Coca-Cola pop-upt in Antwerpen | RetailDetail

Coca-Cola pop-upt in Antwerpen

Coca-Cola pop-upt in Antwerpen

Deze week opent Coca-Cola, samen met jongerenzender Jim, een exclusieve pop-upwinkel in de Stadsfeestzaal in Antwerpen. Gedurende vijf dagen staat alles in het teken van ‘sharen’. De JIM Share A Coke Pop Up wordt dé plaats om dingen te delen.

Blikjes, VJ's en audities

De place-to-be is de Antwerpse Stadsfeestzaal, en meer bepaald de vroegere Saturn-locatie. In de tijdelijke winkel staan maar liefst 3.000 Coca-Cola flesjes uitgestald, maar als je tussen alle flesjes jouw naam niet kan terug vinden, kan je aan de speciale automaten terecht om je eigen blikje Coca-Cola te laten personaliseren.

 

Ook JIM is sterk aanwezig in de pop-up: je kan er zelfs je kans wagen om de nieuwe JIM-VJ te worden! Dagelijks zijn er ook optredens en live-uitzendingen vanuit de tijdelijke winkel, en je kan er ook terecht voor allerlei goodies van de zender. De pop-up zelf staat er nog tot en met zaterdag 30 augustus.

 

Onze reporter dompelde zich met alle plezier even onder in de cola-ervaring: het resultaat is te vinden op onze Facebook-pagina.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Waarom marktplaatsen vandaag én morgen de place to be zijn

05/04/2018

Marktplaatsen boomen wereldwijd, maar springen de Belgische bedrijven wel mee op de kar? Nog veel te weinig, zo vindt Mike Boon van Kinderenkoning en eWINGS. Wat de voordelen ervan zijn, dat vertelt hij binnenkort op het RetailDetail Congress.

Het afscheidsinterview van Barbara Torfs bij Schoenen Torfs

20/04/2017

Barbara Torfs, de drijvende kracht achter de marketing en e-commerce bij Schoenen Torfs, geeft haar carrière een andere wending en verlaat daarom het familiebedrijf. “Ik mag dan af en toe de knuppel in het hoenderhok gegooid hebben, ik kreeg altijd het vertrouwen", vertelt ze.

“Winkelen moet gestript worden van alle waardeloze momenten”

20/03/2017

De keuze waar retailers vandaag voor staan, is simpel: ofwel versnel je de winkelervaring ofwel vertraag je ze. Dat stelt Cate Trotter, trendhoofd bij Insider Trends, en een van de key-note sprekers op het RetailDetail Congress van 27 april.

Thomas Vaarten (A.S.Adventure, JUTTU): “Omnichannel betekent doen hoe de klant het wil”

26/01/2017

Het fundament van omnichannel? “De klant is in charge, niet de retailer. Een push-strategie werkt steeds minder”, ziet Thomas Vaarten, E-commerce Manager bij Retail Concepts – de groep van A.S.Adventure en JUTTU. Je ziet hem op het Omnichannel Congress.

 

Medi-Market start in Vlaanderen: “Wij zijn eigenlijk heel conservatief”

29/04/2016

Zaterdag opent de eerste Vlaamse vestiging van Medi-Market in Gent. Eigenlijk zijn het zelfs twee vestigingen: zoals steeds zijn een apotheek en een parafarmacie er naast elkaar te vinden. Voor oprichter Yvan Verougstraete is het een mijlpaal.

Kipling pakt uit met 'sociale' klantenkaart

08/10/2014

Kipling heeft een nieuw loyauteitsprogramma gelanceerd voor zijn klanten, dat interactie op sociale media beloont met o.a. kortingen aan de kassa. “Het is een nieuwe generatie van ‘customer relations management’: sociale CRM”, zegt CEO Richard Macey.