Fun zet extra nachtleveringen in voor sneeuwpret

Fun zet extra nachtleveringen in voor sneeuwpret

Fun heeft er dit weekend alles aan gedaan om jong en oud de sneeuwpret te laten beleven. Nadat zaterdagmiddag op enkele uren tijd ruim 5.000 sledes de deur uit vlogen bij de vrijetijdsketen, heeft Fun vorige nacht extra nachtleveringen ingezet. Of hoe je van een winterprik een omzetpiek kunt maken.

“In alle winkels plaatsten we de sledes en andere winterproducten zoals sjaals, mutsen en handschoenen extra in de schijnwerper. Het is algemeen bekend dat kunnen meeleven met het ritme van de seizoenen de geluksfactor vergroot,” legt Bart Coeman, voorzitter van Fun, uit.

 

Ongetwijfeld vergroot het vooral ook de omzetfactor van de speelgoedretailer, die van zijn seizoensassortiment een kernwaarde heeft gemaakt. Al betekent dat heel wat overuren voor zowel de medewerkers in de winkels als in het logistiek centrum van Fun, dat in de nacht van zaterdag op zondag extra leveringen heeft ingezet om de winkels tijdig met nieuwe sleden te bevoorraden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top