Les Soeurs opent Antwerpse pop-up

Les Soeurs opent Antwerpse pop-up

Het Limburgse mode- en accessoirelabel Les Soeurs heeft in Antwerpen een pop-upwinkel geopend. Het is de eerste keer dat de drie oprichters, drie zussen, met hun project buiten Limburg aan de slag gaan.

Twee maanden geopend

Les Soeurs werd in 2011 opgericht door drie zussen Clio, Kay en Julie Hendrickx. Ze verkopen mode, accessoires en interieurobjecten uit alle uithoeken van de wereld. Tot nu toe deden ze dat voornamelijk aan klanten in Limburg, maar met de tijdelijke winkel in de Antwerpse Wiegstraat zetten ze nu een stap naar de rest van het land. De winkel zal nog tot en met de eerste week van juli geopend zijn.

 

Het is niet de eerste keer dat Les Soeurs kiest om een pop-up te openen: vorig jaar opende het ook al een tijdelijke winkel in Hasselt. Daarnaast wordt de collectie, die zorgvuldig wordt uitgekozen door de zussen zelf, ook online verkocht in de webshop van het merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Telenet opent flagshipstore op Antwerpse Meir

15/12/2017

Telecombedrijf Telenet heeft gisteren in Antwerpen op de Meir een flagshipstore geopend met een volledig nieuw winkelconcept. Telenet noemt het zelf een belevingswinkel, waar klanten veel meer kunnen dan enkel shoppen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Back to top