Jack Wolfskin introduceert nieuw winkelconcept

Jack Wolfskin introduceert nieuw winkelconcept

Outdoorspecialist Jack Wolfskin vernieuwt geleidelijk aan al zijn boetieks in Europa. De Gentse winkel kwam als eerste in ons land aan de beurt en heropende vandaag volgens het nieuwe concept.

Nomadencultuur en natuur

PPM ontwierp een "innovatief en gastvrij concept, dat hoofdzakelijk geïnspireerd is op de nomadencultuur en hun harmonie met de natuur", zegt Michel Ceriez, franchisepartner van de winkel in Gent. "Het nieuwe interieur neemt de bezoeker mee in een wereld van authentiek buitenleven en laat hen de unieke sensatie van 'thuis in outdoor' beleven."

 

Het concept is bovendien flexibel, waardoor het ook toepasbaar is in kleinere shops en showrooms. Toch is "het belangrijkste voordeel van dit nieuwe concept onmiskenbaar de combinatie van de voorstelling van de producten per thema met de technologische informatie over de producten en de filosofie van de onderneming", aldus Michel Ceriez.

 

"Snelst groeiende winkel van het land"

Dat de Gentse zaak de primeur voor ons land krijgt, is geen toeval: "De winkel trekt al tien jaar talrijke natuur- en sportliefhebbers aan en is bovendien de snelst groeiende winkel in België. De afgelopen jaren wonnen outdooractiviteiten en reizen aan populariteit, het zijn ware trends geworden. België vormt op dit vlak geen uitzondering", zegt Michel Ceriez. Hij noemde Gent ook "een bijzonder dynamisch én belangrijk economisch centrum, vandaar ook onze keuze om hier dit nieuwe concept te introduceren"

 

Jack Wolfskin telt in ons land intussen negen winkels. Het merk wordt ook verdeeld via multimerkenboetieks en ketens als AS Adventure.

Tags: