Bel&Bo opent 75e winkel en wil meteen naar 100

Bel&Bo opent 75e winkel en wil meteen naar 100

Modeketen Bel&Bo opent morgen zijn 75e vestiging in Aalter, maar kijkt meteen verder. Voor CEO Michel Delfosse hoeft het immers niet bij die 75 te blijven: "Op naar de 100!"

Expansie in tijden van crisis

Er zijn nog wel degelijk ondernemingen die, in deze barre crisistijden, durven te investeren in ons land. Bel&Bo is er daar één van: de modeketen, tijdens de retaildetail Night in november laatstleden nog uitgeroepen tot Beste Winkelketen van België 2012, opent nu woensdag in Aalter zijn 75ste vestiging.

 

Bel&Bo, dat tot 2010 Promo Fashion heette en tot dan het imago van een échte discounter had, is al lang geen underdog meer. "Wij durven in crisistijden en een wispelturige markt volop de kaart van expansie te trekken, zonder hierbij onze belofte om duurzaam te ondernemen te verbreken", zegt topman Delfosse.

 

Volgens de CEO verklaren de langetermijnvisie, de consequente positionering en een flinke dosis gezond verstand waarom de ambitieuze Belgische retailer blijft groeien ondanks de harde internationale concurrentie: "Bij ons vind je het zelfvertrouwen die de juiste outfit je kan geven. Een kleurrijke en modieuze collectie en de meest scherpe prijs-kwaliteitsgarantie. Wij werken hard om deze belofte dagelijks aan onze klanten hard te maken."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top