Julia June opent boetiek in Antwerpen | RetailDetail

Julia June opent boetiek in Antwerpen

Julia June opent boetiek in Antwerpen

Het Gentse modemerk Julia June heeft een nieuw filiaal geopend op de Steenhouwersvest in Antwerpen, ondertussen al de vierde vestiging voor het Belgische merk.

Antwerpen al lang op verlanglijstje

"Antwerpen stond al heel lang op ons verlanglijstje, maar we wachtten op het juiste pand in de juiste buurt", stelt oprichtster Dorine Tanghe aan de Gazet van Antwerpen. De keuze viel op de Steenhouwersvest, omwille van het karakter van de andere winkels in de straat. "We zijn dan ook een merk dat zich richt op eigenzinnige vrouwen. Julia staat voor het meisjesachtige en brave karakter, June is de rebel van de twee. Het duale karakter komt in al onze collecties terug.”

 

Het merk Julia June zag in 2012 het levenslicht en is onderdeel van de Mortreu Fashion Design, dat naast het Gentse merk ook Amania Mo en Giovane in handen heeft. Naast de Antwerpse winkel is Julia June ook met eigen winkels te vinden in Sint-Martens-Latem, Gent en Knokke. Het wordt ook verkocht in een groot aantal multibrandwinkels in België en enkele in Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Postorder-icoon 3 Suisses legt in België de boeken neer

19/07/2018

De Belgische afdeling van 3 Suisses is failliet verklaard, na een rampzalig begin van de soldenperiode: de webshop verkocht al in de eerste soldendagen 30% minder. Elf banen staan op de tocht.

Eerste Belgische stadswinkel voor The Belgian Chocolate House

19/07/2018

Voor het eerst opent The Belgian Chocolate House (de grootste chocoladeretailer ter wereld met liefst 1000 ton per jaar) een boetiek in een Belgische winkelstraat. Klanten kunnen er ook ter plaatse consumeren.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).