La Redoute gaat Britse pop-up openen

La Redoute gaat Britse pop-up openen

Postorderbedrijf La Redoute gaat vijf dagen lang een pop-upwinkel openen in Liverpool. Het zal de eerste winkel zijn van het Franse bedrijf in het Verenigd Koninkrijk.

"Ideale locatie"

"Liverpool One is de ideale locatie voor onze eerste pop-upwinkel en deze belangrijke stap voor ons merk", zegt Heidi Kenyon-Smith, hoofd marketing bij La Redoute, aan FashionUnited. "Liverpool One heeft een sterke reputatie in de regio en omarmt creatieve concepten."

 

"We treden in de voetsporen van een aantal andere grote merken en we zijn er van overtuigd dat we ook succes zullen oogsten." De pop-upwinkel van La Redoute zal geopend zijn van 22 mei tot 26 mei.

 

Liverpool One is een winkelzone in Liverpool met meer dan 160 winkels, bars en restaurants. Het is steeds populairder bij merken voor het openen van een pop-upwinkel, aangezien Liverpool One daar een speciale ruimte voor reserveert.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top