JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen

JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen

Na de opmerkelijke reclamecampagne met wereldtopmodel Naomi Campbell, zet JBC zijn traditie voort in een samenwerking met Belgische topmodellen Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts. Dit najaar pakt de kledingketen uit met een reeks TV-spots waarin deze catwalksterren de hoofdrol spelen.


Het gaat om een reeks van drie clips, elk met één van de modellen. In de eerste, die in september op de buis komt, showt Kjell Bracke fleurige jurken van het Belgische kledingmerk. De tweede spot toont vanaf begin oktober Elise Crombez en in november verschijnt Hannelore Knuts voor JBC op de Vlaamse televisieschermen.


De televisiespots worden bepaald high-profile, aangezien de Belgische keten van baanwinkels voor het filmen naar Barcelona trok, waar ze werden geregisseerd door moderegisseur Tim Keul. Voor de special effects werd zelfs beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan. “Het zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen,” aldus JBC-topman Bart Claes.

Na de opmerkelijke reclamecampagne met wereldtopmodel Naomi Campbell, zet JBC zijn traditie voort in een samenwerking met Belgische topmodellen Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts. Dit najaar pakt de kledingketen uit met een reeks TV-spots waarin deze catwalksterren de hoofdrol spelen.


Het gaat om een reeks van drie clips, elk met één van de modellen. In de eerste, die in september op de buis komt, showt Kjell Bracke fleurige jurken van het Belgische kledingmerk. De tweede spot toont vanaf begin oktober Elise Crombez en in november verschijnt Hannelore Knuts voor JBC op de Vlaamse televisieschermen.


De televisiespots worden bepaald high-profile, aangezien de Belgische keten van baanwinkels voor het filmen naar Barcelona trok, waar ze werden geregisseerd door moderegisseur Tim Keul. Voor de special effects werd zelfs beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan. “Het zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen,” aldus JBC-topman Bart Claes.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hunkemöller wil Zwitserland veroveren

17/08/2017

Nadat het in september van vorig jaar al een webshop lanceerde in Zwitserland, is de Nederlandse lingerieketen Hunkemöller nu ook van plan om er een reeks fysieke winkels te openen. De eerste moet al in oktober open gaan.

Mexx opnieuw in Nederlandse handen

16/08/2017

De merknaam Mexx is opnieuw in Nederlandse handen na de overname door de RNF Holding uit de handen van de Turkse Eroglu Holding. De winkels, het personeel en de voorraden zijn geen onderdeel van de deal.

Schoenenmerk Bally in de etalage

16/08/2017

Het Oostenrijkse investeringsbedrijf JAB Holding wil het Zwitserse schoenenmerk Bally van de hand doen en mikt daarbij op een verkoopprijs van minstens 600 miljoen euro. Eerder verkocht JAB ook al schoenenmerk Jimmy Choo.

Crocs verliest strijd rond patent

14/08/2017

Schoenenfabrikant Crocs heeft een zaak verloren rond het patent waarin het design van de schoenen wordt vastgelegd. Volgens de Amerikaanse Patent and Trademark Office (USPTO) voerde een ander bedrijf al langer een gelijkaardig design.

Coolcat nog dieper in de rode cijfers

14/08/2017

Modeketen Coolcat, onderdeel van de groep rond ondernemer Roland Kahn, is er in 2016 niet in geslaagd om het verlies terug te dringen. Integendeel: er werd meer dan de helft meer verlies gemaakt dan een jaar eerder.

Zalando groeit opnieuw met meer dan 20 procent

10/08/2017

Het Duitse Zalando heeft in het tweede kwartaal van 2017 net de doelstelling van een groei van meer dan 20% gehaald. Ook voor het volledige boekjaar gaat het nog altijd uit van een groei tussen 20 en 25%.

Back to top