Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken
Mattel

In februari van dit jaar kreeg supermodel Gigi Hadid de eer om een Barbiepop naar haar gelijkenis te ontvangen. Die werd gemaakt om de samenwerking tussen Hadid en modemerk Tommy Hilfiger te vieren. Nu komt de Barbie ook in de winkelrekken.

Icoon uit popcultuur

De nieuwe pop werd ook in samenwerking met Tommy Hilfiger gemaakt en toont Hadid met een outfit die ze ook droeg toen de eerste capsulecollectie van Tommy x Gigi werd voorgesteld in New York. De pop krijgt een prijs van ongeveer 50 dollar (42 euro) mee en is te koop op de webshops van Tommy Hilfiger en Barbie, en in een aantal flagshipstores van Tommy Hilfiger in Amsterdam, Londen, Parijs, New York en Düsseldorf.

 

“De samenwerking met Gigi en Barbie was een opwindende nieuwe draai aan de geschiedenis van ons merk om samen te werken met iconen uit de popcultuur en onze huidige samenwerking met Gigi”, aldus Tommy Hilfiger volgens WDD.com. “De nieuwste look van de Tommy x Gigi Barbie is de viering van een belangrijk moment in de geschiedenis van de vrouwencollectie van Tommy Hilfiger.”

 

De samenwerking tussen Tommy Hilfiger en Mattel bracht eerder al twee Barbiepoppen van Gigi Hadid voort, maar die waren niet te vinden in de winkels. Ook toen droeg de pop telkens een outfit die door Hadid werd voorgesteld op een show van Tommy Hilfiger.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top