Nespresso lanceert 'app' voor iPad

Nespresso lanceert 'app' voor iPad
Nespresso heeft zopas een nieuwe 'app' gelanceerd, zowel bruikbaar op iPhone als op iPad, waarmee clubleden hun favoriete koffie met één enkele klik kunnen bestellen. Dat is in ons land meteen de vierde besteloptie - naast de website, het gratis callcenter en de Nespresso Boutiques.

Bestellen met één klik

Nespresso heeft zopas in de AppStore zijn nieuwste gratis 'app' gelanceerd. Daarmee kunnen klanten met één klik hun capsules bestellen, ongeacht waar ze zich bevinden. Het succesrijke koffiemerk had eerder al een applicatie voor iPhone en voor Android, maar nu is er dus ook een voor de iPad. De clubleden krijgen met de app ook toegang tot de laatste nieuwigheden van het merk en kunnen ook vlot de Boutique of het Kiala-afhaalpunt in hun omgeving terugvinden

 

"Wij willen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken, zodat zij altijd en overal hun Grands Crus kunnen bestellen", zegt Alexander Schoenegger, algemeen directeur van Nespresso Benelux. "Wij blijven ons service-aanbod verder ontwikkelen, zodat ze hun capsules kunnen bestellen op de manier die voor hen het eenvoudigst is."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top