Jimmy Choo opent tweede Belgische winkel dit najaar

Jimmy Choo opent tweede Belgische winkel dit najaar

De modieuze schoenenproducent Jimmy Choo opent in het najaar al een tweede winkel op Belgische bodem. Pas begin deze maand zag de allereerste Belgische shop van het Amerikaanse merk het daglicht in Antwerpen. Maar het label hoeft blijkbaar niet te wachten op resultaten om te weten dat het tussen Jimmy Choo en België zal klikken.


Begin juni ging Jimmy Choo in primière in België met een eigen winkel in de Antwerpse Schutterhofstraat. Het was tevens de twintigste Europese winkel voor het prijzige merk. Daar wordt komende november ook nog een tweede Belgische winkel aan toegevoegd, dit maal in de Waterloolaan in Brussel.


Typisch wordt het concept van een Jimmy Choo-store uitgewerkt volgens de trendy boudoirstijl, met veel kristallen luchters, een overdaad aan spiegels en bijhorend zachttapijt. De schoenenketen, die in mei werd overgenomen door de Zwitserse luxegroep Labelux, verkoopt er naast schoenen ook accessoires en handtassen voor dames.
 

De modieuze schoenenproducent Jimmy Choo opent in het najaar al een tweede winkel op Belgische bodem. Pas begin deze maand zag de allereerste Belgische shop van het Amerikaanse merk het daglicht in Antwerpen. Maar het label hoeft blijkbaar niet te wachten op resultaten om te weten dat het tussen Jimmy Choo en België zal klikken.


Begin juni ging Jimmy Choo in primière in België met een eigen winkel in de Antwerpse Schutterhofstraat. Het was tevens de twintigste Europese winkel voor het prijzige merk. Daar wordt komende november ook nog een tweede Belgische winkel aan toegevoegd, dit maal in de Waterloolaan in Brussel.


Typisch wordt het concept van een Jimmy Choo-store uitgewerkt volgens de trendy boudoirstijl, met veel kristallen luchters, een overdaad aan spiegels en bijhorend zachttapijt. De schoenenketen, die in mei werd overgenomen door de Zwitserse luxegroep Labelux, verkoopt er naast schoenen ook accessoires en handtassen voor dames.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


McGregor maakt opnieuw doorstart

25/09/2017

Nadat het voor de tweede keer op korte tijd failliet ging, zal McGregor, samen met zusterketens Gaastra en Adam, opnieuw een doorstart maken. De doorstart komt er onder leiding van Rens van der Schoor, die eerder ook Miss Etam en Promiss saneerde.

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Back to top