La Redoute gaat Britse pop-up openen

La Redoute gaat Britse pop-up openen

Postorderbedrijf La Redoute gaat vijf dagen lang een pop-upwinkel openen in Liverpool. Het zal de eerste winkel zijn van het Franse bedrijf in het Verenigd Koninkrijk.

"Ideale locatie"

"Liverpool One is de ideale locatie voor onze eerste pop-upwinkel en deze belangrijke stap voor ons merk", zegt Heidi Kenyon-Smith, hoofd marketing bij La Redoute, aan FashionUnited. "Liverpool One heeft een sterke reputatie in de regio en omarmt creatieve concepten."

 

"We treden in de voetsporen van een aantal andere grote merken en we zijn er van overtuigd dat we ook succes zullen oogsten." De pop-upwinkel van La Redoute zal geopend zijn van 22 mei tot 26 mei.

 

Liverpool One is een winkelzone in Liverpool met meer dan 160 winkels, bars en restaurants. Het is steeds populairder bij merken voor het openen van een pop-upwinkel, aangezien Liverpool One daar een speciale ruimte voor reserveert.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Back to top