Nathalie Vleeschouwer opent derde winkel in Gent | RetailDetail

Nathalie Vleeschouwer opent derde winkel in Gent

Nathalie Vleeschouwer opent derde winkel in Gent

De Belgische ontwerpster Nathalie Vleeschouwer gaat in Gent haar derde winkel in België openen. Eerder kwamen er al boetieks in Antwerpen en Knokke.

"Originelere locatie"

De Gentse winkel zal bestaan uit twee kleine verdiepingen en focussen op de eigen kledingcollectie, aangevuld met accessoires van andere merken. De winkel werd ontworpen door het Gentse architectenbureau De Vylder Vinck Taillieu.

 

"Wij kozen voor Gent omwille van de jonge, hippe uitstraling van de stad en de grote fanbasis. Van panden in drukke winkelstraten gaan er dertien in een dozijn, daarom kozen we bewust een speciaal pand op een originelere locatie. Onderbergen heeft een leuke centrale ligging dicht bij het water en zal naar ons gevoel de komende jaren steeds meer leuke Belgische merken aantrekken", zegt Vleeschouwer in een persbericht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hoe Brantano een volwaardige moderetailer wordt

22/02/2018

FNG gaat Brantano uitbouwen tot een sterk uithangbord voor merkenmode en -schoenen, en ambieert zo de eerste keuze te zijn voor een breed publiek. De retailer wil de markt dekken met drie complementaire winkelformules en een nieuw online platform.

Jack & Jones opent vijf winkels volgens nieuw concept

22/02/2018

Modeketen Jack & Jones opent dit voorjaar vijf winkels volgens een nieuw winkelconcept, vandaag is de primeur al voor het Westland Shopping Center in Anderlecht. Ook in maart en april staan er openingen gepland.

Maken Chinese gevangenen kleren voor H&M en C&A?

20/02/2018

De Britse ex-journalist Peter Humphrey beticht C&A en H&M van dwangarbeid. Met eigen ogen zou hij gezien hebben hoe gevangenen in Shanghai moesten werken voor Westerse ketens. De retailers onderzoeken de zaak.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Back to top