Maasmechelen Village met Helena Christensen tegen aids

Maasmechelen Village met Helena Christensen tegen aids

Chic Outlet Shopping is een partnerschap aangegaan met (RED), een wereldwijde liefdadigheidsorganisatie die de strijd aanbindt tegen aids. Dat nieuws werd bekendgemaakt in Maasmechelen Village, een van de negen outletdorpen van de groep.

Primeur voor Maasmechelen Village

Om de samenwerking bekend te maken, kwam het Deense fotomodel Helena Christensen naar Limburg afgezakt om er een "limited edition"-draagtas voor te stellen die ze heeft ontworpen voor het goede doel. De draagtas in canvas is exclusief te koop in Maasmechelen Village op 1 december, Wereldaidsdag. De tas kost tien euro en de opbrengst gaat integraal naar de strijd tegen aids.

 

Vanaf 1 februari zal de tas ook beschikbaar zijn in de acht andere "luxe"-outletdorpen die Value Retail uitbaat in de rest van Europa. Chic Outlet Shopping en (RED) bereiden voor de maand februari trouwens een bredere samenwerking voor, gelinkt aan Valentijn en het Chinese Nieuwjaar. Op die momenten zullen alle negen Chic Outlet Shopping Villages volledig rood kleuren en komen er speciale activiteiten om fondsen in te zamelen voor de strijd tegen aids.

 

Shoppen voor het goede doel

“Wij zijn trots om in samenwerking met Helena Christensen een partner te zijn van (RED) en zo te kunnen bijdragen aan hun streven naar een aidsvrije wereld", zegt Desirée Bollier, CEO van Value Retail Management.

 

"Het is onze doelstelling om ons wereldwijde platform als hefboom in te zetten voor de bewustwording rond deze belangrijke zaak bij onze internationale shoppers. Deze samenwerking ligt volledig in lijn met het voortdurende engagement van de Chic Outlet Shopping Villages om humanitaire projecten in de hele wereld te ondersteunen", aldus nog de topman.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Richemont wil Yoox Net-a-Porter volledig overnemen

22/01/2018

De Zwitserse luxegroep Richemont heeft een voorstel gedaan om een controlerend aandeel te pakken te krijgen bij online retailer Yoox Net-a-Porter. Het wil zo de eigen online strategie versneld uitrollen.

The Sting weet flinke winst te maken in boekjaar 2016

22/01/2018

Modeketen The Sting heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het een jaar eerder nog meer dan vijf miljoen euro verlies moest slikken. Ook zusterformule Costes wist het boekjaar 2016 positief af te sluiten.

Lagere omzet en nieuwe CEO voor Geox

19/01/2018

De omzet bij het Italiaanse schoenenmerk Geox is in het voorbije boekjaar licht gedaald. Daarnaast werd voormalig CEO Gregorio Borgo vervangen door Matteo Mascazzini, die overkomt van het Italiaanse modemerk Gucci.

Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Back to top