Ook retaildetail zorgt voor eindejaarsgeschenken | RetailDetail

Ook retaildetail zorgt voor eindejaarsgeschenken

Ook retaildetail zorgt voor eindejaarsgeschenken

Nog op zoek naar het ultieme eindejaarsgeschenk? Geef dit jaar aan medewerkers, collega’s, klanten of familie eens de laatste inzichten in de retailsector cadeau. De nieuwste RetailBible, abonnementen op retaildetail Magazine en tickets voor het retaildetail Congres 2013 zijn nu immers tijdelijk verkrijgbaar in aantrekkelijke voordeelpakketten.

Kleuren de feestdagen brons, zilver, …

De voordeelpakketten Gold, Silver en Bronze bieden vroege vogels de gelegenheid om nu alle retaildetail-publicaties van 2013 te bestellen en er interessante extraatjes bovenop te krijgen. Zo geeft het pakket 'Bronze' recht op een ticket voor het retaildetail Congres 2013 – met topsprekers Christian Van Thillo (De Persgroep), Peter Hinssen, Pieter Zwart (Coolblue) en Wouter Torfs (Schoenen Torfs) – én een exemplaar van het boek “The New Normal” van IT-expert en visionair Peter Hinssen. 

 

Met de aanbieding ‘Silver’ ontvangt u de RetailBible 2013, die alle up-to-date informatie over meer dan 1300 winkelketens actief in België bundelt in een overzichtelijk naslagwerk, en een gratis jaarabonnement op het retaildetail Magazine voor 2013.


… of goud?

Wie echter voor ‘Gold’ gaat, verzekert zich van een plaatsje op het komende retaildetail Congres op 25 april 2013 én van de nieuwste RetailBible. Bovendien hoort daar niet alleen een gratis jaarabonnement voor het Magazine en het boek van Peter Hinssen bij, maar ook nog eens management-bestseller ‘De ziel in een schoenendoos’ van key-note spreker Wouter Torfs.

 

Voor uw gemak zijn de pakketten allemaal handig online te bestellen in onze webshop.

 

 

Enkele sfeerbeelden van de retaildetail Night 2012:

{youtubejw}EawXw-TkWv8{/youtubejw}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“Coolblue doet z’n stinkende best om klanten blij te maken”

23/02/2018

Een retailer die met humor het verschil maakt: het kan. Als je erin slaagt klanten blij te maken, hoef je nauwelijks in reclame te investeren, zegt Matthias De Clercq, manager van Coolblue België. Hij spreekt op het RetailDetail Omnichannel Congress.

150e Belgische Action opent de deuren

23/02/2018

Winkelketen Action opent op 24 februari haar 150e Belgische vestiging, in Nieuwpoort. De eerste Belgische winkel van Action opende in 2005, vorig jaar werden er nog zeventien nieuwe vestigingen neergepoot.

Nieuwe Europese garantierichtlijnen niet overal goed onthaald

23/02/2018

Het Europees Parlement heeft vandaag een voorstel goedgekeurd om de garantieregels voor heel Europa te harmoniseren. Die beslissing wordt door Comeos op applaus onthaald, maar Unizo ziet het dan weer als een gemiste kans.

Handelaars richten eigen netwerk op tegen winkelcriminaliteit

23/02/2018

Comeos, de Belgische federatie voor handel en diensten, heeft in samenwerking met de politie het Commerce Information Network (COMIN) opgericht. Dat moet handelaars helpen georganiseerde winkelcriminaliteit aan te pakken.

Blokker wil in 2019 opnieuw winst maken

23/02/2018

Met de Nederlandse winkelketen Blokker gaat het stilaan de juiste kant op, althans volgens CEO Casper Meijer. Hij verwacht wel dat Blokker dit jaar nog een verlies zal moeten slikken, maar mikt op winst in 2019.

KaDeTe, ’s werelds eerste startup-supermarkt, opent in Berlijn

22/02/2018

In Berlijn opent volgende maand KaDeTe, ’s werelds eerste startupsupermarkt. De fysieke marktplaats geeft startende merken en bedrijven de kans om in contact te komen met consumenten en inkopers.

Back to top