Texaco en Frank Fol brengen fruitige fantasietjes

Texaco en Frank Fol brengen fruitige fantasietjes

Tankstationuitbater Texaco heeft gisteren een samenwerking met groentenkok Frank Fol voorgesteld. Door chauffeurs een gezond gamma aan te bieden, probeert de groep iets te doen aan het ongezonde imago dat tankstationvoedsel - veelal snacks - bij het brede publiek heeft.

Go the Freshway

Texaco en Fol stelden het concept "Go the Freshway" gisteren voor in het tankstation aan de E17 in Kruibeke. De hongerige chauffeur zal er zich te goed kunnen doen aan dertien verschillende producten op basis van groenten en fruit, waaronder salades en pasta's. Het gamma zou deels seizoensgebonden zijn, en zo meesurfen op de rage van de ecologische voetafdruk.

Week van Groenten en Fruit

Texaco zegt te willen bijdragen tot het meer eten van groenten en fruit door aan te tonen dat die ook verrassend lekker kunnen zijn. Kok Frank Fol is het daarmee eens: "Eindelijk lekkere gezonde voeding in tankstations". Ook consultant Davy Schorpion deelt die mening: "We willen mensen 'goesting' doen krijgen in groenten en fruit. Onze creaties bewijzen dat groenten en fruit verrassend lekker kunnen zijn. Zo bieden we onze klanten de mogelijkheid om ook onderweg te genieten van een snelle, verse en vooral gezonde maaltijd."

 

Het nieuwe gamma wordt niet toevallig net nu voorgesteld. Maandag begon immers de Week van groenten en fruit, waarvan Frank Fol samen met Kim Gevaert het boegbeeld is. De actie "All day long" probeert een hele hoop originele recepten met groenten en fruit voor te schotelen, om zo veel mogelijk mensen een duwtje richting gezonde voeding te geven; "elke dag opnieuw en elk moment van de dag". Hoewel de actie van Texaco geen officieel deel uitmaakt van de week, kon ze zich geen passender kader indenken.

Tankstationuitbater Texaco heeft gisteren een samenwerking met groentenkok Frank Fol voorgesteld. Door chauffeurs een gezond gamma aan te bieden, probeert de groep iets te doen aan het ongezonde imago dat tankstationvoedsel - veelal snacks - bij het brede publiek heeft.

Go the Freshway

Texaco en Fol stelden het concept "Go the Freshway" gisteren voor in het tankstation aan de E17 in Kruibeke. De hongerige chauffeur zal er zich te goed kunnen doen aan dertien verschillende producten op basis van groenten en fruit, waaronder salades en pasta's. Het gamma zou deels seizoensgebonden zijn, en zo meesurfen op de rage van de ecologische voetafdruk.

Week van Groenten en Fruit

Texaco zegt te willen bijdragen tot het meer eten van groenten en fruit door aan te tonen dat die ook verrassend lekker kunnen zijn. Kok Frank Fol is het daarmee eens: "Eindelijk lekkere gezonde voeding in tankstations". Ook consultant Davy Schorpion deelt die mening: "We willen mensen 'goesting' doen krijgen in groenten en fruit. Onze creaties bewijzen dat groenten en fruit verrassend lekker kunnen zijn. Zo bieden we onze klanten de mogelijkheid om ook onderweg te genieten van een snelle, verse en vooral gezonde maaltijd."

 

Het nieuwe gamma wordt niet toevallig net nu voorgesteld. Maandag begon immers de Week van groenten en fruit, waarvan Frank Fol samen met Kim Gevaert het boegbeeld is. De actie "All day long" probeert een hele hoop originele recepten met groenten en fruit voor te schotelen, om zo veel mogelijk mensen een duwtje richting gezonde voeding te geven; "elke dag opnieuw en elk moment van de dag". Hoewel de actie van Texaco geen officieel deel uitmaakt van de week, kon ze zich geen passender kader indenken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Verliezen bij HelloFresh blijven zich opstapelen

14/08/2017

In de eerste zes maanden van het jaar is maaltijdboxenverkoper HelloFresh er weer in geslaagd om de omzet sterk de hoogte in te drijven. De keerzijde van de medaille is dat ook het verlies weer sterk steeg.

Italiaanse gelato marktleider in Europa

11/08/2017

De Italiaanse keuken is vermaard over heel de wereld, waarbij nogal snel wordt gedacht aan pasta en pizza, maar ook op vlak van ijsjes hebben de Italianen een sterke reputatie. Dat blijkt ook uit de verkoopcijfers: de Italianen zijn Europees marktleider.

Personeel Antwerpse Albert Heijn ziek van onzekerheid

11/08/2017

De helft van de werknemers van de Albert Heijn aan de Groenplaats in Antwerpen is ziek of afwezig door de onzekerheid die er heerst rond de winkel. Die moet verkocht worden vanwege de fusie, maar dat lukt maar niet.

Oprah Winfrey in zee met Kraft Heinz

10/08/2017

De Amerikaanse tv-ster Oprah Winfrey heeft samen met Kraft Heinz een gamma “gezonde en voedzame soepen en bijgerechten” ontwikkeld. De producten, voorlopig enkel voor de Amerikaanse markt, moeten Kraft Heinz opnieuw aan omzetgroei helpen.

“Eén Antwerpse winkel blokkeert fusie Albert Heijn-Delhaize in België”

10/08/2017

De fusie van Albert Heijn en Delhaize is in België nog altijd niet afgerond. De oorzaak: één Antwerpse winkel raakt maar niet verkocht, zo schrijft De Standaard. En dat één jaar nadat de fusie op groepsniveau beklonken werd.

Topmannen Diageo krijgen lagere bonussen na slechte resultaten

09/08/2017

De Britse drankenproducent Diageo heeft de bonussen van zijn CEO en CFO een stuk verlaagd, nadat het bedrijf er niet in slaagde om de doelstellingen te behalen. Zo wordt de bonus van CEO Ivan Menezes met 35% verminderd.

Back to top