derde casebeschrijving Xavier Dusée van GAC Business Solutions wat de toegevoegde waarde is van een koppeling tussen Microsoft Dynamics NAV als CRM-systeem en e-mailmarketingsoftware, en wat dit voor GAC heeft betekend.


Kortom, deze casebundel van het Nederlandse mailmarketingbureau Blinker biedt ruime inspiratie en inzicht voor marketeers die de inzet van e-mailmarketing naar een hoger niveau willen tillen. Download hier de gratis casebundel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Het afscheidsinterview van Barbara Torfs bij Schoenen Torfs

20/04/2017

Barbara Torfs, de drijvende kracht achter de marketing en e-commerce bij Schoenen Torfs, geeft haar carrière een andere wending en verlaat daarom het familiebedrijf. “Ik mag dan af en toe de knuppel in het hoenderhok gegooid hebben, ik kreeg altijd het vertrouwen", vertelt ze.

“Winkelen moet gestript worden van alle waardeloze momenten”

20/03/2017

De keuze waar retailers vandaag voor staan, is simpel: ofwel versnel je de winkelervaring ofwel vertraag je ze. Dat stelt Cate Trotter, trendhoofd bij Insider Trends, en een van de key-note sprekers op het RetailDetail Congress van 27 april.

Thomas Vaarten (A.S.Adventure, JUTTU): “Omnichannel betekent doen hoe de klant het wil”

26/01/2017

Het fundament van omnichannel? “De klant is in charge, niet de retailer. Een push-strategie werkt steeds minder”, ziet Thomas Vaarten, E-commerce Manager bij Retail Concepts – de groep van A.S.Adventure en JUTTU. Je ziet hem op het Omnichannel Congress.

 

Medi-Market start in Vlaanderen: “Wij zijn eigenlijk heel conservatief”

29/04/2016

Zaterdag opent de eerste Vlaamse vestiging van Medi-Market in Gent. Eigenlijk zijn het zelfs twee vestigingen: zoals steeds zijn een apotheek en een parafarmacie er naast elkaar te vinden. Voor oprichter Yvan Verougstraete is het een mijlpaal.

Kipling pakt uit met 'sociale' klantenkaart

08/10/2014

Kipling heeft een nieuw loyauteitsprogramma gelanceerd voor zijn klanten, dat interactie op sociale media beloont met o.a. kortingen aan de kassa. “Het is een nieuwe generatie van ‘customer relations management’: sociale CRM”, zegt CEO Richard Macey.

Eerste RetailDetail RetailDay zet uitverkocht Kinepolis op stelten

30/09/2014

Vorige week ging de eerste RetailDetail RetailDay door, en het succes was overweldigend: het congres was volledig volzet. “Ons doel was inspiratie bieden; tonen dat er nog kansen voor het grijpen liggen in deze moeilijke periode. Wel, dat is zeker gelukt!” blikt dagvoorzitter Gino Van Ossel terug.

Back to top