Kledingketen Noba vernieuwt winkels

Kledingketen Noba vernieuwt winkels
Facebook

Modeketen Noba is zijn winkels aan het vernieuwen: de vestiging in het Limburgse Bilzen werd al vernieuwd en dit jaar moet ook de winkel in Zandhoven aangepakt worden. Zo wil de keten een jonger publiek aantrekken.

Keten voor alle leeftijden

Bij veertigplussers doet de naam een belletje rinkelen, maar bij jonge dertigers is dat minder het geval. “Daar moesten we iets aan doen, want we zijn een kledingketen voor alle leeftijden”, zegt zaakvoerster Kim Casterman aan Made in Kempen.

 

In 2016 werd het nieuwe concept bij de start van het winterseizoen geïntroduceerd in Bilzen, de winkel in Zandhoven krijgt binnenkort dezelfde behandeling. Daar staat de opening gepland voor in september. Naast die twee vestigingen heeft Noba ook nog winkels in Bree, Hasselt en Tielt-Winge.

 

Daarnaast heeft Noba sinds kort ook een samenwerking afgesloten met het Hasseltse communicatiebureau Expliciet. “Je winkel vernieuwen is natuurlijk één ding. Dat jonger publiek naar hier krijgen, is een ander paar mouwen. Ook onze manier van communiceren moest dus anders. Jonger en origineler, maar zonder ons huidige publiek uit het oog te verliezen.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

E5 Mode rolt concept met personal shopper uit naar alle winkels

25/04/2017

E5 Mode gaat al zijn winkels in België voorzien van het nieuwe concept, waarbij er meer wordt ingezet op beleving en er personal shoppers aanwezig zijn. Dat doet de keten omdat het concept goed aansloeg bij de eerste testtwinkels.

LVMH neemt Dior over

25/04/2017

De Franse luxegroep LVMH heeft een overeenkomst gesloten met modemerk Christian Dior voor de overname van de 26% aandelen die nog niet in handen zijn van de groep. Het legt daarvoor 12,1 miljard euro neer.

Jimmy Choo op zoek naar nieuwe eigenaar

24/04/2017

Schoenenmerk Jimmy Choo heeft zichzelf in de etalage gezet en is op zoek naar een nieuwe eigenaar. Het heeft daarvoor een overeenkomst gesloten met investeerder JAB, dat 70% van de aandelen in handen heeft.

H&M wil tegen 2030 alle kleding recycleerbaar maken

24/04/2017

Karl-Johan Persson, CEO van de Zweedse modegroep H&M, heeft te kennen gegeven dat alle kleding van de groep tegen 2030 recycleerbaar moet zijn. Dat zei hij op de Global Change Awards, die door de H&M Foundation worden georganiseerd.

FNG neemt Suitcase over

21/04/2017

Modegroep FNG heeft de Antwerpse start-up Suitcase overgenomen. Dat is een webwinkel die volledige pakketten samenstelt voor zijn klanten. Die worden dan gratis opgestuurd, waarna de klant kan beslissen welke kledingstukken hij wil kopen.

Het afscheidsinterview van Barbara Torfs bij Schoenen Torfs

20/04/2017

Barbara Torfs, de drijvende kracht achter de marketing en e-commerce bij Schoenen Torfs, geeft haar carrière een andere wending en verlaat daarom het familiebedrijf. “Ik mag dan af en toe de knuppel in het hoenderhok gegooid hebben, ik kreeg altijd het vertrouwen", vertelt ze.

Back to top