Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken | RetailDetail

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken
Mattel

In februari van dit jaar kreeg supermodel Gigi Hadid de eer om een Barbiepop naar haar gelijkenis te ontvangen. Die werd gemaakt om de samenwerking tussen Hadid en modemerk Tommy Hilfiger te vieren. Nu komt de Barbie ook in de winkelrekken.

Icoon uit popcultuur

De nieuwe pop werd ook in samenwerking met Tommy Hilfiger gemaakt en toont Hadid met een outfit die ze ook droeg toen de eerste capsulecollectie van Tommy x Gigi werd voorgesteld in New York. De pop krijgt een prijs van ongeveer 50 dollar (42 euro) mee en is te koop op de webshops van Tommy Hilfiger en Barbie, en in een aantal flagshipstores van Tommy Hilfiger in Amsterdam, Londen, Parijs, New York en Düsseldorf.

 

“De samenwerking met Gigi en Barbie was een opwindende nieuwe draai aan de geschiedenis van ons merk om samen te werken met iconen uit de popcultuur en onze huidige samenwerking met Gigi”, aldus Tommy Hilfiger volgens WDD.com. “De nieuwste look van de Tommy x Gigi Barbie is de viering van een belangrijk moment in de geschiedenis van de vrouwencollectie van Tommy Hilfiger.”

 

De samenwerking tussen Tommy Hilfiger en Mattel bracht eerder al twee Barbiepoppen van Gigi Hadid voort, maar die waren niet te vinden in de winkels. Ook toen droeg de pop telkens een outfit die door Hadid werd voorgesteld op een show van Tommy Hilfiger.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.