Eerste winkels in Rozenbergpark Mol geopend

Eerste winkels in Rozenbergpark Mol geopend

Kledingwinkel JBC en Schoenen Torfs hebben dit weekend als eerste de deuren geopend in het gloednieuwe winkelcentrum aan de Rozenberg in Mol. Voor JBC is dit meteen de eerste vestiging in Mol. Schoenen Torfs trok vanuit het centrum weg om een ruimere winkel te betrekken aan de Rozenberg.

Nog vijf winkels tegen half november

“Jeansstore ZEB zal op vrijdag 2 september haar deuren openen, gevolgd door Euroshoe op donderdag 8 september, elektrowinkel Eldi midden september en warenhuis AD Delhaize op dinsdag 27 september. Verf met Advies zal pas midden november opengaan”, vertellen beheerders Pitou Van Buggenhout, zaakvoerder van de Molse Handels- en Financiënmaatschappij, en Marc Eysermans, zaakvoerder van de NV Netebeemden, in Het Nieuwsblad.

Enige vertraging

Samen met de twee winkels die al in 2002 verhuisden naar de Rozenberg – de interieurketen Leen Bakker en de DHZ-zaak Brico – zal het winkelcentrum weer wat leven brengen aan de Rozenberg-site. Boven de winkels AD Delhaize en Euroshoe zijn nog vijf appartementen in opbouw. Door de tegenvaller van eind juni – toen stortte de verdieping van de in aanbouw zijnde appartementen boven de twee winkelunits in – liepen de werken wat vertraging op.
Eind september of begin oktober wordt het nieuwe winkelcentrum feestelijk geopend.

Kledingwinkel JBC en Schoenen Torfs hebben dit weekend als eerste de deuren geopend in het gloednieuwe winkelcentrum aan de Rozenberg in Mol. Voor JBC is dit meteen de eerste vestiging in Mol. Schoenen Torfs trok vanuit het centrum weg om een ruimere winkel te betrekken aan de Rozenberg.

Nog vijf winkels tegen half november

“Jeansstore ZEB zal op vrijdag 2 september haar deuren openen, gevolgd door Euroshoe op donderdag 8 september, elektrowinkel Eldi midden september en warenhuis AD Delhaize op dinsdag 27 september. Verf met Advies zal pas midden november opengaan”, vertellen beheerders Pitou Van Buggenhout, zaakvoerder van de Molse Handels- en Financiënmaatschappij, en Marc Eysermans, zaakvoerder van de NV Netebeemden, in Het Nieuwsblad.

Enige vertraging

Samen met de twee winkels die al in 2002 verhuisden naar de Rozenberg – de interieurketen Leen Bakker en de DHZ-zaak Brico – zal het winkelcentrum weer wat leven brengen aan de Rozenberg-site. Boven de winkels AD Delhaize en Euroshoe zijn nog vijf appartementen in opbouw. Door de tegenvaller van eind juni – toen stortte de verdieping van de in aanbouw zijnde appartementen boven de twee winkelunits in – liepen de werken wat vertraging op.
Eind september of begin oktober wordt het nieuwe winkelcentrum feestelijk geopend.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Recordwinst voor moederbedrijf Uniqlo

11/01/2018

Fast Retailing, het moederbedrijf van het Japanse modemerk Uniqlo, heeft in het eerste kwartaal een recordwinst neergezet. Dat heeft het te danken aan de verkoop in het buitenland, die voor het eerst groter was dan die in Japan.

Lichte omzetgroei voor Marie Jo & Co

11/01/2018

De Oost-Vlaamse lingerieproducent Van de Velde heeft in 2017 een lichte omzetgroei geboekt tot 208,7 miljoen euro. De retailtak scoorde daarbij een stuk beter deed dan de groothandelsactiviteiten.

Back to top