Texaco en Frank Fol brengen fruitige fantasietjes

Texaco en Frank Fol brengen fruitige fantasietjes

Tankstationuitbater Texaco heeft gisteren een samenwerking met groentenkok Frank Fol voorgesteld. Door chauffeurs een gezond gamma aan te bieden, probeert de groep iets te doen aan het ongezonde imago dat tankstationvoedsel - veelal snacks - bij het brede publiek heeft.

Go the Freshway

Texaco en Fol stelden het concept "Go the Freshway" gisteren voor in het tankstation aan de E17 in Kruibeke. De hongerige chauffeur zal er zich te goed kunnen doen aan dertien verschillende producten op basis van groenten en fruit, waaronder salades en pasta's. Het gamma zou deels seizoensgebonden zijn, en zo meesurfen op de rage van de ecologische voetafdruk.

Week van Groenten en Fruit

Texaco zegt te willen bijdragen tot het meer eten van groenten en fruit door aan te tonen dat die ook verrassend lekker kunnen zijn. Kok Frank Fol is het daarmee eens: "Eindelijk lekkere gezonde voeding in tankstations". Ook consultant Davy Schorpion deelt die mening: "We willen mensen 'goesting' doen krijgen in groenten en fruit. Onze creaties bewijzen dat groenten en fruit verrassend lekker kunnen zijn. Zo bieden we onze klanten de mogelijkheid om ook onderweg te genieten van een snelle, verse en vooral gezonde maaltijd."

 

Het nieuwe gamma wordt niet toevallig net nu voorgesteld. Maandag begon immers de Week van groenten en fruit, waarvan Frank Fol samen met Kim Gevaert het boegbeeld is. De actie "All day long" probeert een hele hoop originele recepten met groenten en fruit voor te schotelen, om zo veel mogelijk mensen een duwtje richting gezonde voeding te geven; "elke dag opnieuw en elk moment van de dag". Hoewel de actie van Texaco geen officieel deel uitmaakt van de week, kon ze zich geen passender kader indenken.

Tankstationuitbater Texaco heeft gisteren een samenwerking met groentenkok Frank Fol voorgesteld. Door chauffeurs een gezond gamma aan te bieden, probeert de groep iets te doen aan het ongezonde imago dat tankstationvoedsel - veelal snacks - bij het brede publiek heeft.

Go the Freshway

Texaco en Fol stelden het concept "Go the Freshway" gisteren voor in het tankstation aan de E17 in Kruibeke. De hongerige chauffeur zal er zich te goed kunnen doen aan dertien verschillende producten op basis van groenten en fruit, waaronder salades en pasta's. Het gamma zou deels seizoensgebonden zijn, en zo meesurfen op de rage van de ecologische voetafdruk.

Week van Groenten en Fruit

Texaco zegt te willen bijdragen tot het meer eten van groenten en fruit door aan te tonen dat die ook verrassend lekker kunnen zijn. Kok Frank Fol is het daarmee eens: "Eindelijk lekkere gezonde voeding in tankstations". Ook consultant Davy Schorpion deelt die mening: "We willen mensen 'goesting' doen krijgen in groenten en fruit. Onze creaties bewijzen dat groenten en fruit verrassend lekker kunnen zijn. Zo bieden we onze klanten de mogelijkheid om ook onderweg te genieten van een snelle, verse en vooral gezonde maaltijd."

 

Het nieuwe gamma wordt niet toevallig net nu voorgesteld. Maandag begon immers de Week van groenten en fruit, waarvan Frank Fol samen met Kim Gevaert het boegbeeld is. De actie "All day long" probeert een hele hoop originele recepten met groenten en fruit voor te schotelen, om zo veel mogelijk mensen een duwtje richting gezonde voeding te geven; "elke dag opnieuw en elk moment van de dag". Hoewel de actie van Texaco geen officieel deel uitmaakt van de week, kon ze zich geen passender kader indenken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Gratis is het nieuwe duur

22/09/2017

Wat een week! De ene na de andere retailer wordt onder curatele geplaatst, en een omgekeerde driehoek zet de foodsector op zijn kop. Klinkt mysterieus? Lees dan gauw het FMCG-overzicht van RetailDetail Food.

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

Breaking: François-Melchior de Polignac weg bij Carrefour Belgium

22/09/2017

De redactie verneemt dat de CEO van Carrefour Belgium het bedrijf verlaat. Guillaume de Colonges, zopas benoemd tot directeur exécutif Europe du Nord et de l’Est, zal rechtstreeks de directie van Carrefour Belgium op zich nemen. 

Louis Delhaize lanceert huismerk ‘Louis’

22/09/2017

In het groeiende segment van buurtwinkels en petrolshops zet Delfood meer dan ooit in op differentiatie. Het nieuwe huismerk Louis wil een merk op mensenmaat zijn, met een uitgesproken Belgisch karakter. 

Back to top