JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen

JBC doet het dit najaar met drie Belgische topmodellen

Na de opmerkelijke reclamecampagne met wereldtopmodel Naomi Campbell, zet JBC zijn traditie voort in een samenwerking met Belgische topmodellen Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts. Dit najaar pakt de kledingketen uit met een reeks TV-spots waarin deze catwalksterren de hoofdrol spelen.


Het gaat om een reeks van drie clips, elk met één van de modellen. In de eerste, die in september op de buis komt, showt Kjell Bracke fleurige jurken van het Belgische kledingmerk. De tweede spot toont vanaf begin oktober Elise Crombez en in november verschijnt Hannelore Knuts voor JBC op de Vlaamse televisieschermen.


De televisiespots worden bepaald high-profile, aangezien de Belgische keten van baanwinkels voor het filmen naar Barcelona trok, waar ze werden geregisseerd door moderegisseur Tim Keul. Voor de special effects werd zelfs beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan. “Het zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen,” aldus JBC-topman Bart Claes.

Na de opmerkelijke reclamecampagne met wereldtopmodel Naomi Campbell, zet JBC zijn traditie voort in een samenwerking met Belgische topmodellen Elise Crombez, Kjell Bracke en Hannelore Knuts. Dit najaar pakt de kledingketen uit met een reeks TV-spots waarin deze catwalksterren de hoofdrol spelen.


Het gaat om een reeks van drie clips, elk met één van de modellen. In de eerste, die in september op de buis komt, showt Kjell Bracke fleurige jurken van het Belgische kledingmerk. De tweede spot toont vanaf begin oktober Elise Crombez en in november verschijnt Hannelore Knuts voor JBC op de Vlaamse televisieschermen.


De televisiespots worden bepaald high-profile, aangezien de Belgische keten van baanwinkels voor het filmen naar Barcelona trok, waar ze werden geregisseerd door moderegisseur Tim Keul. Voor de special effects werd zelfs beroep gedaan op het bedrijf dat de effecten in “The Pirates of the Caribbean” op zijn naam heeft staan. “Het zijn drie eigentijdse spots die qua niveau kunnen tippen aan deze van internationale modehuizen. Met dat verschil dat de kleren van JBC die getoond worden, in ieders bereik liggen,” aldus JBC-topman Bart Claes.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top