JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen | RetailDetail

JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen

JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen

Na de opmerkelijke reclamecampagne met wereldtopmodel Naomi Campbell, zet JBC zijn traditie voort in een samenwerking met Belgische topmodellen Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts. Dit najaar pakt de kledingketen uit met een reeks TV-spots waarin deze catwalksterren de hoofdrol spelen.


Het gaat om een reeks van drie clips, elk met één van de modellen. In de eerste, die in september op de buis komt, showt Kjell Bracke fleurige jurken van het Belgische kledingmerk. De tweede spot toont vanaf begin oktober Elise Crombez en in november verschijnt Hannelore Knuts voor JBC op de Vlaamse televisieschermen.


De televisiespots worden bepaald high-profile, aangezien de Belgische keten van baanwinkels voor het filmen naar Barcelona trok, waar ze werden geregisseerd door moderegisseur Tim Keul. Voor de special effects werd zelfs beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan. “Het zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen,” aldus JBC-topman Bart Claes.

Na de opmerkelijke reclamecampagne met wereldtopmodel Naomi Campbell, zet JBC zijn traditie voort in een samenwerking met Belgische topmodellen Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts. Dit najaar pakt de kledingketen uit met een reeks TV-spots waarin deze catwalksterren de hoofdrol spelen.


Het gaat om een reeks van drie clips, elk met één van de modellen. In de eerste, die in september op de buis komt, showt Kjell Bracke fleurige jurken van het Belgische kledingmerk. De tweede spot toont vanaf begin oktober Elise Crombez en in november verschijnt Hannelore Knuts voor JBC op de Vlaamse televisieschermen.


De televisiespots worden bepaald high-profile, aangezien de Belgische keten van baanwinkels voor het filmen naar Barcelona trok, waar ze werden geregisseerd door moderegisseur Tim Keul. Voor de special effects werd zelfs beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan. “Het zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen,” aldus JBC-topman Bart Claes.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.

Lingerieketen Etam heropent vernieuwde winkels in Doornik en Woluwé

11/04/2018

De Franse lingerieketen Etam heropent deze maand twee winkels die het heeft vernieuwd. De winkels, in de winkelcentra van Woluwé en Doornik, openen op 14 en op 21 april de deuren.