Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken | RetailDetail

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken
Mattel

In februari van dit jaar kreeg supermodel Gigi Hadid de eer om een Barbiepop naar haar gelijkenis te ontvangen. Die werd gemaakt om de samenwerking tussen Hadid en modemerk Tommy Hilfiger te vieren. Nu komt de Barbie ook in de winkelrekken.

Icoon uit popcultuur

De nieuwe pop werd ook in samenwerking met Tommy Hilfiger gemaakt en toont Hadid met een outfit die ze ook droeg toen de eerste capsulecollectie van Tommy x Gigi werd voorgesteld in New York. De pop krijgt een prijs van ongeveer 50 dollar (42 euro) mee en is te koop op de webshops van Tommy Hilfiger en Barbie, en in een aantal flagshipstores van Tommy Hilfiger in Amsterdam, Londen, Parijs, New York en Düsseldorf.

 

“De samenwerking met Gigi en Barbie was een opwindende nieuwe draai aan de geschiedenis van ons merk om samen te werken met iconen uit de popcultuur en onze huidige samenwerking met Gigi”, aldus Tommy Hilfiger volgens WDD.com. “De nieuwste look van de Tommy x Gigi Barbie is de viering van een belangrijk moment in de geschiedenis van de vrouwencollectie van Tommy Hilfiger.”

 

De samenwerking tussen Tommy Hilfiger en Mattel bracht eerder al twee Barbiepoppen van Gigi Hadid voort, maar die waren niet te vinden in de winkels. Ook toen droeg de pop telkens een outfit die door Hadid werd voorgesteld op een show van Tommy Hilfiger.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

Van de Velde zakt weg na teleurstellende omzetcijfers

10/07/2018

Het Oost-Vlaamse lingeriebedrijf Van de Velde kampt met een daling van de omzet. Pas eind april volgde een lichte verbetering van de bedrijfsresultaten, maar toch zakte de halfjaaromzet met 3,9% tot 110,8 miljoen euro.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.