Nespresso lanceert 'app' voor iPad

Nespresso lanceert 'app' voor iPad
Nespresso heeft zopas een nieuwe 'app' gelanceerd, zowel bruikbaar op iPhone als op iPad, waarmee clubleden hun favoriete koffie met één enkele klik kunnen bestellen. Dat is in ons land meteen de vierde besteloptie - naast de website, het gratis callcenter en de Nespresso Boutiques.

Bestellen met één klik

Nespresso heeft zopas in de AppStore zijn nieuwste gratis 'app' gelanceerd. Daarmee kunnen klanten met één klik hun capsules bestellen, ongeacht waar ze zich bevinden. Het succesrijke koffiemerk had eerder al een applicatie voor iPhone en voor Android, maar nu is er dus ook een voor de iPad. De clubleden krijgen met de app ook toegang tot de laatste nieuwigheden van het merk en kunnen ook vlot de Boutique of het Kiala-afhaalpunt in hun omgeving terugvinden

 

"Wij willen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken, zodat zij altijd en overal hun Grands Crus kunnen bestellen", zegt Alexander Schoenegger, algemeen directeur van Nespresso Benelux. "Wij blijven ons service-aanbod verder ontwikkelen, zodat ze hun capsules kunnen bestellen op de manier die voor hen het eenvoudigst is."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zes Limburgse gemeenten willen handelskern versterken

22/01/2018

De Limburgse gemeenten Beringen, Bilzen, Leopoldsburg, Lommel, Maaseik en Tongeren lanceren een nieuw plan dat de handelskern in die gemeenten moet versterken Lokale handelaars zullen zelf kunnen meedenken rond de nieuwe strategie.

Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Back to top