Fun zet extra nachtleveringen in voor sneeuwpret

Fun zet extra nachtleveringen in voor sneeuwpret

Fun heeft er dit weekend alles aan gedaan om jong en oud de sneeuwpret te laten beleven. Nadat zaterdagmiddag op enkele uren tijd ruim 5.000 sledes de deur uit vlogen bij de vrijetijdsketen, heeft Fun vorige nacht extra nachtleveringen ingezet. Of hoe je van een winterprik een omzetpiek kunt maken.

“In alle winkels plaatsten we de sledes en andere winterproducten zoals sjaals, mutsen en handschoenen extra in de schijnwerper. Het is algemeen bekend dat kunnen meeleven met het ritme van de seizoenen de geluksfactor vergroot,” legt Bart Coeman, voorzitter van Fun, uit.

 

Ongetwijfeld vergroot het vooral ook de omzetfactor van de speelgoedretailer, die van zijn seizoensassortiment een kernwaarde heeft gemaakt. Al betekent dat heel wat overuren voor zowel de medewerkers in de winkels als in het logistiek centrum van Fun, dat in de nacht van zaterdag op zondag extra leveringen heeft ingezet om de winkels tijdig met nieuwe sleden te bevoorraden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top