Maasmechelen Village met Helena Christensen tegen aids

Maasmechelen Village met Helena Christensen tegen aids

Chic Outlet Shopping is een partnerschap aangegaan met (RED), een wereldwijde liefdadigheidsorganisatie die de strijd aanbindt tegen aids. Dat nieuws werd bekendgemaakt in Maasmechelen Village, een van de negen outletdorpen van de groep.

Primeur voor Maasmechelen Village

Om de samenwerking bekend te maken, kwam het Deense fotomodel Helena Christensen naar Limburg afgezakt om er een "limited edition"-draagtas voor te stellen die ze heeft ontworpen voor het goede doel. De draagtas in canvas is exclusief te koop in Maasmechelen Village op 1 december, Wereldaidsdag. De tas kost tien euro en de opbrengst gaat integraal naar de strijd tegen aids.

 

Vanaf 1 februari zal de tas ook beschikbaar zijn in de acht andere "luxe"-outletdorpen die Value Retail uitbaat in de rest van Europa. Chic Outlet Shopping en (RED) bereiden voor de maand februari trouwens een bredere samenwerking voor, gelinkt aan Valentijn en het Chinese Nieuwjaar. Op die momenten zullen alle negen Chic Outlet Shopping Villages volledig rood kleuren en komen er speciale activiteiten om fondsen in te zamelen voor de strijd tegen aids.

 

Shoppen voor het goede doel

“Wij zijn trots om in samenwerking met Helena Christensen een partner te zijn van (RED) en zo te kunnen bijdragen aan hun streven naar een aidsvrije wereld", zegt Desirée Bollier, CEO van Value Retail Management.

 

"Het is onze doelstelling om ons wereldwijde platform als hefboom in te zetten voor de bewustwording rond deze belangrijke zaak bij onze internationale shoppers. Deze samenwerking ligt volledig in lijn met het voortdurende engagement van de Chic Outlet Shopping Villages om humanitaire projecten in de hele wereld te ondersteunen", aldus nog de topman.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Nordstrom lanceert winkel zonder stock

13/09/2017

Modeketen Nordstrom opent volgende maand in Los Angeles een nieuw concept, waar klanten enkel terecht kunnen voor advies en het passen van kleding. Aankopen kunnen dan later worden opgehaald bij de winkel.

Back to top