Gratis per luxeshuttle naar de solden in Maasmechelen Village

Gratis per luxeshuttle naar de solden in Maasmechelen Village

Vanaf deze maand verzorgt Maasmechelen Village een dagelijkse busverbinding per luxe-autocar vanuit Brussel naar het outletdorp, en terug. Om die service te promoten en tegelijk nog meer volk te lokken voor de koopjes, rijdt de shuttledienst de hele soldenmaand gratis.

Dagelijkse verbinding

Maasmechelen Village, een van de negen outletdorpen van de Chic Outlet Shopping groep in Europa, startte in juni 2010 met een pendeldienst tussen de Brusselse Grasmarkt (op een boogscheut van het Centraal Station) en het merkendorp in Maasmechelen.

 

"Tot nu toe reed die Shopping Express enkel in het weekend en tijdens de vakantieperiodes", zegt Debby Hameleers van uitbater Value Retail. "Vanaf dit jaar hebben we er een dagelijkse verbinding van gemaakt. De autocar vertrekt elke ochtend om 10 uur in Brussel, en anderhalf uur later kunnen de bezoekers goed uitgerust aan hun shoppingdag beginnen. De bus vertrekt terug naar Brussel rond 16 uur."

 

Gratis voor de solden

Om de nieuwe dienstregeling te promoten - en tegelijk nog meer volk naar de winterkoopjes te lokken - rijdt de Maasmechelen Village Shopping Express de hele soldenmaand lang gratis. Online reserveren is wel nodig. Wie in januari boekt, krijgt er meteen een VIP Day Pass bovenop, die tien procent korting geeft in negen winkels naar keuze in het outletdorp.

 

Vanaf februari betalen volwassenen 15 euro voor het traject heen en teurg, voor kinderen tussen 2 en 11 jaar kost de trip dan 7,50 euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top