Jimmy Choo opent tweede Belgische winkel dit najaar

Jimmy Choo opent tweede Belgische winkel dit najaar

De modieuze schoenenproducent Jimmy Choo opent in het najaar al een tweede winkel op Belgische bodem. Pas begin deze maand zag de allereerste Belgische shop van het Amerikaanse merk het daglicht in Antwerpen. Maar het label hoeft blijkbaar niet te wachten op resultaten om te weten dat het tussen Jimmy Choo en België zal klikken.


Begin juni ging Jimmy Choo in primière in België met een eigen winkel in de Antwerpse Schutterhofstraat. Het was tevens de twintigste Europese winkel voor het prijzige merk. Daar wordt komende november ook nog een tweede Belgische winkel aan toegevoegd, dit maal in de Waterloolaan in Brussel.


Typisch wordt het concept van een Jimmy Choo-store uitgewerkt volgens de trendy boudoirstijl, met veel kristallen luchters, een overdaad aan spiegels en bijhorend zachttapijt. De schoenenketen, die in mei werd overgenomen door de Zwitserse luxegroep Labelux, verkoopt er naast schoenen ook accessoires en handtassen voor dames.
 

De modieuze schoenenproducent Jimmy Choo opent in het najaar al een tweede winkel op Belgische bodem. Pas begin deze maand zag de allereerste Belgische shop van het Amerikaanse merk het daglicht in Antwerpen. Maar het label hoeft blijkbaar niet te wachten op resultaten om te weten dat het tussen Jimmy Choo en België zal klikken.


Begin juni ging Jimmy Choo in primière in België met een eigen winkel in de Antwerpse Schutterhofstraat. Het was tevens de twintigste Europese winkel voor het prijzige merk. Daar wordt komende november ook nog een tweede Belgische winkel aan toegevoegd, dit maal in de Waterloolaan in Brussel.


Typisch wordt het concept van een Jimmy Choo-store uitgewerkt volgens de trendy boudoirstijl, met veel kristallen luchters, een overdaad aan spiegels en bijhorend zachttapijt. De schoenenketen, die in mei werd overgenomen door de Zwitserse luxegroep Labelux, verkoopt er naast schoenen ook accessoires en handtassen voor dames.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3 procent gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Willem Eelman verlaat C&A

21/11/2017

Chief operation & transformation officer Willem Eelman heeft bevestigd dat hij textielketen C&A zal verlaten. Hij was van 2014 tot september 2016 CFO bij het bedrijf, waarna hij zijn huidige rol opnam.

Deens modeplatform Miinto nu ook in België

21/11/2017

Het Deense modeplatform Miinto is sinds deze week ook beschikbaar in België. Op het platform kunnen kleinere moderetailers hun eigen producten verkopen, om zo sterker te staan tegen grote webshops.

JBC haalt e-commercemagazijn terug naar België

17/11/2017

JBC verhuist zijn e-commercemagazijn weer van Nederland naar België. Voortaan stockeert de Belgische kledingketen zijn kleding bij Bleckmann in Grobbendonk. Dat is een onverwachte opsteker voor de Belgische e-commercesector.

H&M-dochter Monki geeft Antwerpen Belgische primeur

17/11/2017

Vandaag is in Antwerpen de eerste Belgische vestiging van het modemerk Monki geopend. Dat maakt deel uit van de Zweedse H&M Group en heeft in Europa en Azië al ongeveer 115 winkels.

Back to top