Spott-app maakt van tv-programma’s interactieve shops | RetailDetail

Spott-app maakt van tv-programma’s interactieve shops

Spott-app maakt van tv-programma’s interactieve shops

De app Spott, die van tv-programma’s interactieve shops maakt, is voortaan ook beschikbaar op Android, nadat het in april al werd gelanceerd voor iOS. Gebruikers kunnen dankzij de app inspiratie opdoen met producten die zichtbaar zijn in programma’s.

 

Proefperiode

Kijkers van De Keuken Van Sofie en Dagelijkse Kost konden al gebruik maken van de app, maar nu is het ook mogelijk om producten te bekijken uit Thuis, X-Files, Familie, The Big Bang Theory en Modern Family.

 

Momenteel loopt er tot en met 31 augustus nog een proefperiode van de app. Tijdens die periode wil Spott elke avond minstens één uur interactieve content aanbieden. In de toekomst moet dat nog meer worden.

 

Spott toont op basis van de beelden uit een tv-programma producten die vergelijkbaar zijn met wat er wordt getoond. Gebruikers van de app die geïnteresseerd zijn in een product, kunnen vervolgens doorklikken en krijgen zo informatie over waar ze het product kunnen kopen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Sofie Geeroms nieuwe algemeen directrice van Becommerce

31/01/2018

Wissel van de macht aan de top van Becommerce, de Belgische beroepsvereniging voor online retailers: Sofie Geeroms volgt Carine Moitier, oprichtster van Bivolino.com, op als algemeen directrice.

Rocket Internet wil met Home24 naar de beurs

19/01/2018

Rocket Internet wil komende zomer zijn meubelwebwinkel Home24 naar de beurs brengen. De komende maanden zal er dan ook hard gewerkt worden aan het opkuisen van de cijfers van de webshop.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Back to top