Julia June opent boetiek in Antwerpen

Julia June opent boetiek in Antwerpen

Het Gentse modemerk Julia June heeft een nieuw filiaal geopend op de Steenhouwersvest in Antwerpen, ondertussen al de vierde vestiging voor het Belgische merk.

Antwerpen al lang op verlanglijstje

"Antwerpen stond al heel lang op ons verlanglijstje, maar we wachtten op het juiste pand in de juiste buurt", stelt oprichtster Dorine Tanghe aan de Gazet van Antwerpen. De keuze viel op de Steenhouwersvest, omwille van het karakter van de andere winkels in de straat. "We zijn dan ook een merk dat zich richt op eigenzinnige vrouwen. Julia staat voor het meisjesachtige en brave karakter, June is de rebel van de twee. Het duale karakter komt in al onze collecties terug.”

 

Het merk Julia June zag in 2012 het levenslicht en is onderdeel van de Mortreu Fashion Design, dat naast het Gentse merk ook Amania Mo en Giovane in handen heeft. Naast de Antwerpse winkel is Julia June ook met eigen winkels te vinden in Sint-Martens-Latem, Gent en Knokke. Het wordt ook verkocht in een groot aantal multibrandwinkels in België en enkele in Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Recordwinst voor moederbedrijf Uniqlo

11/01/2018

Fast Retailing, het moederbedrijf van het Japanse modemerk Uniqlo, heeft in het eerste kwartaal een recordwinst neergezet. Dat heeft het te danken aan de verkoop in het buitenland, die voor het eerst groter was dan die in Japan.

Lichte omzetgroei voor Marie Jo & Co

11/01/2018

De Oost-Vlaamse lingerieproducent Van de Velde heeft in 2017 een lichte omzetgroei geboekt tot 208,7 miljoen euro. De retailtak scoorde daarbij een stuk beter deed dan de groothandelsactiviteiten.

Back to top