Gratis per luxeshuttle naar de solden in Maasmechelen Village | RetailDetail

Gratis per luxeshuttle naar de solden in Maasmechelen Village

Gratis per luxeshuttle naar de solden in Maasmechelen Village

Vanaf deze maand verzorgt Maasmechelen Village een dagelijkse busverbinding per luxe-autocar vanuit Brussel naar het outletdorp, en terug. Om die service te promoten en tegelijk nog meer volk te lokken voor de koopjes, rijdt de shuttledienst de hele soldenmaand gratis.

Dagelijkse verbinding

Maasmechelen Village, een van de negen outletdorpen van de Chic Outlet Shopping groep in Europa, startte in juni 2010 met een pendeldienst tussen de Brusselse Grasmarkt (op een boogscheut van het Centraal Station) en het merkendorp in Maasmechelen.

 

"Tot nu toe reed die Shopping Express enkel in het weekend en tijdens de vakantieperiodes", zegt Debby Hameleers van uitbater Value Retail. "Vanaf dit jaar hebben we er een dagelijkse verbinding van gemaakt. De autocar vertrekt elke ochtend om 10 uur in Brussel, en anderhalf uur later kunnen de bezoekers goed uitgerust aan hun shoppingdag beginnen. De bus vertrekt terug naar Brussel rond 16 uur."

 

Gratis voor de solden

Om de nieuwe dienstregeling te promoten - en tegelijk nog meer volk naar de winterkoopjes te lokken - rijdt de Maasmechelen Village Shopping Express de hele soldenmaand lang gratis. Online reserveren is wel nodig. Wie in januari boekt, krijgt er meteen een VIP Day Pass bovenop, die tien procent korting geeft in negen winkels naar keuze in het outletdorp.

 

Vanaf februari betalen volwassenen 15 euro voor het traject heen en teurg, voor kinderen tussen 2 en 11 jaar kost de trip dan 7,50 euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.