Atrium-directeur stapt over naar Devimo consult

Atrium-directeur stapt over naar Devimo consult

Atrium, de instelling voor de ontwikkeling van de Brusselse handelswijken, ziet haar directeur Pierre-Yves Bolus overstappen naar de privésector. Hij wordt vanaf 1 oktober CEO van Devimo consult.

12 jaar ten dienste van de Brusselse handelswijken

"Na twaalf jaar ten dienste van de ontwikkeling van de Brusselse handelswijken heb ik een nieuwe uitdaging aangenomen. Vanaf 1 oktober zal ik deel uitmaken van het team van Devimo." Zo kondigde de 43-jarige Bolus zijn overstap naar de privésector aan.

 

Bolus behaalde een master in internationale betrekkingen aan de UCL en een executive master in real estate aan Solvay. Onder zijn leiding groeide het Brusselse agentschap Atrium uit tot een belangrijke speler in de retail in en om onze hoofdstad. In 2010 won de organisatie nog een MAPIC-award. Bolus vertrekt op het moment dat het agentschap, vanaf 2013, officieel actief zal worden in het hele Brusselse Gewest.

 

Baas over 560.000 m² shopping

Serge Fautré, voorzitter van de raad van bestuur van Devimo Consult is verheugd met de komst van Bolus. "Zijn creativiteit en zijn sterke professionele resultaten in change management zullen aan Devimo Consult de gelegenheid geven om het dynamisme, dat aan de grondslag ligt van het goede beheer, te versterken."

 

Devimo beheert onder meer het Anspach Center en de City 2 Shopping Mall in Brussel, B-Park in Brugge, het Ring Shopping Kortrijk Noord, het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas en het Westland Shopping Center in Anderlecht. De totale portefeuille is goed voor meer dan 560.000 m² en 1213 huurders. Bij Devimo werken ruim 100 mensen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top