Spott-app maakt van tv-programma’s interactieve shops | RetailDetail

Spott-app maakt van tv-programma’s interactieve shops

Spott-app maakt van tv-programma’s interactieve shops

De app Spott, die van tv-programma’s interactieve shops maakt, is voortaan ook beschikbaar op Android, nadat het in april al werd gelanceerd voor iOS. Gebruikers kunnen dankzij de app inspiratie opdoen met producten die zichtbaar zijn in programma’s.

 

Proefperiode

Kijkers van De Keuken Van Sofie en Dagelijkse Kost konden al gebruik maken van de app, maar nu is het ook mogelijk om producten te bekijken uit Thuis, X-Files, Familie, The Big Bang Theory en Modern Family.

 

Momenteel loopt er tot en met 31 augustus nog een proefperiode van de app. Tijdens die periode wil Spott elke avond minstens één uur interactieve content aanbieden. In de toekomst moet dat nog meer worden.

 

Spott toont op basis van de beelden uit een tv-programma producten die vergelijkbaar zijn met wat er wordt getoond. Gebruikers van de app die geïnteresseerd zijn in een product, kunnen vervolgens doorklikken en krijgen zo informatie over waar ze het product kunnen kopen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.