JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen | RetailDetail

JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen

JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen

Na de opmerkelijke reclamecampagne met wereldtopmodel Naomi Campbell, zet JBC zijn traditie voort in een samenwerking met Belgische topmodellen Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts. Dit najaar pakt de kledingketen uit met een reeks TV-spots waarin deze catwalksterren de hoofdrol spelen.


Het gaat om een reeks van drie clips, elk met één van de modellen. In de eerste, die in september op de buis komt, showt Kjell Bracke fleurige jurken van het Belgische kledingmerk. De tweede spot toont vanaf begin oktober Elise Crombez en in november verschijnt Hannelore Knuts voor JBC op de Vlaamse televisieschermen.


De televisiespots worden bepaald high-profile, aangezien de Belgische keten van baanwinkels voor het filmen naar Barcelona trok, waar ze werden geregisseerd door moderegisseur Tim Keul. Voor de special effects werd zelfs beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan. “Het zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen,” aldus JBC-topman Bart Claes.

Na de opmerkelijke reclamecampagne met wereldtopmodel Naomi Campbell, zet JBC zijn traditie voort in een samenwerking met Belgische topmodellen Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts. Dit najaar pakt de kledingketen uit met een reeks TV-spots waarin deze catwalksterren de hoofdrol spelen.


Het gaat om een reeks van drie clips, elk met één van de modellen. In de eerste, die in september op de buis komt, showt Kjell Bracke fleurige jurken van het Belgische kledingmerk. De tweede spot toont vanaf begin oktober Elise Crombez en in november verschijnt Hannelore Knuts voor JBC op de Vlaamse televisieschermen.


De televisiespots worden bepaald high-profile, aangezien de Belgische keten van baanwinkels voor het filmen naar Barcelona trok, waar ze werden geregisseerd door moderegisseur Tim Keul. Voor de special effects werd zelfs beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan. “Het zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen,” aldus JBC-topman Bart Claes.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Maken Chinese gevangenen kleren voor H&M en C&A?

20/02/2018

De Britse ex-journalist Peter Humphrey beticht C&A en H&M van dwangarbeid. Met eigen ogen zou hij gezien hebben hoe gevangenen in Shanghai moesten werken voor Westerse ketens. De retailers onderzoeken de zaak.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Back to top