Fun zet extra nachtleveringen in voor sneeuwpret | RetailDetail

Fun zet extra nachtleveringen in voor sneeuwpret

Fun zet extra nachtleveringen in voor sneeuwpret

Fun heeft er dit weekend alles aan gedaan om jong en oud de sneeuwpret te laten beleven. Nadat zaterdagmiddag op enkele uren tijd ruim 5.000 sledes de deur uit vlogen bij de vrijetijdsketen, heeft Fun vorige nacht extra nachtleveringen ingezet. Of hoe je van een winterprik een omzetpiek kunt maken.

“In alle winkels plaatsten we de sledes en andere winterproducten zoals sjaals, mutsen en handschoenen extra in de schijnwerper. Het is algemeen bekend dat kunnen meeleven met het ritme van de seizoenen de geluksfactor vergroot,” legt Bart Coeman, voorzitter van Fun, uit.

 

Ongetwijfeld vergroot het vooral ook de omzetfactor van de speelgoedretailer, die van zijn seizoensassortiment een kernwaarde heeft gemaakt. Al betekent dat heel wat overuren voor zowel de medewerkers in de winkels als in het logistiek centrum van Fun, dat in de nacht van zaterdag op zondag extra leveringen heeft ingezet om de winkels tijdig met nieuwe sleden te bevoorraden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Naar efficiënte en gelukkige retailmedewerkers

19/06/2018

In België worden de kosten van arbeidsongeschiktheid door burn-out geschat op 7,96 miljard euro. Retailers ontsnappen er niet aan. Ondernemers Fabian Jeanmart en Hendrik Deroo van Clarity Upgrades zien heil in nieuwe managementmodellen.

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.