Antwerpse boetiek verzint alternatief voor de solden

Antwerpse boetiek verzint alternatief voor de solden

Harvest Club, de ietwat alternatieve modeboetiek aan de Antwerpse Everdijstraat, doet niet mee aan de solden. Wie er koopt, krijgt dus geen korting... en toch kunnen fashionista's er een 'zaakje' doen.

Geen korting maar "Buy one, try one"

"Koop er eentje, probeer er eentje", zo heet vrij vertaald het soldenalternatief van Harvest Club. De boetiek - die fairtrade, recycling en kleine producties hoog in het vaandel draagt - weigert mee te doen aan de kortingengekte, maar beseft natuurlijk ook dat de Belgen gek zijn op koopjes.

 

Wie tijdens de solden een kledingstuk koopt, krijgt er meteen bon bij van Les ReBelles d'Anvers, de allereerste Antwerpse 'kledingbibliotheek' die duurzame mode wil aanbieden via een uniek uitleensysteem. Met de bon van Harvest Club kunt u dus een van de exclusieve kleedjes huren voor een avondje uit. De naar eigen zeggen "onuitputtelijke slow fashion dressing" van Les ReBelles d'Anvers opent nog dit voorjaar de deuren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando maakt aankoop inruilen nog eenvoudiger

18/12/2017

Zalando heeft met zijn "Order Exchange Service" een manier gevonden om het inruilen van een kledingstuk nog eenvoudiger te maken. Klanten kunnen via de dienst in één stap een kledingstuk terugsturen en het in een andere maat geleverd krijgen.

COS mag dan toch winkel openen op Dansaertstraat

18/12/2017

Na jaren van problemen en protesten mag de Zweedse modeketen COS, dat onderdeel is van de H&M Group, volgend jaar dan toch een vestiging openen op de Dansaertstraat in Brussel.

H&M wil Brusselse vestiging sluiten

18/12/2017

De Zweedse modegroep H&M heeft bij de bekendmaking van de resultaten van het vierde kwartaal laten verstaan dat het meer winkels wil sluiten. Een van die vestigingen bevindt zich in het winkelcentrum City 2 in Brussel.

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Back to top