Retail revealed in Tour & Taxis op RETAIL+

Retail revealed in Tour & Taxis op RETAIL+

Op 11 en 12 mei 2011 vindt op het terrein van Tour & Taxis in Brussel de vijfde editie plaats van Retail+, de retailvakbeurs. Op Retail+ komen allerlei retailaspecten aan bod: winkelconcepten, inrichting en design, verlichting, kassa- en betaalsystemen, beveiliging... Rond die twee laatste thema's zijn tevens aparte 'eilanden' uitgebouwd.

Meer dan alleen een vakbeurs!

RETAIL+ is in deze editie niet meer een leverancierstentoonstelling zonder meer. Door een partnerschap met Comeos, de grootste federatie in de sector, easyFairs in het kader van Retail+ een bijzonder mooi netwerkingevent en een buitengewoon boeiend congres voorleggen. De Commerce Summit, zoals het event heet, vindt op de beursvloer plaats, welliswaar in een afgesloten ruimte.

 

Twee halve dagen lang komen sprekers van een uitzonderlijk hoog niveau debatteren en praten over de handel. (Aan het woord komen oa.: Patrick Orlans (Commercieel manager Club Brugge),Koos Ris (High Value), Michel Eeckhout (CEO Delhaize), Luc Rogge (CEO Colruyt), Gérard Lavinay (CEO Carrefour), David Zegers (Directeur Communicatie en Ontwikkeling Ancienne Belgique), Hervé Kabla (Voorzitter Media Aces), Geert Schotte (CEO Standaard Boekhandel), Stefaan Van Weyenbergh (CEO Brantano), Olivier Baraille (CEO Ikea), Luc Van Mol (CEO ZEB), Michel Moortgat (CEO Moortgat & Manager van het Jaar))

Eilandhoppen

Tussen de stands zullen twee thema-eilanden sfeerbepalend zijn. Een van die beide eilanden is opgezet door Toshiba Tec, in samenwerking met negen partners, en zij offreren met The Retail Machine een demo area van 80 m² die geheel gewijd is aan de technologie in het winkelen van de toekomst. Het wordt een spectaculaire opzet die de meest geavanceerde methodieken en technologieën toont en aan elkaar koppelt. Daarnaast zijn een aantal andere kersverse productlanceringen en innovatieve concepten in voorbereiding. Een dergelijk thema-initiatief verleent de beurs onmiskenbaar een extra impuls en biedt de bezoekers een aantrekkelijke meerwaarde.

 

Naast The Retail Machine is er ook een Security-eiland, dat opgezet is door Crime Control in samenwerking met vijf partners. Aan het expositie-eiland zijn op beide dagen twee learnShops gekoppeld, die niet in de Commerce Summit kaderen, maar wel in dezelfde congresruimte plaatsvinden. Op het Security-eiland zijn specialisten verzameld om veiligheidsoplossingen op maat van uw winkels voor te stellen zoals: alarmpoortjes, manbewaking, camera's, geldkluizen, winkelinspecteurs, opleiding voor het personeel,...

 

U wil dit event niet missen? Registreer nu online en noteer uw afspraak op 11 & 12 mei 2011!

 

Praktische informatie
www.easyFairs.com/RETAIL-BE


Locatie
Tour & Taxis
Havenlaan 86C
1000 Brussel
www.tourtaxis.be


Data en openingsuren
Woensdag 11 mei: 12u - 20u
Donderdag 12 mei: 12u - 20u


Organisator
easyFairs SA/NV
Roderveldlaan 3
2600 Berchem
 

Op 11 en 12 mei 2011 vindt op het terrein van Tour & Taxis in Brussel de vijfde editie plaats van Retail+, de retailvakbeurs. Op Retail+ komen allerlei retailaspecten aan bod: winkelconcepten, inrichting en design, verlichting, kassa- en betaalsystemen, beveiliging... Rond die twee laatste thema's zijn tevens aparte 'eilanden' uitgebouwd.

Meer dan alleen een vakbeurs!

RETAIL+ is in deze editie niet meer een leverancierstentoonstelling zonder meer. Door een partnerschap met Comeos, de grootste federatie in de sector, easyFairs in het kader van Retail+ een bijzonder mooi netwerkingevent en een buitengewoon boeiend congres voorleggen. De Commerce Summit, zoals het event heet, vindt op de beursvloer plaats, welliswaar in een afgesloten ruimte.

 

Twee halve dagen lang komen sprekers van een uitzonderlijk hoog niveau debatteren en praten over de handel. (Aan het woord komen oa.: Patrick Orlans (Commercieel manager Club Brugge),Koos Ris (High Value), Michel Eeckhout (CEO Delhaize), Luc Rogge (CEO Colruyt), Gérard Lavinay (CEO Carrefour), David Zegers (Directeur Communicatie en Ontwikkeling Ancienne Belgique), Hervé Kabla (Voorzitter Media Aces), Geert Schotte (CEO Standaard Boekhandel), Stefaan Van Weyenbergh (CEO Brantano), Olivier Baraille (CEO Ikea), Luc Van Mol (CEO ZEB), Michel Moortgat (CEO Moortgat & Manager van het Jaar))

Eilandhoppen

Tussen de stands zullen twee thema-eilanden sfeerbepalend zijn. Een van die beide eilanden is opgezet door Toshiba Tec, in samenwerking met negen partners, en zij offreren met The Retail Machine een demo area van 80 m² die geheel gewijd is aan de technologie in het winkelen van de toekomst. Het wordt een spectaculaire opzet die de meest geavanceerde methodieken en technologieën toont en aan elkaar koppelt. Daarnaast zijn een aantal andere kersverse productlanceringen en innovatieve concepten in voorbereiding. Een dergelijk thema-initiatief verleent de beurs onmiskenbaar een extra impuls en biedt de bezoekers een aantrekkelijke meerwaarde.

 

Naast The Retail Machine is er ook een Security-eiland, dat opgezet is door Crime Control in samenwerking met vijf partners. Aan het expositie-eiland zijn op beide dagen twee learnShops gekoppeld, die niet in de Commerce Summit kaderen, maar wel in dezelfde congresruimte plaatsvinden. Op het Security-eiland zijn specialisten verzameld om veiligheidsoplossingen op maat van uw winkels voor te stellen zoals: alarmpoortjes, manbewaking, camera's, geldkluizen, winkelinspecteurs, opleiding voor het personeel,...

 

U wil dit event niet missen? Registreer nu online en noteer uw afspraak op 11 & 12 mei 2011!

 

Praktische informatie
www.easyFairs.com/RETAIL-BE


Locatie
Tour & Taxis
Havenlaan 86C
1000 Brussel
www.tourtaxis.be


Data en openingsuren
Woensdag 11 mei: 12u - 20u
Donderdag 12 mei: 12u - 20u


Organisator
easyFairs SA/NV
Roderveldlaan 3
2600 Berchem
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Het afscheidsinterview van Barbara Torfs bij Schoenen Torfs

20/04/2017

Barbara Torfs, de drijvende kracht achter de marketing en e-commerce bij Schoenen Torfs, geeft haar carrière een andere wending en verlaat daarom het familiebedrijf. “Ik mag dan af en toe de knuppel in het hoenderhok gegooid hebben, ik kreeg altijd het vertrouwen", vertelt ze.

“Winkelen moet gestript worden van alle waardeloze momenten”

20/03/2017

De keuze waar retailers vandaag voor staan, is simpel: ofwel versnel je de winkelervaring ofwel vertraag je ze. Dat stelt Cate Trotter, trendhoofd bij Insider Trends, en een van de key-note sprekers op het RetailDetail Congress van 27 april.

Thomas Vaarten (A.S.Adventure, JUTTU): “Omnichannel betekent doen hoe de klant het wil”

26/01/2017

Het fundament van omnichannel? “De klant is in charge, niet de retailer. Een push-strategie werkt steeds minder”, ziet Thomas Vaarten, E-commerce Manager bij Retail Concepts – de groep van A.S.Adventure en JUTTU. Je ziet hem op het Omnichannel Congress.

 

Medi-Market start in Vlaanderen: “Wij zijn eigenlijk heel conservatief”

29/04/2016

Zaterdag opent de eerste Vlaamse vestiging van Medi-Market in Gent. Eigenlijk zijn het zelfs twee vestigingen: zoals steeds zijn een apotheek en een parafarmacie er naast elkaar te vinden. Voor oprichter Yvan Verougstraete is het een mijlpaal.

Kipling pakt uit met 'sociale' klantenkaart

08/10/2014

Kipling heeft een nieuw loyauteitsprogramma gelanceerd voor zijn klanten, dat interactie op sociale media beloont met o.a. kortingen aan de kassa. “Het is een nieuwe generatie van ‘customer relations management’: sociale CRM”, zegt CEO Richard Macey.

Eerste RetailDetail RetailDay zet uitverkocht Kinepolis op stelten

30/09/2014

Vorige week ging de eerste RetailDetail RetailDay door, en het succes was overweldigend: het congres was volledig volzet. “Ons doel was inspiratie bieden; tonen dat er nog kansen voor het grijpen liggen in deze moeilijke periode. Wel, dat is zeker gelukt!” blikt dagvoorzitter Gino Van Ossel terug.

Back to top