C&A kiest voor nieuwe winkelervaring in Vilvoorde | RetailDetail

C&A kiest voor nieuwe winkelervaring in Vilvoorde

C&A kiest voor nieuwe winkelervaring in Vilvoorde

C&A heropent op zaterdag 29 maart zijn winkel in de Portaelstraat in Vilvoorde, de eerste die volgens een nieuw concept is ingericht. De kledingketen wil er haar klanten een betere winkelbeleving geven.

Speels nieuw concept voor meer beleving

C&A wil die betere winkelbeleving in zijn vernieuwde winkel van 1.350 m² vooral bereiken door de inrichting licht, modern, creatief en uitnodigend te maken en door te zorgen voor een overzichtelijk aanbod, dat reikt van 'casual' over 'business' tot 'loungewear'.

 

De afdelingen 'denim' en 'basics' zijn eveneens gemakkelijk terug te vinden: ze worden gevormd door een uit stoelen opgetrokken wand en een aantal ludieke elementen uit het dagelijkse leven, die je niet meteen in een winkelinrichting zou verwachten.

 

C&A is marktleider in België en in het Groothertogdom Luxemburg. De keten heeft 131 winkels in België en tien in Luxemburg.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.