Gratis per luxeshuttle naar de solden in Maasmechelen Village | RetailDetail

Gratis per luxeshuttle naar de solden in Maasmechelen Village

Gratis per luxeshuttle naar de solden in Maasmechelen Village

Vanaf deze maand verzorgt Maasmechelen Village een dagelijkse busverbinding per luxe-autocar vanuit Brussel naar het outletdorp, en terug. Om die service te promoten en tegelijk nog meer volk te lokken voor de koopjes, rijdt de shuttledienst de hele soldenmaand gratis.

Dagelijkse verbinding

Maasmechelen Village, een van de negen outletdorpen van de Chic Outlet Shopping groep in Europa, startte in juni 2010 met een pendeldienst tussen de Brusselse Grasmarkt (op een boogscheut van het Centraal Station) en het merkendorp in Maasmechelen.

 

"Tot nu toe reed die Shopping Express enkel in het weekend en tijdens de vakantieperiodes", zegt Debby Hameleers van uitbater Value Retail. "Vanaf dit jaar hebben we er een dagelijkse verbinding van gemaakt. De autocar vertrekt elke ochtend om 10 uur in Brussel, en anderhalf uur later kunnen de bezoekers goed uitgerust aan hun shoppingdag beginnen. De bus vertrekt terug naar Brussel rond 16 uur."

 

Gratis voor de solden

Om de nieuwe dienstregeling te promoten - en tegelijk nog meer volk naar de winterkoopjes te lokken - rijdt de Maasmechelen Village Shopping Express de hele soldenmaand lang gratis. Online reserveren is wel nodig. Wie in januari boekt, krijgt er meteen een VIP Day Pass bovenop, die tien procent korting geeft in negen winkels naar keuze in het outletdorp.

 

Vanaf februari betalen volwassenen 15 euro voor het traject heen en teurg, voor kinderen tussen 2 en 11 jaar kost de trip dan 7,50 euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.

Lingerieketen Etam heropent vernieuwde winkels in Doornik en Woluwé

11/04/2018

De Franse lingerieketen Etam heropent deze maand twee winkels die het heeft vernieuwd. De winkels, in de winkelcentra van Woluwé en Doornik, openen op 14 en op 21 april de deuren.