Kledingketen Noba vernieuwt winkels | RetailDetail

Kledingketen Noba vernieuwt winkels

Kledingketen Noba vernieuwt winkels
Facebook

Modeketen Noba is zijn winkels aan het vernieuwen: de vestiging in het Limburgse Bilzen werd al vernieuwd en dit jaar moet ook de winkel in Zandhoven aangepakt worden. Zo wil de keten een jonger publiek aantrekken.

Keten voor alle leeftijden

Bij veertigplussers doet de naam een belletje rinkelen, maar bij jonge dertigers is dat minder het geval. “Daar moesten we iets aan doen, want we zijn een kledingketen voor alle leeftijden”, zegt zaakvoerster Kim Casterman aan Made in Kempen.

 

In 2016 werd het nieuwe concept bij de start van het winterseizoen geïntroduceerd in Bilzen, de winkel in Zandhoven krijgt binnenkort dezelfde behandeling. Daar staat de opening gepland voor in september. Naast die twee vestigingen heeft Noba ook nog winkels in Bree, Hasselt en Tielt-Winge.

 

Daarnaast heeft Noba sinds kort ook een samenwerking afgesloten met het Hasseltse communicatiebureau Expliciet. “Je winkel vernieuwen is natuurlijk één ding. Dat jonger publiek naar hier krijgen, is een ander paar mouwen. Ook onze manier van communiceren moest dus anders. Jonger en origineler, maar zonder ons huidige publiek uit het oog te verliezen.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.