Laatste kans om RetailBible aan supervoorwaarden te krijgen

Laatste kans om RetailBible aan supervoorwaarden te krijgen

Op 16 januari ziet de langverwachte RetailBible het levenslicht. Meer dan 1.000 exemplaren van de meest complete retailgids van België vertrekken dan naar hun respectievelijke eigenaars. Daarmee ronden we eind deze week ook de 1+1-actie af, waarbij u er bij bestelling van een RetailBible een tweede gratis krijgt.

Zoals we geleerd hebben van onze goede retailvrienden, maken nu eenmaal ook wij graag optimaal gebruik van schaalvoordelen. Vanaf volgende week kan men via onze webshop natuurlijk verder bestellen aan de normale voorwaarden.

 

Aan het succes van de klepper van zowaar 720 pagina’s te zien, is de RetailBible al nu een absoluut schot in de roos. De exacte gegevens van meer dan 1.300 ketens verzameld in één boek, aangevuld met unieke stukken redactie, is dan ook een unicum in de sector.


Haast u dus, want deze week is de laatste kans om nog aan supervoorwaarden te bestellen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top