Ook retaildetail zorgt voor eindejaarsgeschenken | RetailDetail

Ook retaildetail zorgt voor eindejaarsgeschenken

Ook retaildetail zorgt voor eindejaarsgeschenken

Nog op zoek naar het ultieme eindejaarsgeschenk? Geef dit jaar aan medewerkers, collega’s, klanten of familie eens de laatste inzichten in de retailsector cadeau. De nieuwste RetailBible, abonnementen op retaildetail Magazine en tickets voor het retaildetail Congres 2013 zijn nu immers tijdelijk verkrijgbaar in aantrekkelijke voordeelpakketten.

Kleuren de feestdagen brons, zilver, …

De voordeelpakketten Gold, Silver en Bronze bieden vroege vogels de gelegenheid om nu alle retaildetail-publicaties van 2013 te bestellen en er interessante extraatjes bovenop te krijgen. Zo geeft het pakket 'Bronze' recht op een ticket voor het retaildetail Congres 2013 – met topsprekers Christian Van Thillo (De Persgroep), Peter Hinssen, Pieter Zwart (Coolblue) en Wouter Torfs (Schoenen Torfs) – én een exemplaar van het boek “The New Normal” van IT-expert en visionair Peter Hinssen. 

 

Met de aanbieding ‘Silver’ ontvangt u de RetailBible 2013, die alle up-to-date informatie over meer dan 1300 winkelketens actief in België bundelt in een overzichtelijk naslagwerk, en een gratis jaarabonnement op het retaildetail Magazine voor 2013.


… of goud?

Wie echter voor ‘Gold’ gaat, verzekert zich van een plaatsje op het komende retaildetail Congres op 25 april 2013 én van de nieuwste RetailBible. Bovendien hoort daar niet alleen een gratis jaarabonnement voor het Magazine en het boek van Peter Hinssen bij, maar ook nog eens management-bestseller ‘De ziel in een schoenendoos’ van key-note spreker Wouter Torfs.

 

Voor uw gemak zijn de pakketten allemaal handig online te bestellen in onze webshop.

 

 

Enkele sfeerbeelden van de retaildetail Night 2012:

{youtubejw}EawXw-TkWv8{/youtubejw}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Marks & Spencer haalt het mes boven: 100 winkels dicht

22/05/2018

De Britse retailer wil ingrijpend herstructureren. De komende vier jaar moeten niet 60, maar wel 100 Britse winkels de deuren sluiten. “Noodzakelijk om de toekomst veilig te stellen”, klinkt het.

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.