Fun opent vestiging in koopcentrum Molecule

Fun opent vestiging in koopcentrum Molecule

Fun opent vandaag een nieuwe winkel in het koopcentrum Molecule in Vichte. Het is meteen het 35ste verkooppunt voor de vrijetijdsketen. Volgens voorzitter Bart Coeman is het echter de eerste keer in België dat een volledige vrijetijdswinkel opent onder het dak van een bestaand shoppingcenter.

Vichte vervangt Kortrijk

Met de nieuwe winkel in het shoppingcenter Molecule wil Fun een nieuw speerpunt hebben in die regio. In februari besloot de keten immers nog een winkel in Kortrijk te sluiten.

 

Coeman vindt de opening passen in de omnichannelstrategie van zijn bedrijf. Het komt de consument toe te kiezen via welke formule hij zijn aankopen doet: via het internet, via een baanwinkel of nu ook in een koopcentrum. In het kader van die strategie investeert Fun intussen ook in een vernieuwing van zijn webwinkel en achterliggende logistiek. De vernieuwing moet tegen Halloween en de eindejaarsperiode zichtbaar zijn.

 

Fun stelt zo’n 450 mensen te werk, die samen een jaaromzet van zowat 90 miljoen euro realiseren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top