91e Belgische HEMA opent op 4 januari

91e Belgische HEMA opent op 4 januari

De Nederlandse winkelketen HEMA is goed op weg om in de loop van volgend jaar de kaap van de honderd filialen in ons land te ronden. Op 4 januari opent alvast de 91e Belgische vestiging haar deuren in Houthalen.

Niet meer naar Hasselt of Leuven

"De inwoners van Houthalen hoeven nu niet meer naar Hasselt of Leuven te reizen voor een makkelijke aankoop", zegt filiaalhouder Zeynep Savas, die vanaf 4 januari de winkel aan de Dorpsstraat in Houthalen zal aansturen.

 

De 91e Belgische Hema biedt op bijna 400 m² het vertrouwde productenaanbod, gaande van huishoudartikelen over mode, schrijfwaren, gordijnen en snoepgoed tot persoonlijke verzorgingsproducten. "Voor alle artikelen geldt een ‘niet tevreden, geld terug’-garantie. Daarnaast kan de klant bij ons ook terecht voor een aantal diensten, zoals een tweedaagse fotoservice en een fotokiosk met direct-klaar-afdrukken", aldus nog de nieuwbakken filiaalleider.

 

Sinds de opening van de eerste vestiging in ons land in de jaren 1980, is België uitgegroeid tot HEMA’s tweede thuismarkt. De groep, opgericht in 1926 in Amsterdam, is eigendom van Lion Capital en heeft meer dan 600 vestigingen in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Genomineerden Mercuriusprijs bekend

14/09/2017

Op 25 oktober reikt Comeos de Mercuriusprijs uit, waarbij de organisatie het beste winkelconcept van het jaar beloont. De elf genomineerden zijn nu al bekend gemaakt.

Back to top