Texaco en Frank Fol brengen fruitige fantasietjes

Texaco en Frank Fol brengen fruitige fantasietjes

Tankstationuitbater Texaco heeft gisteren een samenwerking met groentenkok Frank Fol voorgesteld. Door chauffeurs een gezond gamma aan te bieden, probeert de groep iets te doen aan het ongezonde imago dat tankstationvoedsel - veelal snacks - bij het brede publiek heeft.

Go the Freshway

Texaco en Fol stelden het concept "Go the Freshway" gisteren voor in het tankstation aan de E17 in Kruibeke. De hongerige chauffeur zal er zich te goed kunnen doen aan dertien verschillende producten op basis van groenten en fruit, waaronder salades en pasta's. Het gamma zou deels seizoensgebonden zijn, en zo meesurfen op de rage van de ecologische voetafdruk.

Week van Groenten en Fruit

Texaco zegt te willen bijdragen tot het meer eten van groenten en fruit door aan te tonen dat die ook verrassend lekker kunnen zijn. Kok Frank Fol is het daarmee eens: "Eindelijk lekkere gezonde voeding in tankstations". Ook consultant Davy Schorpion deelt die mening: "We willen mensen 'goesting' doen krijgen in groenten en fruit. Onze creaties bewijzen dat groenten en fruit verrassend lekker kunnen zijn. Zo bieden we onze klanten de mogelijkheid om ook onderweg te genieten van een snelle, verse en vooral gezonde maaltijd."

 

Het nieuwe gamma wordt niet toevallig net nu voorgesteld. Maandag begon immers de Week van groenten en fruit, waarvan Frank Fol samen met Kim Gevaert het boegbeeld is. De actie "All day long" probeert een hele hoop originele recepten met groenten en fruit voor te schotelen, om zo veel mogelijk mensen een duwtje richting gezonde voeding te geven; "elke dag opnieuw en elk moment van de dag". Hoewel de actie van Texaco geen officieel deel uitmaakt van de week, kon ze zich geen passender kader indenken.

Tankstationuitbater Texaco heeft gisteren een samenwerking met groentenkok Frank Fol voorgesteld. Door chauffeurs een gezond gamma aan te bieden, probeert de groep iets te doen aan het ongezonde imago dat tankstationvoedsel - veelal snacks - bij het brede publiek heeft.

Go the Freshway

Texaco en Fol stelden het concept "Go the Freshway" gisteren voor in het tankstation aan de E17 in Kruibeke. De hongerige chauffeur zal er zich te goed kunnen doen aan dertien verschillende producten op basis van groenten en fruit, waaronder salades en pasta's. Het gamma zou deels seizoensgebonden zijn, en zo meesurfen op de rage van de ecologische voetafdruk.

Week van Groenten en Fruit

Texaco zegt te willen bijdragen tot het meer eten van groenten en fruit door aan te tonen dat die ook verrassend lekker kunnen zijn. Kok Frank Fol is het daarmee eens: "Eindelijk lekkere gezonde voeding in tankstations". Ook consultant Davy Schorpion deelt die mening: "We willen mensen 'goesting' doen krijgen in groenten en fruit. Onze creaties bewijzen dat groenten en fruit verrassend lekker kunnen zijn. Zo bieden we onze klanten de mogelijkheid om ook onderweg te genieten van een snelle, verse en vooral gezonde maaltijd."

 

Het nieuwe gamma wordt niet toevallig net nu voorgesteld. Maandag begon immers de Week van groenten en fruit, waarvan Frank Fol samen met Kim Gevaert het boegbeeld is. De actie "All day long" probeert een hele hoop originele recepten met groenten en fruit voor te schotelen, om zo veel mogelijk mensen een duwtje richting gezonde voeding te geven; "elke dag opnieuw en elk moment van de dag". Hoewel de actie van Texaco geen officieel deel uitmaakt van de week, kon ze zich geen passender kader indenken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Onlineverkoop FMCG verder in de lift

22/11/2017

Volgens nieuwe cijfers van Kantar Worldpanel groeien online boodschappen met 30%, terwijl de totale markt met slechts 1,3% vooruitgaat. E-commerce heeft nu een aandeel van 4,6% in FMCG. Tegen 2025 zal dat 10% zijn, goed voor 145 miljard euro.

Nestlé denkt aan overname Hain Celestial

22/11/2017

Nestlé zou interesse hebben in een overname van Hain Celestial, een Amerikaanse voedingsbedrijf dat zich richt op de productie van natuurlijke en vegetarische voeding. De waarde van het bedrijf wordt op ongeveer 3,5 miljard euro geschat.

Schotland voert als eerste minimumprijs in voor alcohol

21/11/2017

Schotland heeft een wereldprimeur te pakken, want het mag eindelijk een minimumprijs voor alcohol invoeren. De wet werd in 2012 al goedgekeurd, maar werd sindsdien tegengehouden door de whiskystokers.

Europa keurt bio-hervorming goed, België onthoudt zich

21/11/2017

De Europese Commissie heeft nieuwe regels goedgekeurd om biologische landbouw in Europa te vereenvoudigen. De wetgeving treedt vanaf juli 2020 in werking. Belgische politici konden geen overeenstemming bereiken en daarom onthield ons land zich.

Carrefour aanvaardt herbruikbare verpakkingen van klanten aan bedieningstogen

20/11/2017

Na een geslaagd testproject in de hypermarkt van Carrefour in Bierges, aanvaarden alle vestigingen van Carrefour Hypermarket en Market in eigen beheer vanaf nu herbruikbare zakjes en dozen die klanten zelf meebrengen aan de bedieningstogen van de winkels.

Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Back to top