Atrium-directeur stapt over naar Devimo consult

Atrium-directeur stapt over naar Devimo consult

Atrium, de instelling voor de ontwikkeling van de Brusselse handelswijken, ziet haar directeur Pierre-Yves Bolus overstappen naar de privésector. Hij wordt vanaf 1 oktober CEO van Devimo consult.

12 jaar ten dienste van de Brusselse handelswijken

"Na twaalf jaar ten dienste van de ontwikkeling van de Brusselse handelswijken heb ik een nieuwe uitdaging aangenomen. Vanaf 1 oktober zal ik deel uitmaken van het team van Devimo." Zo kondigde de 43-jarige Bolus zijn overstap naar de privésector aan.

 

Bolus behaalde een master in internationale betrekkingen aan de UCL en een executive master in real estate aan Solvay. Onder zijn leiding groeide het Brusselse agentschap Atrium uit tot een belangrijke speler in de retail in en om onze hoofdstad. In 2010 won de organisatie nog een MAPIC-award. Bolus vertrekt op het moment dat het agentschap, vanaf 2013, officieel actief zal worden in het hele Brusselse Gewest.

 

Baas over 560.000 m² shopping

Serge Fautré, voorzitter van de raad van bestuur van Devimo Consult is verheugd met de komst van Bolus. "Zijn creativiteit en zijn sterke professionele resultaten in change management zullen aan Devimo Consult de gelegenheid geven om het dynamisme, dat aan de grondslag ligt van het goede beheer, te versterken."

 

Devimo beheert onder meer het Anspach Center en de City 2 Shopping Mall in Brussel, B-Park in Brugge, het Ring Shopping Kortrijk Noord, het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas en het Westland Shopping Center in Anderlecht. De totale portefeuille is goed voor meer dan 560.000 m² en 1213 huurders. Bij Devimo werken ruim 100 mensen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top