Atos Worldline krijgt nieuwe CEO voor de Benelux

Atos Worldline krijgt nieuwe CEO voor de Benelux
Betaaltransactiespecialist Atos Worldline heeft Willy Walraeve benoemd tot nieuwe CEO in de Benelux. Walraeve volgt Dirk De Cock op, die een "transversale functie" krijgt binnen de groep.

Walraeve was eerder al Chief Information Officer (CIO) van Atos Worldline in de Benelux, Chief Technology Officer (CTO) van Atos Worldline en hoofd van de afdeling Payment Services HTTS & Specialized Business. "De combinatie van ruime internationale ervaring met een feilloos aanvoelen van de lokale uitdagingen maakte van Willy Walraeve de logische keuze als opvolger van de Dirk De Cock", klinkt het bij de groep. Willy Walraeve zal zijn functie blijven combineren met zijn rol als Chief of Operational Control van Atos Worldline.

 

Continuïteit Bancontact/MisterCash garanderen

De nieuwe CEO heeft duidelijke ambities voor Atos Worldline in de Benelux: “Ik wil de continuïteit van de dienstverlening in verband met het elektronisch betaalverkeer combineren met de verdere uitbouw van nieuwe producten en dienstverlening naar bedrijven en burgers toe." De Cock moet Bancontact / Mister Cash wapenen tegen de eengemaakte Europese betaalmarkt, contactloze en mobiele betalingen helpen ontwikkelen en de elektronische maaltijdcheque verder invoeren.

 

Daarnaast wil Walraeve ook nieuwe diensten buiten de betaalmarkt ontwikkelen: "Concreet wordt samen met partners uit de publieke en private sector gewerkt aan oplossingen rond rekeningrijden, budgetmeters en e-archivering." 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Genomineerden Mercuriusprijs bekend

14/09/2017

Op 25 oktober reikt Comeos de Mercuriusprijs uit, waarbij de organisatie het beste winkelconcept van het jaar beloont. De elf genomineerden zijn nu al bekend gemaakt.

Back to top