JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen | RetailDetail

JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen

JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen

Na de opmerkelijke reclamecampagne met wereldtopmodel Naomi Campbell, zet JBC zijn traditie voort in een samenwerking met Belgische topmodellen Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts. Dit najaar pakt de kledingketen uit met een reeks TV-spots waarin deze catwalksterren de hoofdrol spelen.


Het gaat om een reeks van drie clips, elk met één van de modellen. In de eerste, die in september op de buis komt, showt Kjell Bracke fleurige jurken van het Belgische kledingmerk. De tweede spot toont vanaf begin oktober Elise Crombez en in november verschijnt Hannelore Knuts voor JBC op de Vlaamse televisieschermen.


De televisiespots worden bepaald high-profile, aangezien de Belgische keten van baanwinkels voor het filmen naar Barcelona trok, waar ze werden geregisseerd door moderegisseur Tim Keul. Voor de special effects werd zelfs beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan. “Het zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen,” aldus JBC-topman Bart Claes.

Na de opmerkelijke reclamecampagne met wereldtopmodel Naomi Campbell, zet JBC zijn traditie voort in een samenwerking met Belgische topmodellen Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts. Dit najaar pakt de kledingketen uit met een reeks TV-spots waarin deze catwalksterren de hoofdrol spelen.


Het gaat om een reeks van drie clips, elk met één van de modellen. In de eerste, die in september op de buis komt, showt Kjell Bracke fleurige jurken van het Belgische kledingmerk. De tweede spot toont vanaf begin oktober Elise Crombez en in november verschijnt Hannelore Knuts voor JBC op de Vlaamse televisieschermen.


De televisiespots worden bepaald high-profile, aangezien de Belgische keten van baanwinkels voor het filmen naar Barcelona trok, waar ze werden geregisseerd door moderegisseur Tim Keul. Voor de special effects werd zelfs beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan. “Het zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen,” aldus JBC-topman Bart Claes.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.