Algemeen directeur Men at Work neemt na 15 jaar afscheid | RetailDetail

Algemeen directeur Men at Work neemt na 15 jaar afscheid

Algemeen directeur Men at Work neemt na 15 jaar afscheid

Vanaf 1 april verlaat Mark Hommelberg zijn functie als algemeen directeur bij modeketen Men at Work. Hommelberg was maar liefst vijftien jaar aan de slag binnen het bedrijf, in verschillende functies.

Opvolger volgende maand bekend

“Wij danken Mark zeer voor zijn inzet en leiderschap waarmee hij de basis heeft gelegd voor het nieuwe en groeiende Men At Work”, staat te lezen in het persbericht over zijn afscheid. Zijn opvolger zal midden volgende maand worden bekend gemaakt. Hommelberg vond het een gepast moment om afscheid te nemen, enkele jaren na de overname door Varova Fashion, waarbinnen Men at Work nu succesvol is geïntegreerd.

 

Men at Work heeft momenteel 41 winkels in België en Nederland en opende in juli 2016 een nieuwe winkel in Gent volgens het ‘Start Something’-concept. Dat concept zal begin 2017 verder worden uitgebouwd bij winkels in Utrecht, Leiden en Antwerpen. Daarnaast opent eind februari Fish & Chips opnieuw zijn deuren op een andere locatie in de Antwerpse Kammenstraat.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.