Casebundel “Succesvolle e-mailmarketing”

Casebundel “Succesvolle e-mailmarketing”

(publireportage) De nieuwe bundel van Blinker biedt drie inspirerende cases over de inzet van e-mailmarketing in verschillende branches. Hun grote overeenkomst? Bij elk van hen draagt e-mailmarketing meetbaar bij aan het realiseren van de doelstellingen.

Van fotograaf tot Intratuin

Wil je inspiratie opdoen om je eigen marketingdoelstellingen te realiseren? Download dan de gratis casebundel, met voorbeelden uit drie uiteenlopende sectoren. In de eerste case hoor je zo het succesverhaal van Foto Konijnenberg. Eric-Jan Hofman en Jan Karel Ekkel zijn voor deze case geïnterviewd en vertellen waarom e-mailmarketing werkt voor de winkel en webshop. Zij bespaarden 75% van hun tijd met de inzet van e-mailmarketing.


In de tweede case is de online marketing manager van Intratuin, Christel Zwinkels, aan het woord en vertelt zij over de betrokkenheid van franchisenemers, efficiency, samenwerking en de resultaten van e-mailmarketingcampagnes. Het medium zorgde er immers voor meer betrokkenheid bij de franchisenemers en minder werkdruk op het servicekantoor, allemaal onder het credo ‘Think national, act local’.


Tot slot vertelt in de derde casebeschrijving Xavier Dusée van GAC Business Solutions wat de toegevoegde waarde is van een koppeling tussen Microsoft Dynamics NAV als CRM-systeem en e-mailmarketingsoftware, en wat dit voor GAC heeft betekend.


Kortom, deze casebundel van het Nederlandse mailmarketingbureau Blinker biedt ruime inspiratie en inzicht voor marketeers die de inzet van e-mailmarketing naar een hoger niveau willen tillen. Download hier de gratis casebundel.

Tags: